{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
249 visninger | Oprettet:

Så fik jeg spiral {{forumTopicSubject}}

Ja, ville bare sige til alle jer som frygter det så gøre det altså ikke ondt hvis i slapper ordenligt af, selvfølgelig er det ubehagligt, men gør ikke ondt. Jeg har haft lidt ondt i maven , men ikke noget der ikke er til at holde ud.

Håber det går ligeså godt for jer andre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg spiral
  • #1   10. okt 2008 det ikke hos alle det gør ondt når man får sin mens, jeg har haft spiral ad flere omgange i sammenlagt 9-10 år helt uden problemer.

  • #2   10. okt 2008 heldige dig.. jeg ville også rigtig gerne have haft spiral og var også nede for at få en men lægen måtte opgive, han kunne ikke få den op :o( syntes ellers det lyder som en rigtig god og billig løsning..

  • #3   11. okt 2008 Jeg har lige læst på nettet om nogle som også havde brugt spiral, men blev alligevel gravid og at blive gravid med spiral ofte medfører graviditet udenfor livmoderen. Jeg må indrømme at det tør jeg sgu ikke at bruge så da jeg har fået en dreng for et halvt år siden og har ikke lyst til flere lige forløbelig. Jeg fik nogle p-piller for et stykke tid siden og 5-6 timer efter jeg havde taget pillen lå jeg kastede op. det skal sige at jeg altid har haft lidt kvalme i alle de andre år hvor jeg havde taget p-piller før jeg blev gravid. Nu aner jeg så ikke hvad jeg så skal gøre for har jo efterhånden prøvet 9 forskellige slags p-piller og tør nu ikke at bruge spiral, og har hørt at p-staven også kan give kvalme.


Kommentér på:
Så fik jeg spiral

Annonce