{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Søskende.. {{forumTopicSubject}}

Årrh, kender i det, når man bare så gerne vil beskytte sine søskende?
Jeg bliver så tosset, når folk driller min bror, og jeg har virkelig lyst til at give dem en flad. Nu er der jo en, der har skrevet provokerende på han facebook, og jeg var nød til at kommentere på det. Han bliver drillet meget tit, fordi han er rødhåret og fordi hans knallert er lovlig, og så gider han ikke fræse rundt i byen og spille dum ligesom hans venner. Synes det er latterligt at han skal drilles med at han er fornuftigt?!
Han er 17 år, så han kan sagtens klare sig selv.

Men hold da op, hvor jeg tit bare har lyst til at troppe op og dele tæsk ud. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søskende..
  • Tanja S
    Tanja S Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 11 Emner: 6 Svar: 137
    #1   23. nov 2011 Uuh det kender jeg godt .. sådan da, jeg er lillesøsteren så min storebror er RIGTIG beskyttende, der er 11 år imellem os - og der er ingen der skal krølle så meget som bare et hår på mit hoved så er han der..

• #2   23. nov 2011 Jeg er den mindste af 3.. Og jeg bliver mest irriteret når folk lyver om mine søskende eller smider rygter rundt.. DOH!

• #4   23. nov 2011 Jeg har to yngre og 4 ældre smiley - Jeg blev altid beskyttet af min søster i folkeskolen når jeg blev mobbet, og nu kan hun sagtens stadig finde på at ringe rundt og skælde ud hvis hun hører noget om mig (: - Hun er 20 år og jeg er 17 år (:

Og nu er mine små brødre jo ikke så gamle, men når de dage kommer hvor der er problemer, de har behov for et lift eller lign, så kører jeg hjertens gerne rundt med dem, jeg gør alt for mine små brødre allerede... (:

• #5   23. nov 2011 Det kender jeg alt alt for godt.. har selv en bror på 16..
    Man får så ondt i hjertet når man læser sådan nogle ting på deres facebook!
    Jeg prøver at lade være med at blande mig for meget. Men min søster, der er imellem min bror og jeg, holder bestemt ikke mund! De får bestemt svar på tiltale fra hendes side af..

• #6   23. nov 2011 Ja jeg kan også kun tilslutte mig, har 2 brødre på henholdsvis 18 og 21, er selv 30 så ja de er mine små brødre selvom jeg nu er den mindste men passer nu så godt på dem jeg kan. Ham på 18 bor stadig hjemme og når mine forældre skal noget spørger jeg gerne om han vil ned og spise, for hvad skal han ellers have.

Ja han kan nu altså godt lave mad selv og har da også både bil og kørekort, men igen så passer man jo godt på sine søskende...

• #7   23. nov 2011 Jeg kender det alt for godt, især med min yngste lillebror xD
    jeg har endda truet en dreng med tæsk fordi han var direkte modbydelig mod min lillebror xD Kunne ikke komme i tanke om det, men det hjalp.

Min lillebror er dysfatiker, og ikke 13 oppe i hans hovede.. Så han er jo et nemt offer (:

• #8   23. nov 2011 puha jeg har 3 mindre søskende og jeg har faktisk været oppe og slås pga en der drillede min bror *G*

• #9   23. nov 2011 Godt at høre i har det som mig. smiley

Jeg har også en storesøster, der altid passede på mig i folkeskolen. Hun er 4 år ældre end mig.

Jeg blandede mig idag på facebook, for en blev ved med at kommentere at han bare stikker hjem, fordi han ikke kan følge med de andre på knallert.Så jeg skrev idag "Rasser .. Du ved hvad der kan ske med ulovlige knallerter, nogen får f.eks pinde i øret. Så er man jo mega sej - not!!" Fordi en af hans "kammerater" kørte uden hjelm på en ulovlig knallert og ramte en gren og fik en pind gennem øret. Siden har fyren så lukket i. Min søster har også kommentere i opslaget.

Men jeg synes også tit mit bror bliver gjort til syndebuk, og det er ikke altid hans skyld.
    Ham der var provokerende på facebook idag, han kaldte ham en gang for bøsserøv i skolen, og min bror blev jo virkelig irriteret og fyren blev bare ved med at provokere, så til sidst lagde min bror ham ned og stod med et knytnæve mod hans ansigt, og så kom læren og sendte Rasmus hjem, men fyren der havde provokeret og sagt bøsserøv flere gange, han fik ikke engang en advarsel.

• #10   23. nov 2011 Uha, kender det alt for godt. Min lillebror er 4 år yngre, og i folkeskolen har han virkelig haft det svært. Han er ikke som andre på hans alder, en lidt speciel type og har været overvægtig, så han blev mobbet MEGET. Jeg har flere gange delt øretæver ud og været oppe og markere fordi jeg ikke synes lærerne gjorde nok.

• #12   23. nov 2011 camilla.
    Hun skriver når de bliver ældre hehe xD

• #14   23. nov 2011 ja jeg burde faktisk gå i seng smiley
    Har slet ikke nået noget a det jeg skrev jeg ville på facebook xD TYPISK MIG !

• #15   23. nov 2011 Camilla: Jeg kører dem ikke endnu smiley De er kun 1 og 2½ år så regner med det går et par år inden jeg skal redde dem ud af problemer, så kan da nå at få kørekortet inden smiley

• #17   23. nov 2011 haha bare i orden smiley man kan jo læse forkert nogengange xD

Kommentér på:
Søskende..

Annonce