De unge mødre - Stakkels lille dreng {{forumTopicSubject}}
Ser hver uge de unge mødre selvom jeg ikke selv er ung mor og tager hatten af for rigtig mange af dem som klarer opgaven til UG.
Men sad så igår aftes igen og så det og blev helt ked af det for stakkels lille dreng. Ved godt det er svært at se det hele da man jo kun får noget af se, mens resten er klippet væk. Men når det så er sagt så taler den lille dreng Tino´s blik helt for sig selv da han mor rejser hjem fra Grønland. Et helt tomt og intetsigende blik...
Hvor skal den dreng være glad for at han har en super mormor som giver sig tid til ham, for det er da ikke tid hans mor bruger mest af sammen med ham og syntes det er synd og at hun en dag kommer til at fortryde det.
Men ellers syntes jeg mange af pigerne gør et super arbejde og der er sikkert også en del unge mødre herinde som er super mødre og jeg dømmer ikke unge mødre det eneste jeg syntes er at de skal tænke over det er et liv de har skabt som kræver nærvær, kærlighed og omsorg...
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
fatter ikke man kan gøre det, for helvede, hverken flytte fra tino til kbh eller efterlade ham i et fremmet land bare fordi de ikke har netcafeer og solarier!
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 27 Svar: 390
men ja syntes det jeg har set med dem at tino er meget til overs, nu kender jeg en som er meget tæt med malou stella og hun siger at sådan som hun agere i de programmer hun er med i, det er den hun også er i virkeligheden, sønnen er der, og hun elsker ham, men hun har ingen problemer med at være væk fra han em uge af gangen unde at ringe til ham, hun render i byen når det passer hende og sover tino, ja så kan mormor da bare se efter ham.
syntes hun er noget så uansvarlig.
nu er jeg selv ung mor, fik min datter da jeg var 20, men mit liv handler så også om hende, kunne aldrig være væk på den måde hun er. har da været ude 7 gange siden hun kom til, men er med kæresten som kæreste dig hvor hun hygger med min far og mine papbrødre der er jævnaldrene
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Kan slet ikke forstå hvordan hun kan undvære ham så længe ad gangen for syntes bare det er svært at undvære mine nogle timer og mens jeg er på arbejde..
Hvorfor ikke bruge 3 uger af sit liv med ham i Grønland, det var vel det mindste hun kunne gøre og give ham den oplevelse da han nok ikke har mange søn/mor oplevelser men søn/mormor oplevelser...
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
apr 2008
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Dertil skal så siges at jeg intet konstruktivt kan se i at tilsvine MS, da jeg virkelig ikke tror hun er i stand til selv at se at den er gal.
Tinos mormor er super til at tage sig tid til ham, men det er ikke hendes ansvar.
Som jeg ser på det - Mormor har selv opdraget MS, og til tider også taget alt for meget over for hende da Tino var helt lille.
Nu fungere hun som en "mor" for Tino, hvilket kun kan forvirre drengen langt mere end han er i forvejen.
Hun har opdraget MS, som har gjort hende til den hun er nu - hvorfor skulle hun så opdrage Tino meget anderledes ???
Det største problem er jo at ingen griber ind, men bare står og ser til. Tinos øjne er som en åben dør - man kan se langt ind i hans hjerte at han mangler struktur og mest af alt en MOR !!
Jeg kan blive noget så forarget og virkelig ked af det, over at se den "familie" Mormor gør selvfølgelig alt for sit barn og barnebarn, dette er bare ikke nok til en så forvirret lille dreng. Hvor er det forfærdeligt og hvor gør det ondt at se på.
MS har ikke det der ligner styr på sit liv og det har jeg meget svært ved at anklage hende for, da det har været/er hendes mors ansvar at opdrage hende til en ung, fornuftig pige.
OG hvor er Tino dog bare en skøn lille dreng, man har bare lyst til at give ham al den kærlighed han ikke får. :'/
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 82 Svar: 130
Nu er jeg selv gravid og er 20 år, men ved da allerede nu at jeg ALDRIG kunne behandle mit barn på den måde.. ! Og forstår godt malous mor ser så utrolig træt ud, hun er jo mor for en ekstra og skal ordne alt for Malou, samt at malou ikke har noget udpræget pænt sprog overfor hendes mor..
Nogen mennesker skulle bare ikke have børn!!
jul 2008
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
HUN ER SNOTDUM OG BURDE HAVE EN RØVFULD...
HUn er på INGEN måde egent som mor!!!!
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
men hun burde have været mere hård ved hende omkring hendes ansvar overfor Tino - hun burde have fået hende til at tage lortebleerne selv, hun burde også have fået hende til at stå op om morgnen og selv følge ham i dagpleje osv.
det er jo klart når britta gør alt det hun ikke gider, at hun ikke gør det, hun ved jo hun altid tager over hvis hun plager længe nok.
og nej jeg har ikke altid været sød og hørt efter, men jeg har altid behandlet mine forældre med respekt og jeg har altid været taknemlig når de har hjulpet med noget med mine unger, kunne aldrig drømme om at tage deres hjælp for givet!
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
hva nummer afsnit er det i snakker om ? for jeg har set alle dem inden på nu til og med afsnit 349 og jeg har ikk set det i omtaler ?
apr 2008
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
synes bare ikke det hænger en skid sammen. hun skulle slet ikke havde ret til at havde ham.. undskyld jeg siger det. han er jo altid ved hans mormor. så skulle hun da være en plejemor for tino i stedet.. så malou kunne lære at blive en god mor. der kunne tage sig af sin søn
okt 2010
For en ting er sikkert som en anden også skriver, hun skulle aldrig have haft ham, det er så synd og han er som en anden også skriver heller ikke en dreng med gejs mm. når man ser ham, men kan jo være anderledes når tv er slukket. Men har altså stadig ondt af ham og skulle der ske mormor Britta noget, hvad så med lille Tino, tør ikke tænke tanken...
Men der må da også være en far eller i hvert fald en farmor g farfar som kan se med på tv som vi andre og at de ikke gør noget forstår jeg slet ikke...
mar 2010
Mor Britta har ikke haft overskuddet er jeg ret overbevist om og idet hun ikke har haft overskud til det, har MS selvfølgelig valgt at leve livet lidt som det passer hende ... MS søger GRÆNSER ... ligesom Tino, det kan da ikke være så svært at se ???? Ja undskyld, men oven i hovedet er jeg ret overbevist om at hun ikke har en tankegang efter sin alder.
mar 2010
Mit hjerte græder virkelig for lille Tino, man kan se at han ikke er en glad og tilpas dreng, men derimod forvirret og tom i blikket.
apr 2008
okt 2010
Men der er nu også forskel på at få dem passet engang imellem eller tit ja og som MS hele tiden faktisk, tror ikke jeg har set et program hvor hun har taget sig af ham helt selv og ved godt hendes mor også har en del af skylden for det, men de skal bare tænke på hvem det går ud over, det er jo ikke dem men lille Tino den stakkel.
For ja skal Hannah overvåges, Amanda Sisse overvåges og sikkert mange flere så burde der også været sket noget her, for det er da svigt af høj grad selvom han har sin mormor er det ikke det samme, da det ikke er hendes barn og hende som har valgt at få det.
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
Både i "D unge mødre" men også i "mig og min mor" ..
ÅRH en møg tøs! Sorry, men det synes jeg VIRKELIG at hun er!
Sådan som hun opføre sig overfor sin søn, men også sådan som hun opføre sig overfor sin mor.
Hendes mor gør SÅ meget for hende, men hun viser hende bare INTET respekt eller taknemlighed tilgengæld.
Igår sad hun og sagde "jeg har løsrevet mig fra min mor, men jeg mangler hende når Tino skal passes" ..
Whaaaaat? Er dét det eneste hun bruger sin mor til?!
jul 2008
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
apr 2008
og i et af afsnitene spørger malou tino om han stadig er ked af det. det svarer han ja til, hvorefter hun spørger om han vil sidde lidt ved hende og så ryster han på hovedet !
det siger bare alt ! hun skulle slet ikk have haft ham og hun burde skamme sig !
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Og Hvor er MS sog bare en utaknemlig tøs, efter 2 dage i Grønland så gider hun ikke være der mere
mar 2010
okt 2010
Har også tænkt tanken med den sut, men tror du så ikke det er en trykhed for ham at have den ??? For der er ikke meget andet trykhed i hans liv sådan som jeg ser det og nej mor Britta burde være mere voksen og råbe vagt i gevær det ville jeg gøre hvis jeg stod i sådan en situation..
Selvfølgeliog syntes jeg man som forældre skal hjælpe i det omfang som er rimligt, men det her er altså helt uhørt efter min mening.. Det er lige før hans blik er lige så tomt som ham der har kørt et dokumentar program om for en del år tilbage som blev genudsendt indefor de sidste par år.. Stakkelse de børn, det har de ikke fortjent...
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 43 Svar: 310
Hun skal være utrolig glad for at have hendes mor.. Synes bare det er så synd for den dreng! hun skulle aldrig have haft fået ham..
De unge mødre - Stakkels lille dreng