{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

så skete det jeg hele mit liv havde frygtet... {{forumTopicSubject}}

Da jeg selv er skilsmissebarn med forældre som hund og kat, har jeg hele mit iv lovet mig selv at den dag jeg selv fik børn, skulle de opfostres i en lykkelig kernefamilie hvor mor og far er sammen.
- Nu står jeg i den situation at jeg sidder i min egen lejlighed med min lille søn. Kampen var for hård, ihvertfald alene. Hvordan kan man tage sin partner som virkelig har viet sit liv til en, så meget for givet at man lukker sine øjne og kører sit eget show? Hvilket menneske er så egoistisk at det har nok i sig selv? Jeg begriber det simpelthen ikke. Men jeg ved hvor ødelagt jeg var, hvor meget jeg tabte kilo og mit hår og så ked af det jeg konstant var. Frustreret over aldrig at få en grund?
- Det jeg prøver at sige, uanset hvor flov jeg føler mig, så er jeg blevet alene mor. Frygteligt, og samtidig befriende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så skete det jeg hele mit liv havde frygtet...
  • #1   23. okt 2011 uhh carina det er jeg virkelig ked af at høre , er helt ked af det på dine vejne. du må endelig sige til hvis du har brug for en at snakke med, så vil jeg gerne være der for dig. også hvis du bare har brug for at komme ud sammen med andre, hvor elias kan hygge med en anden jævnaldrende.

hvor er du flyttet hen?

• #2   23. okt 2011 selvom det virker hårdt er jeg sikker på du nok skal klare det (: og så skal du huske at du bestemmer selv hvor meget du lader det påvirke jeres søn (gætter jeg på ud fra billedet?) og hvor meget du lader ham føle med det (:

Jeg er også skilsmissebarn og selvom min mor og far havde uoverensstemmelser kom det aldrig til at gå ud over mine brødre, mig lidt mere fordi min mor desværre så mig som en veninde. Men det derfor jeg siger at man selv er herre over hvor meget ens barn skal lide under det (:

Jeg er alene med mine snart 2 børn, og det ikke skide sjov.
    men det er desværre sådan det er, og de slet ikke elsket mindre. og mit mål er helt sikkert at finde en der vil være der for begge mine piger (: Men sker det først om 10 år jamen så det sådan det er, så får man det til at fungere alligevel (:

• #3   23. okt 2011 Tusind tak Anika! det er møg hårdt, men jeg er samtidig også stærk fordi jeg netop selv har gennemlevet det som barn. Og jeg vil virkelig kæmpe alt hvad jeg kan for at Elias aldrig kommer til at føle samme smerte som jeg.

Nadia: hold nu op hvor er du bare sej! - beundrer virkelig at du bare tager " så let" på det med at være alene, sådan som om, kommer der en så kommer der en, og hvis ikke så er det bare ærgeligt! - jeg føler virkelig bare at jeg mangler en der virkelig elsker mig. Og ved godt at min søn elsker mig ubetinget. Men det er fra en partner, jeg savner det. Jeg ser godt nok en, men er virkelig så overdrevet bange for at jeg bliver skuffet igen.

• #4   23. okt 2011 Carina..

Mange tak xD Og ja men det heller ikke altid sjov, jeg savner nemlig ikke en partner og jeg føler mig slet ikke klar til det.. altså min tillid til forhold ligger temmelig ringe, og synes bare kun man ser skuffelser over det hele, jeg har til trods for mine 21 år aldrig Elsket en fyr, holdt a og været forelsket jo da. men aldrig sådan at jeg ikke følte jeg kunne leve uden ham, og det i sig selv synes jeg er skræmmende for man kan godt undre sig om der er noget i vejen, og det altså ikke fordi jeg er til piger eller sådan noget xD Men det har ligesom aldrig rigtig været der hvis du forstår ?

Samtid har jeg ikke engang lyst til at forsøge ligenu for synes bare ikke jeg har mødt en hvor jeg har tænkt ''ham der er værd at satse på'' og vil helst ikke have for mange inde a døren når der nu er Nena og sådan jo smiley

Men er da sikker på han nok skal komme, engang xD

• #7   23. okt 2011 carina jeg har haft det præcis som dig og synes også det var rigtig svært til at starte med, og egentlig ikke så meget pga af forholdet til hendes far men men var ked af det på hendes vegne......Følte til sidst jeg var ved at miste mig selv,da jeg altid var sur og trist, tog på og alt bare var træls.....Da det begyndte at kunne mærkes på Maya fik jeg nok..ja ville gerne være en kernefamilie og at hun ikke blev skilsmisse barn, men ikke for enhver pris........Så vågnede jeg endelig op......Allerede da vi fik brudt forholdet var det en ren lettelse, for det var en ny start og allerede kort tid efter vi kom i den nye lejlighed kunne jeg mærke glæden både hos mig og min datter igen ....Ja hun har et savn da hun ikke har begge forældre hos sig men vi får det til at fungere uden de store kvaler....tænker det er bedre end sammen med to ulykkelige forældre, kan ihvertfald selv huske hvordan det var, meget ubehageligt......idag trives vi begge og er ja det er hårdt i starten men nu sikker på du nok skal klare det..... velkommen til at skrive hvis du har brug for at snakke::-)

• #8   23. okt 2011 Carina: Det er jeg virkelig ked af at høre, men er sikker på I nok skal klare det - du virker som en stærk tøs og du elsker din søn meget højt og er sikker på han ikke vil lide under det smiley

Er os skilsmissebarn, så jeg ved hvordan det er, og nej det er ikke sjovt, men som Nadia siger så er det os hvad man som forældre gør det til, og viser overfor sine børn.. Min mor har os set mig lidt som hendes veninde på det punkt, og jeg har altid været der til at lytte og været den "store", da jeg først fik en lillebror som 8årig så der har jo lige været nogle år hvor jeg og min mor var os selv smiley

Men du er meget velkommen til at skrive, hvis du har brug for at snakke, og også bare skrive hvis du vil ses en dag - Malthe vil meget gerne ha Elias som legekammerat smiley

Det skal nok gå det hele, og manden for dig skal nok være der derude og venter på dig smiley

• #10   23. okt 2011 Nej jeg er slet ikke fantastisk (:
    Men det ville være forfærdelig hvis jeg fik en abort, jeg ville slet ikke kunne klare det psykisk, mine holdninger og generelt bare min person, ville tage det som det værste nogensinde. og når man så står i den situation og man ved der kun er to muligheder beholde - adoption.. Jamen så beholdler man (eller det gør jeg) og de sidste 7 måneder har simpelthen bare været mental forberedelse, jeg vil sige jeg har en aften været nervøs for om jeg gabte over for meget (for et par dage siden) men det var efter nogle problemer med min mor, så hormonerne løb lidt løbsk.

Men ellers har jeg slet ikke været i tvivl om jeg stadig er en fantastisk mor selvom der er to. Men inden jeg traf beslutningen om at beholde sad jeg også virkelig længe, diskuterede med min veninde, SP og en kontakt person jeg har på kommunen (bruger hende dog ikke xD ) og tænkte hvad for en mor jeg var nu, og hvilken mor jeg ville være, og hvilken mor jeg kunne blive..

og Selvfølgelig bliver det hårdt, og det bliver MEGET hårdt.. (:
    Men jeg vil og kan være en fantastisk mor hvis bare jeg vil kæmpe for det, og det vil jeg smiley

undskyld det blev lidt langt xD

• #11   23. okt 2011 mine forældre blev sammen for børnenes skyld - det er det værste man kan gøre!!

børn har ikke godt af at vokse op med en mor og en far som ikke elsker hinanden.

du har gjort det rette for jer, og selvom det virker forfærdeligt nu, skal du nok blive glad igen smiley

• #14   30. okt 2011 tusind tak for alle svarene piger. jeg må bare kigge fremad, selvom det trækker tænder ud. Kan siimpelthen bare ikke forstå retfærdigheden.

Kommentér på:
så skete det jeg hele mit liv havde frygtet...

Annonce