{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.489 visninger | Oprettet:

De unge mødre - Stakkels lille dreng {{forumTopicSubject}}

Ser hver uge de unge mødre selvom jeg ikke selv er ung mor og tager hatten af for rigtig mange af dem som klarer opgaven til UG.

Men sad så igår aftes igen og så det og blev helt ked af det for stakkels lille dreng. Ved godt det er svært at se det hele da man jo kun får noget af se, mens resten er klippet væk. Men når det så er sagt så taler den lille dreng Tino´s blik helt for sig selv da han mor rejser hjem fra Grønland. Et helt tomt og intetsigende blik...

Hvor skal den dreng være glad for at han har en super mormor som giver sig tid til ham, for det er da ikke tid hans mor bruger mest af sammen med ham og syntes det er synd og at hun en dag kommer til at fortryde det.

Men ellers syntes jeg mange af pigerne gør et super arbejde og der er sikkert også en del unge mødre herinde som er super mødre og jeg dømmer ikke unge mødre det eneste jeg syntes er at de skal tænke over det er et liv de har skabt som kræver nærvær, kærlighed og omsorg...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De unge mødre - Stakkels lille dreng
  • #1   2. nov 2011 mine hormoner kørte på højtryk da jeg så det går, først fik det mig til at sige en masse grimme ting om malou, men da jeg så hans blik, jamen jeg var jo lige ved at tude og havde lyst til at kramme ham- og ryste fornuft ind i hovedet på hende!!!
    fatter ikke man kan gøre det, for helvede, hverken flytte fra tino til kbh eller efterlade ham i et fremmet land bare fordi de ikke har netcafeer og solarier!

• #2   2. nov 2011 nu ser jeg det ikke, da jeg ikke har kanalen og nutv acceptere ikke mit kort øvøv (låner gerne haha)

men ja syntes det jeg har set med dem at tino er meget til overs, nu kender jeg en som er meget tæt med malou stella og hun siger at sådan som hun agere i de programmer hun er med i, det er den hun også er i virkeligheden, sønnen er der, og hun elsker ham, men hun har ingen problemer med at være væk fra han em uge af gangen unde at ringe til ham, hun render i byen når det passer hende og sover tino, ja så kan mormor da bare se efter ham.
    syntes hun er noget så uansvarlig.

nu er jeg selv ung mor, fik min datter da jeg var 20, men mit liv handler så også om hende, kunne aldrig være væk på den måde hun er. har da været ude 7 gange siden hun kom til, men er med kæresten som kæreste dig hvor hun hygger med min far og mine papbrødre der er jævnaldrene

• #4   2. nov 2011 Mit hjerte var også helt knust da jeg så ham stå der ved flyveren med det mest tomme blik i øjnene og det efter han ikke gad sige hverken farvel eller jeg elsker dig til hans mor.. Ville også gerne holde om den stakkels lille dreng som gang på gang er blevet forladt af hans mor.

Kan slet ikke forstå hvordan hun kan undvære ham så længe ad gangen for syntes bare det er svært at undvære mine nogle timer og mens jeg er på arbejde..

Hvorfor ikke bruge 3 uger af sit liv med ham i Grønland, det var vel det mindste hun kunne gøre og give ham den oplevelse da han nok ikke har mange søn/mor oplevelser men søn/mormor oplevelser...

• #5   2. nov 2011 Malou Stella er rigtig rigtig dårlig reklame for unge mødre, hun vil være mor når det passer hende og være ung når det passer hende, og sådan fungere det jo altså ikke. Kan rigtig godt lide at se programmerne, men syntes et eller andet sted at det er ærgeligt at de for mange bare er med til at bekræfte fordomme.

• #6   2. nov 2011 Spørgsmålet er om han anser hende for at være mor, eller om det bare er en titel for ham.

• #7   2. nov 2011 jeg kunne ikke gøre det, og alt respekt for unge mødre, så er der bare nogen der ikke egner sig til det, ingen tvivl om at hun elsker sin søn og er god ved ham når de er sammen, men mormoren er mere en mor for Tino end hans egen mor!!! synes det er synd at han har skulle igennem alt det med mange flytninger, en mor der ikke bor sammen med ham, en mor der nærmest ikke har tiden til ham og ikke lytter til hans behov og en mor der åbenlyst foretrækker ungdomslivet med fest, farver og sig selv frem for familielivet. synes det er synd for både Tino og Britta.

• #8   2. nov 2011 Jeg forstår hende slet ikke, hvordan kan man efterlade sit barn? Også især når han står der helt tom i blikket og ikke engang vil sige farvel ? ;s .. Kunne jeg på ingen måde, jeg er også ung mor, blev gravid med den første som 19 årig og gravid med den næste som 20 årig.. Og jeg synes man som ungmor virkelig skal kæmpe for at folk syntes man gør det godt, og det skal man af EN grund og det er de dumme der er med i de unge mødre, syntes det er forrygt at malou stella behandler tino som hun gør.

• #9   2. nov 2011 Er SÅ enig med Eva. Hun er faktisk årsagen til jeg IKKE vil se det. JEg blir SÅ gal også når der er andre der mener det er det rigtige at blive mor i den alder. Jamen hallo prøv lige at se hvor galt det kan gå smiley

• #10   2. nov 2011 Jeg syntes det er helt forkasteligt at nogen ikke griber ind.
    Dertil skal så siges at jeg intet konstruktivt kan se i at tilsvine MS, da jeg virkelig ikke tror hun er i stand til selv at se at den er gal.
    Tinos mormor er super til at tage sig tid til ham, men det er ikke hendes ansvar.
    Som jeg ser på det - Mormor har selv opdraget MS, og til tider også taget alt for meget over for hende da Tino var helt lille.
    Nu fungere hun som en "mor" for Tino, hvilket kun kan forvirre drengen langt mere end han er i forvejen.
    Hun har opdraget MS, som har gjort hende til den hun er nu - hvorfor skulle hun så opdrage Tino meget anderledes ???

Det største problem er jo at ingen griber ind, men bare står og ser til. Tinos øjne er som en åben dør - man kan se langt ind i hans hjerte at han mangler struktur og mest af alt en MOR !!
    Jeg kan blive noget så forarget og virkelig ked af det, over at se den "familie" Mormor gør selvfølgelig alt for sit barn og barnebarn, dette er bare ikke nok til en så forvirret lille dreng. Hvor er det forfærdeligt og hvor gør det ondt at se på.

MS har ikke det der ligner styr på sit liv og det har jeg meget svært ved at anklage hende for, da det har været/er hendes mors ansvar at opdrage hende til en ung, fornuftig pige.

OG hvor er Tino dog bare en skøn lille dreng, man har bare lyst til at give ham al den kærlighed han ikke får. :'/

• #11   2. nov 2011 Der er nogle stykker der klarer det rigtig godt i "De unge mødre", men hvor korser jeg mig tit over resten. Jeg ved godt, at jeg ikke kender dem privat, og derfor ikke burde dømme dem(?), Meeeen, når man væger at udstille sig selv på tv, må man altså tage med, at man bliver vurderet således. Ved godt at ingen af os er perfekte, hverken som mor eller som menneske, men har man sat børn i verdenen, så mener jeg, at burde komme i første række - og jeg får det indtryk af mange i "De unge mødre" slet ikke har samme opfattelse.. Anyway det kan selvfølgelig også være selve programmet der er skruet "forkert" sammen:-)

• #12   2. nov 2011 lige præcis det så vi os her hjemme igår, og jeg har virkelig så ondt af tino , og vi snakkede om at man ALDRIG ser ham glad i de programmer hvor de er med i, han ser altid trist og ked af det ud..
    Nu er jeg selv gravid og er 20 år, men ved da allerede nu at jeg ALDRIG kunne behandle mit barn på den måde.. ! Og forstår godt malous mor ser så utrolig træt ud, hun er jo mor for en ekstra og skal ordne alt for Malou, samt at malou ikke har noget udpræget pænt sprog overfor hendes mor..

Nogen mennesker skulle bare ikke have børn!!

• #13   2. nov 2011 Ej mor til verdenen. . . uanset hvor godt en mor opdrager sit barn kan barnet altid falde ved siden af. . . du kan da ikke give ms 'mor skylden for hendes opførsel. du har måske selv altid været sød og hørt efter? du er måske ikke påvirket af samfund og forkerte venner etc?

• #14   2. nov 2011 Min mening er som den hele tiden har været for Maloue stella...

HUN ER SNOTDUM OG BURDE HAVE EN RØVFULD...

HUn er på INGEN måde egent som mor!!!!

• #15   2. nov 2011 jeg er altås enig med mor til verdens - størstedelen af ms problem ligger altså i mormors måde at opdrage hende på. hun har ikke lært hjemmefra at handling har konsekvens. selvfølgelig blir man også påvirket af venner osv.

men hun burde have været mere hård ved hende omkring hendes ansvar overfor Tino - hun burde have fået hende til at tage lortebleerne selv, hun burde også have fået hende til at stå op om morgnen og selv følge ham i dagpleje osv.

det er jo klart når britta gør alt det hun ikke gider, at hun ikke gør det, hun ved jo hun altid tager over hvis hun plager længe nok.

og nej jeg har ikke altid været sød og hørt efter, men jeg har altid behandlet mine forældre med respekt og jeg har altid været taknemlig når de har hjulpet med noget med mine unger, kunne aldrig drømme om at tage deres hjælp for givet!

• #16   2. nov 2011 Synes også Britta har været alt for eftergivende, men jeg synes nu ikke man kan give hende hele skylden for at MS ikke gider sin søn. Hun burde aldrig have fået ham, hun er alt for ego og umoden efter min mening.

• #17   2. nov 2011 nu er jeg helt lost ?

hva nummer afsnit er det i snakker om ? for jeg har set alle dem inden på nu til og med afsnit 349 og jeg har ikk set det i omtaler ?

• #18   2. nov 2011 Det er det program der hedder mig og min mor

• #20   2. nov 2011 jeg kan ikke forstå hvorfor kommune ikke siger en skid til det.. den dreng har jo ikke nogen faste rammer. malou smutter jo bare og lader ham blive ved mormor....

synes bare ikke det hænger en skid sammen. hun skulle slet ikke havde ret til at havde ham.. undskyld jeg siger det. han er jo altid ved hans mormor. så skulle hun da være en plejemor for tino i stedet.. så malou kunne lære at blive en god mor. der kunne tage sig af sin søn

• #21   2. nov 2011 Kan heller ikke se hvorfor der er nogle unge mødre som skal følges af kommune med flere i hoved og røv, mens andre bare kan lade stå hen og gøre som de vil.

For en ting er sikkert som en anden også skriver, hun skulle aldrig have haft ham, det er så synd og han er som en anden også skriver heller ikke en dreng med gejs mm. når man ser ham, men kan jo være anderledes når tv er slukket. Men har altså stadig ondt af ham og skulle der ske mormor Britta noget, hvad så med lille Tino, tør ikke tænke tanken...

Men der må da også være en far eller i hvert fald en farmor g farfar som kan se med på tv som vi andre og at de ikke gør noget forstår jeg slet ikke...

• #22   2. nov 2011 Jo det er nu engang sådan jeg har det smiley Forlanger ikke at du skal være enig med mig i det, som jeg skrev var det min måde at se tingene på.

Mor Britta har ikke haft overskuddet er jeg ret overbevist om og idet hun ikke har haft overskud til det, har MS selvfølgelig valgt at leve livet lidt som det passer hende ... MS søger GRÆNSER ... ligesom Tino, det kan da ikke være så svært at se ???? Ja undskyld, men oven i hovedet er jeg ret overbevist om at hun ikke har en tankegang efter sin alder.

• #24   2. nov 2011 Irene- det er detjeg syntes er så frygteligt, at folk bare står og ser til mens en lille dreng faktisk står midt i alt dette.
    Mit hjerte græder virkelig for lille Tino, man kan se at han ikke er en glad og tilpas dreng, men derimod forvirret og tom i blikket.

• #26   2. nov 2011 nåååårh ja det er da også rigtig... så må jeg heller lige se det, så jeg kan se det i snakker om smiley

• #27   2. nov 2011 Selvom jeg ikke er ung mor fik min første barn da jeg var 27 og det andet da jeg var 29 og er nu 30, får jeg da også passet mine unger indimellem så jeg kan gøre noge ting med min kæreste og ungernes far.

Men der er nu også forskel på at få dem passet engang imellem eller tit ja og som MS hele tiden faktisk, tror ikke jeg har set et program hvor hun har taget sig af ham helt selv og ved godt hendes mor også har en del af skylden for det, men de skal bare tænke på hvem det går ud over, det er jo ikke dem men lille Tino den stakkel.

For ja skal Hannah overvåges, Amanda Sisse overvåges og sikkert mange flere så burde der også været sket noget her, for det er da svigt af høj grad selvom han har sin mormor er det ikke det samme, da det ikke er hendes barn og hende som har valgt at få det.

• #28   2. nov 2011 Jeg blir SÅ vred når jeg ser Malou Stella!
    Både i "D unge mødre" men også i "mig og min mor" ..
    ÅRH en møg tøs! Sorry, men det synes jeg VIRKELIG at hun er!
    Sådan som hun opføre sig overfor sin søn, men også sådan som hun opføre sig overfor sin mor.
    Hendes mor gør SÅ meget for hende, men hun viser hende bare INTET respekt eller taknemlighed tilgengæld.
    Igår sad hun og sagde "jeg har løsrevet mig fra min mor, men jeg mangler hende når Tino skal passes" ..
    Whaaaaat? Er dét det eneste hun bruger sin mor til?!

• #29   2. nov 2011 jeg tror ikke det kommer an på om man er ung mor eller gammel mor, en på ja 40 kan være lige så dum som ms ... tror simpelthen bare at hun er sådan af person

• #30   2. nov 2011 Irene lige præcis med de tomme, triste øjne så jeg også og sagde til min kæreste, se hvor ''ødelagt'' den dreng allerede er. han er så såret og ked af det smiley han bliver svigtet af sin mor gang på gang. sikke en måde at gå ind i verden på smiley

• #31   2. nov 2011 nu har jeg set noget af det....

og i et af afsnitene spørger malou tino om han stadig er ked af det. det svarer han ja til, hvorefter hun spørger om han vil sidde lidt ved hende og så ryster han på hovedet !

det siger bare alt ! hun skulle slet ikk have haft ham og hun burde skamme sig !

• #32   2. nov 2011 Jeg tænkte præsis det samme da jeg så programmet igår. Stakkels lille Tino, sådan en lille dreng burde slet ikke kunne få det blik i øjnene!
    Og Hvor er MS sog bare en utaknemlig tøs, efter 2 dage i Grønland så gider hun ikke være der mere smiley

• #33   3. nov 2011 Nu mor til 4 .. Ja nemlig, selvom Britta er ældre og også bedre til at tage sig af Tino, er hun ikke særlig klog at hun bare føjer MS og ser slet ikk Tinos behov ...

• #34   3. nov 2011 Nu mor til 4

Har også tænkt tanken med den sut, men tror du så ikke det er en trykhed for ham at have den ??? For der er ikke meget andet trykhed i hans liv sådan som jeg ser det og nej mor Britta burde være mere voksen og råbe vagt i gevær det ville jeg gøre hvis jeg stod i sådan en situation..

Selvfølgeliog syntes jeg man som forældre skal hjælpe i det omfang som er rimligt, men det her er altså helt uhørt efter min mening.. Det er lige før hans blik er lige så tomt som ham der har kørt et dokumentar program om for en del år tilbage som blev genudsendt indefor de sidste par år.. Stakkelse de børn, det har de ikke fortjent...

• #35   3. nov 2011
    Hun skal være utrolig glad for at have hendes mor.. Synes bare det er så synd for den dreng! hun skulle aldrig have haft fået ham..

Kommentér på:
De unge mødre - Stakkels lille dreng

Annonce