1.137 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Opdatering i "Så nu er det nu.." Opdatering i "Så nu er det nu.."

http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=59197

Vi har de sidste 2mdr´s tid rendt frem og tilbage hos lægerne, og også været hos gyn.

Fik svar i dag, alle 10 blodprøver jeg fik taget for 3uger siden var helt fine, og til gyn for 14 dage siden så alt også fint ud..

Nu er jeg så henvist til endnu en gyn. jeg skal ringe og aftale tid med i morgen..

Vi er simpelthen så forvirrede herhjemme, kan det virkelig være rigtig ingen kan give svar på hvorfor min mens. ikke kommer..

Puuuha.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering i "Så nu er det nu.."
  • #1   17. okt 2011 Ja, det kan nemlig være mange ting..
    Men der er bare ingen indtil nu der har kunne give os bare en ledetråd til hvad det kunne være smiley

• #2   17. okt 2011 Nej, har fået taget en masse blodprøver nogle gange, en gyn. undersøgelse. og en masse snak om hvad det kunne være som det ikke er..

• #3   17. okt 2011 Nej det kan jeg nemlig ikke..
    Det er jo bare slet ikke rart at gå og gå og atter gå uden at vide om der faktisk er noget galt et sted..

• #4   17. okt 2011 Puhaa, men godt du fik gjort noget smiley den der gyn undersøgelse, var den meget ubehagelig?

• #5   18. okt 2011 Nej jeg havde aldrig prøvet det før, og alle gik og sagde til mig at det var såå ubehageligt.. men jeg syntes ikke det var så slemt.. måske forrdi jeg forestillede mig det værste smiley

Kommentér på:
Opdatering i "Så nu er det nu.."

Annonce