7. mar 2010 Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Julegaver ? {{forumTopicSubject}}
Sagen er den jeg skal købe Julegaver til følgende:
Mor +Kæreste
Mormor & bedstefar
Lillebror (19) &Kæreste
lillebror (13)
Moster &Bo
Far
Fætter (8)
Fætter (7)
Nena (Legekøkken med tilbehør)
Bedsteveninde (Sølvkæde hjerte m. Datteren's navn)
Bedsteveninde's datter (legetøj tror jeg)
Men jeg er lost ved alle dem der ikke står noget ved /:
Har overvejet at tage Nena til en fotograf og få taget et billede a hende til de 3. øverste og så bare en lille ting ved siden a ? Men jeg har også overvejet bare at købe en lidt ''dyre'' ting og så give dem et billede i søndagsgave xD Men ih jeg er total lost ved dem alle sammen s:
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Jeg har overvejet at give min mor og hendes kæreste en kaffe maskine ?
Min moster og hendes fyr noget sengtøj
min lillebror og hans kæreste noget hjem til
Børnene spørg jeg hvad ønsker sig ?
og så ved jeg ikke med min mormor og bedstefar, ville vildt gerne give dem billeter til ham der den underlige der står på et bjerg og synger og starter med H for dem er min bedstefar vild med det bare halv dyrt s:
mar 2010
overstående er dem mig og Nena får gave af, og derfor skal de også have a mig (: + vi holder jul sammen alle sammen hver halveår (undtaget min veninde og hendes datter)
Men hun er min bedste veninde, og hendes datter og nena leger meget sammen så de skal også have
mar 2010
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Så har vi 4 søskende der skal have gave, dem har vi ingen ide om hvad skal have. Vores datter aner vi heller ikke hvad vi skal give, syntes hun har det hele.
mar 2010
jae det kender jeg godt, jeg har med vilje ladet være med at købe et køkken til Nena så jeg havde noget at give hende til jul hehe
Dina.
Rigtigt men gode ideer er velkommen
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
Min mor og stedfar; rosendahl halløj
Min far; en bog om anden verdenskrig
Min stedmor; en parfume.
Min søster; nogle disney dvd film, da hun elsker dette.
Min bror; får noget tøj.
så mangler man jo ''bare'' mormor og morfar, farmor og farfar, svigerforældrene, svoger og svigerinde, også ved jeg ikke om vi os skal give til kærestens mostres osvs børn også skal min kusines guldklumper nok have en lille gave også, og så kæresten selvf
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
men prøv at give et ca. budget, så skal ejg lige sætte gang i de små grå =)
maj 2010
maj 2010
dec 2008
maj 2010
her er spillet dine fætre måske kunne synes var sjovt =)
og her er en gennemgang af spillet fra gomorgen DK:
(link fjernet)
maj 2010
mar 2010
Min lillebror er dysfatiker og lidt tilbage i sin uhm.. personlige udvikling ?
så det nok nærmere ham der kunne bruge det der spil xD Jeg synes bare han har så sindsyg mange og han får næsten ikke andet s:
Mine fætre går op i :
ham på 8 - DYR
ham på 7 - At være sej (så tænker han skal have et eller andet lækkert tøj)
Min mor og hendes kæreste skal have sammen, jeg kan slet ikke lide hendes kæreste så det er den eneste måde jeg kan få mig selv til at give ham en gave xD
Min far er alkoholiker og selvom han er glad for Nena tvivler jeg på han ville sætte pris på en nøglering, han er desværre den jeg har sværrest ved at finde noget til s:
Julie.
Ja hvis min økonomi er god nok til de billetter til mine bedsteforældre, så bliver det også deres fødselsdagsgave eller en del a den. for det alligevel ca 1200 for to s:
mar 2010
Nena har heller ikke plads da hun jo får dele værelse fra januar (:
men jeg har lavet to frie hjørner i stuen, en hvor der skal være køkken og bord/stole og en med legetøj (:
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
dec 2008
Men håber vi finder noget større at bo i inden jul, så hun får et større værelse.
maj 2010
Fætter på 8: der findes et brætspil der hedder Zookeeper, det koster ca 100kr, det er på tilbud i legekæden lige for tiden.. Det handler om at man skal samle et dyr og give det, det rigtige mad osv.. Det har vi købt til Dans fætter som også er dyreelsker =)
Fætter der vil være sej: En kasket, eller t-shirt
Lillebror: hvad med det spil der hedder Vildkatten, det bruger vi meget i vores specialklasser, og der er også børn med dysfasi, og de elsker faktisk det spil, det træner hukommelse og overblik =)
mor og kæreste: måske du så skulle give dem kurven med lækre ting? eller et gavekort til en middag?
Far: ja altså, vi har også en alkoholiker i familien (min morfar), og selvom jeg godt ved det virker forkert, så får han faktisk det samme hvert år: en æske med hjemmebagte smålager eller konfekt og årets juleakvavit.. Det bliver han glad for og han laver ingen scener...
mar 2010
Ja det ville ikke være ringe xD
kunne også bruge større men synes det svært nok at holde rent på mine 85kvm haha xD
L J.
Det svært, min fætter på 8 spiller ikke spil, han er slet ikke dyre elsker på den måde.. men han er DYRE elsker ? du ved har dyr masser, kanin, hund og fugle xD der ud over er han ikke typisk 8 ? han er sådan en rigtig gammelklog lille dreng, der faktisk ikke rigtig leger og sådan noget.
Jeg tænker jeg vil se om jeg kan finde en fed t-shit og en hættebluse fra Humör til ham på 7 (:
og min lillebror? tja det ved jeg sku ikke.. Han har så voldsom mange spil, så tror også det bliver noget tøj a en slags.
Tror egentlig jeg er ret klar over min mor og hendes kæreste skal have en kaffemaskine, deres er virkelig gammel nemlig xD
min far.. jeg ved det sku ikke s: tror jeg skal høre ham ad hvad han ønsker sig, for han får tøj a alle de andre, men han har ingen tv (kanaler) eller noget ? Så har overvejet at se om jeg kan finde en VHS maskine for det har han flere gange sagt han mangler, men synes bare det sådan lidt en øv gave s:
maj 2010
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
nåe vi har mange her og årets gaver ender på knap 5000.- ,, billeder til bedsteforældrene, dem der er alene får fotograf potræt billede i ramme (ikke lille model) og dem der er par, får billede+ramme og en gave
andre hvad de ønsker sig, dem der har sagt ved ikke får hvad jeg finder mest spændende og passende
dec 2008
mar 2010
Det var jo lige det han hed
Sofie..
Nej det håber jeg heller ikke hehe
Julegaver ?