1. jun 2010 Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Søskende.. {{forumTopicSubject}}
Årrh, kender i det, når man bare så gerne vil beskytte sine søskende?
Jeg bliver så tosset, når folk driller min bror, og jeg har virkelig lyst til at give dem en flad. Nu er der jo en, der har skrevet provokerende på han facebook, og jeg var nød til at kommentere på det. Han bliver drillet meget tit, fordi han er rødhåret og fordi hans knallert er lovlig, og så gider han ikke fræse rundt i byen og spille dum ligesom hans venner. Synes det er latterligt at han skal drilles med at han er fornuftigt?!
Han er 17 år, så han kan sagtens klare sig selv.
Men hold da op, hvor jeg tit bare har lyst til at troppe op og dele tæsk ud.
jul 2011
Følger: 11 Emner: 6 Svar: 137
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
Og nu er mine små brødre jo ikke så gamle, men når de dage kommer hvor der er problemer, de har behov for et lift eller lign, så kører jeg hjertens gerne rundt med dem, jeg gør alt for mine små brødre allerede... (:
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Man får så ondt i hjertet når man læser sådan nogle ting på deres facebook!
Jeg prøver at lade være med at blande mig for meget. Men min søster, der er imellem min bror og jeg, holder bestemt ikke mund! De får bestemt svar på tiltale fra hendes side af..
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Ja han kan nu altså godt lave mad selv og har da også både bil og kørekort, men igen så passer man jo godt på sine søskende...
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
jeg har endda truet en dreng med tæsk fordi han var direkte modbydelig mod min lillebror xD Kunne ikke komme i tanke om det, men det hjalp.
Min lillebror er dysfatiker, og ikke 13 oppe i hans hovede.. Så han er jo et nemt offer (:
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg har også en storesøster, der altid passede på mig i folkeskolen. Hun er 4 år ældre end mig.
Jeg blandede mig idag på facebook, for en blev ved med at kommentere at han bare stikker hjem, fordi han ikke kan følge med de andre på knallert.Så jeg skrev idag "Rasser .. Du ved hvad der kan ske med ulovlige knallerter, nogen får f.eks pinde i øret. Så er man jo mega sej - not!!" Fordi en af hans "kammerater" kørte uden hjelm på en ulovlig knallert og ramte en gren og fik en pind gennem øret. Siden har fyren så lukket i. Min søster har også kommentere i opslaget.
Men jeg synes også tit mit bror bliver gjort til syndebuk, og det er ikke altid hans skyld.
Ham der var provokerende på facebook idag, han kaldte ham en gang for bøsserøv i skolen, og min bror blev jo virkelig irriteret og fyren blev bare ved med at provokere, så til sidst lagde min bror ham ned og stod med et knytnæve mod hans ansigt, og så kom læren og sendte Rasmus hjem, men fyren der havde provokeret og sagt bøsserøv flere gange, han fik ikke engang en advarsel.
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
mar 2010
Hun skriver når de bliver ældre hehe xD
mar 2010
Har slet ikke nået noget a det jeg skrev jeg ville på facebook xD TYPISK MIG !
jan 2011
jan 2011
Søskende..