Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SU lån og barsel ?
  • #1   8. nov 2011 Det må jeg hellere prøve smiley

Det er egentlig et luksusproblem , men 550 kr om mdr er dejligt så man ikke skal vende hver en krone .

Tak ! smiley

• #3   8. nov 2011 Det kan man, de er faktisk søde nok at snakke med =)
    Man kan vidst få sat det i bero i 6 mdr, og nedsætte afdragene med op til 50% hvis du indsender dokumentation for at din økonomi ikke kan hænge sammen...
    Jeg skal også til at betale af her fra 1. januar.. 800 om måneden tror ejg der stod...

• #4   8. nov 2011 Nå , jamen øv så smiley

Det os bare fordi jeg alligevel ska ha det udsat til Maj ?

• #5   8. nov 2011 L J : Uha jeg må straks ringe i morgen og hører hvad de har at sige - mange tak , men det tyder da på at det er muligt smiley

• #6   8. nov 2011 altså min veninde har i hvert fald fået sat sit i bero, og efterfølgende skal hun betale mindre af hver måned i forhold til hvad hun plejer.. så ja, det må kunne lade sig gøre =)
    SÅ er man jo bare det længere om at betale af på gælden..
    Men jeg regner med bare at punge ud, jeg får jo fuld løn de første 26 uger af min barsel, og derefter starter jeg på job igen, så hvis det ikke kan hænge sammen for os, burde vi vidst melde os til luksusfælden smiley

• #8   8. nov 2011 Jeg skylder slet ikke så meget - det var bare en rigtig dum ide jeg fik den gang ! smiley
    Men tænker at det ville være lækkert med de ekstra penge , så jeg betale af når jeg tjener lidt mere .

• #9   8. nov 2011 min økonomi kunne slet ikke hænge sammen de sidste to år på sem uden lån..

• #10   8. nov 2011 Det var slet ikke ment som noget negativt mht lån - undskyld !

Det var bare mig der pludselig synes det var fedt at ha en masse penge uden at tænke over konsekvenserne smiley

• #11   8. nov 2011 I know =) jeg tror da også de fleste af mine gik til cafe besøg og lækkert tøj..
    Min økonomi brast bare da jeg flyttede fra Ikast til århus, der var pludselig så mange ting jeg skulle og vipti vupti, ingen penge smiley
    Men skylder nu heller ikke det vilde.. Ikke i forhold til hvad andre skylder i hvert fald =)

• #13   8. nov 2011 Skylder du 156.000 kr ? smiley

Og de siger det er gratis at studere , yeah right smiley

• #15   8. nov 2011 Hvis jeg skal læse til sygeplejeske senere ryger jeg nok også på SU lånet igen , det andet kan vist ikke rende rundt smiley

• #17   9. nov 2011 hvis ikke du tidligere har udsat betalingen så kan du godt, jeg stoppede med at få su lån november 2008 og er først begyndt at betale af på det januar 2011, så kunne det ikke udsættes mere.

Kommentér på:
SU lån og barsel ?

Annonce