15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Så vender lykken! :) {{forumTopicSubject}}
Den 28-10 gik mig & ungernes far fra hinanden - vi var lige flyttet i hus osv, levede rigtig sov en familie så længe det varede.
Efter vi gik fra hinanden, begyndte der af forsvinde ting fra mit hus, den ene aften jeg sidder med nogen venner, går jeg op efter min dyne, da jeg kigger ud af vinduet ser jeg der render to mænd rundt i min indkørelse & kigger ind af mine vinduer, jeg panikker fuldstædig.
Lige meget hvor meget vi prøver vil de ikke forsvinde.
Får min venindes stedfar ud der så får dem væk med lidt kamp.. Et par dage efter sker der det der forsvinder en scooter, tilkalder politiet der selvf ikke gider hjælpe, tør ikke være alene hjemme mere, så er nu afhænig af der er nogen ved mig hele tiden.
Jeg bliver kørt hjem et par dage efter hvor mig & ungerne har spist ved min mor, hvor jeg lige roder lidt op osv, vil til & hoppe i noget mere afslappet tøj, hvor jeg lige pludselig høre nogen voldsomme lyde udenfor, kan se der bliver flået godt i min hovededør.. i det jeg kigger ud af mit vindu ser jeg der holder en bil, og lur mig om det ikke er de samme polakker som de andre aftner! får politiet ud torsdag aften hvor det skete, de kan jo selvf ikke gøre så meget jeg flytter derfor hjem til min mor om Fredagen, & Går i gang med af finde ny bolig!
Endekig lykkes det - så nu manglede jeg kun hjælp fra kommunen til indskud, igår Mandag render jeg på kommunen & skriver de papir & inden for 10min står jeg med et indskud Så fik lige skrevet kontrakt under!
Idag ringer varmmesteren, og spørg hvornår jeg vil ha min nøgle ( sq først flytte ind den 1-12 ) men siger pænt ja tak til & få den på Fredag!
Endelig vendte lykken for os.
Super god dag til jer alle sammen (:
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Dejligt det hele flasker sig for dig....
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Sikke noget rod søde ..
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Men hvor er det bare en skøn dag for dig
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Hehe mange tak (: Det helt fantastisk!
Så vender lykken! :)