{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

hvad laver i denne lørdag ? :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger

hvad står jeres lørdag på ?:)

her er farmand på job (og har så fri mandag) , mig og magnus hygger- vi lå ud med at bruge halvanden time på bad og hvad der dertil hører (host- vi er begge viiild med det vand der) ,så var vi ude og gå og ved købmand, har bagt kage som nu er i ovnen, så står den snart på en middagslur til os begge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad laver i denne lørdag ? :)
  • #1   15. okt 2011 Vi har været i centeret, vi startede ud med at gå en tur derop, handle ind til fødselsdag som skal holdes imorgen, også ellers rundt og kigge på de forskellige butikker, også hjem igen.... Her fik vi lidt frokost, også kom lillemanden ind og sove... Han ligger dog og snakker derinde, så tror ikke det bliver megen middagslur... Noah leger på gulvet, og jeg sidder her, mens vi ser hurlum haj smiley

• #3   15. okt 2011 her sidder manden og læser avis og jeg sidder bare og slapper af og glor lidt tv. synes jeg er mega doven i dag.. men fik lige en røv god nyhed i går at jeg nok har fået et afløserjob på 30 timer. plus jeg har mit andet arbejde... men så dårligt at vi skla indlægges med freja den 7 nov på grund af hendes sukkersyge.. noget øv og ved ikke hvor længe det er :C

• #4   15. okt 2011 vi skal have gjort alt klar til imorgen smiley

• #5   15. okt 2011 mor til : hvad sker der i moren

• Karen H
    Karen H Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #7   15. okt 2011 Jeg er lige kommet hjem fra fødselsdag, og nu sidder jeg og lære tamilsk med kæresten. IKKE nemt smiley Men sjovt.

• #8   15. okt 2011 Vi er ved at ryde op og pakke ned, da vi snart skal flytte .

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #9   15. okt 2011 i formiddags var vi en tur i skoven for at finde kastanjer, og her i eftermiddag når maia har sovet, så skal vi have gang i kastanjedyr, græskarmænd (en til hvert barn) og browmies:)..

• #10   15. okt 2011 dejlige typiske lørdage smiley

• #11   15. okt 2011 Det eneste vi skal nå mere idag er at jeg lige skal ha ryddet det sidste op, Ha lavet bolle dej til imorgen, støvsuget og hente mad et eller andet sted...

• #13   15. okt 2011 I morges/formiddags lå vi alle 3 og gassede inde i sengen, og bare lørdags hyggede smiley Ellers har vi været på legepladsen, nede og handle og nu ligger Malthe og sover udenfor, mens manden ser fodbold nu, og jeg slapper bare af med computeren smiley

• #14   15. okt 2011 Kristiansen, hvorfor "klamdag"?

• #15   15. okt 2011 Kristiansen - derfor behøver man vel ikke være "klam"? Bryder mig iøvrigt ikke om ordvalget.... hehe.... Når vi har en dag med ro på, spiser vi rugbrød.... hehe,...

• #16   15. okt 2011 marcus og melissa stod tidligt op, så vi morgen hyggede og derefter tog jeg i netto sammen med begge unger, manden har håndværkere i hovedet idag, så han sov til 12.30, så var der afslapning midt på dagen da begge unger sov, men freden varede ikke længe da marcus stod op, var ked og kastede op udover køkkengulvet, så resten af dagen er gået med rengøring i køkken og bad hvor han også gjorde det, en tur i brugsen efter cola, og ellers pylren omkring lilledrengen, nu skal jeg snart have lavet lidt mad og ja så er den dag jo snart gået, imorgen får vi gæster kl 14 så formiddagen går med kagebagning osv..

• #17   15. okt 2011 Vi startede dagen med at stå op kl.6.15, der gad Oliver ikke sove længere, så sag vi 1 times tid i sofaen med dyne og tegnefilm, derefter tændte jeg stearinlys osv mens manden og lillemanden hentede runstykker...
    Så tog vi ud for at handle ind til ugen her, vi skal passe mine forældres hus/hund og anede ikke hvad der var i fryser og køleskab + vi spiser ikke ret meget af de ting som de spiser! smiley ... Og så fyldte vi også lige min søsters fryser og køleskab fordi hun var løbet tør! smiley

Så har vi ellers bare været ude hos mine forældre, og pakket ud, leget lidt i haven og spist aftensmad..

Ligenu sidder manden og jeg og slapper lidt af, mens min søster (som også skal sove her idag) og Lillemand er ude og gå med hunden.
    Vi skal spille bingo banko og hygge med en maaasse guf her om små 3 kvarter, og så tror jeg at når lillemanden sover (når bingo banko er ½ vejs som regel) og binko er slut så skal vi andre se Fast & Furious 5 smiley

• #18   15. okt 2011 Åhhh det har været en laaang dag her!!!
    Startede med vi næsten ikke sov da Viktor hoster og næsten ikke kan få vejret...:( en tur forbi lægevagten imorges, hvor vi fik afvide at der intet var på ham dog..

Så gik turen til fødselsdag hos min søster hvor vi er kommet hjem her for en times tid siden!!!
    Nu ligger jeg i min seng og ser lidt fjernsyn og slapper..;) begge børn sover sødt!!!

Kommentér på:
hvad laver i denne lørdag ? :)

Annonce