{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

råd søges (doven ægtemand) {{forumTopicSubject}}

Godaften tøser.

Jeg har haft min veninde i røret stort set hele dagen da hun er dybt ulykkelig.. Men nu skal jeg fortælle hvorfor..

Hun fandt for 4 år siden, sammen med den sødeste fyr, han forkælede hende og de var bare altid så glade, han har altid været mega aktiv med alt, både sport og hjælpe familie osv. Nå men de valgte at de ville giftes og hun glædede sig helt vildt og dagen kom (knap 3 måneder siden) og det var en hyggelig og sov dag.

Men nu står hun lidt og hun aner ikke hvad hun skal gøre,hendes mand er blevet kanon doven, kommer hjem fra arbejde smider sig i sofaen og spiller på sin mobil eller ser tv, også skal hun ellers bare varte ham op som et luksus dyr.. Hun arbejder selv. Men han har sagt til hende efter de blev gift, at "nu er vi gift så er alt herhjemme af huslige pligter dine, indkøb osv, for jeg er manden i huset"

Og nu ringer hun konstant til mig for at søge råd om hvad hun skal gøre. Og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal svare hende..

Har i ikke nogle råd jeg kan sende videre, har selv sagt at hvis han ikke ville ændre holdning efter en god snak så må hun jo blive skilt. Men den løsning er hun jo ikke så stolt af.

Hjælp tøser.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  råd søges (doven ægtemand)
  • #1   8. sep 2011 Jeg var sku blevet skilt med det samme hvis det var mig sikke da en skovl han er

• #3   8. sep 2011 Dina.. Gift er noget man tager for ikke at blive det ... (joke)

• #5   8. sep 2011 ej jeg var sku skredet hvis min var blevet på den måde det er sten sikkert havde ikke fundet mig i det når de begge jobber så er man sku fælle som tingene

• #9   8. sep 2011 Altså jeg blev gift for 5 måneder siden, og vores forhold har aldrig været bedre. smiley

Men hun kommer fra en familie hvor skilsmisse er noget man bare ikke gøre. Rumlig fornæm familie.. Så hun aner ikke hvad hun skal gøre ved det.

• #10   8. sep 2011 Rimlig*

• #11   8. sep 2011 Hun har forsøgt snakke med ham om det flere gange.. Det hele begyndte faktisk allerede 1 uge efter brylluppet. Men god ide det med hun bare kun skal lave sine egne ting.

• #12   8. sep 2011 Havde nok valgt at snakke med ham om det, og fortælle ham, at den mand hun giftede sig med, var en mand der hjalp til og var der for hende smiley

Hun har vel giftet sig med en mand der var perfekt for hende, så kan det jo ikke hjælpe, at han ændre sig efter de er blevet til mand og kone smiley

• #13   8. sep 2011 han skulle da lige charme sig ind så han viste der var en som kunne varte ham op !!! Desværre lyder det sådan på mig at han har gjort... men jeg ville tage fat i ham og ruske ham hårdt til han fattede at den ikk går med at lave ingenting !!

• #14   8. sep 2011 OMG klap ham dog en. Hvis min kæreste har meget meget travlt så skal jeg nok gøre tingene for ham, men han skal be mig om det. Men ellers deles vi om det og sådan vil det altid være. Dog laver han mad hver dag smiley

Jeg havde godt nok fortalt ham om hvor hurtigt man kan få fat i skilsmisse papir smiley for at få ham til at indse at man mener det smiley

• #15   8. sep 2011 Hun må se om hun kan forklare ham hvad hun faldt for ved ham, hvilke værdier ved ham der er gode... og hvilke der er forsvundet... og så må hun veje det op mod hinanden...

• #16   8. sep 2011 han lyder som en komplet nar, han skulle bare lige sikre sig hende og bang så kom sandheden ? sådan læser jeg det, snak med ham, ja jeg havde nok råbt og skreget at vi fanme ikke lever i stenalderen!!! dumme mand - hun må lige sætte ham på plads, "mænd er som en græsplæne - de skal slåes og holdes nede" og hun har virkelig mistet snoren omkring lillefingeren - stakkels din veninde, men ja vil han ikke ændre sig og vil hun ikke leve sådan er skilsmisse nok løsningen

• #17   8. sep 2011 Hendes far smed over 150.000 kr i deres bryllup, da hendes familie som sagt lever med at man ikke skal giftes for at blive skilt igen. Så hun vil have så dårlig samvittighed hvis hun blev skilt. Håber i forstår hvad jeg mener.. Kan ikke lige forklare anderledes.

Skal også lige siges at hun fortæller at hun har taget snakken med ham gennem knap 3 måneder, uden held.. Men skulle vist prøve sende den videre den med at lave kun sit eget..

De havde snak om projekt baby men den har jeg frarådet hende.. Var det dumt af mig? Altså hvis de fik deres forhold tilbage ville de være perfekte forældre, hvis han dog blev sig selv igen.

• #18   8. sep 2011 Hun kan sige: Hvor i ægteskabskontrakten står der at hjemmelige pligter pålægges kvinden, efter ægteskabet er indgået? Kan han påvise hvor, så er det ok.

Hun skal sgu da bare smide den sofa ud i regnen, og så kan han ligge der, hvis han vil ligge i sofaen...

Jeg havde fanden fis mig ikke fundet mig i det...

• #19   8. sep 2011 Pia> tak... Men jeg skal selvfølgelig ikke bestemme om de skal gå i gang, kan jo kun råde.. smiley

olivers mor> genialt sagt, det med sofaen ud i regnen. smiley men tror ikke han gider gå.derned og sidde fra 3 sal. smiley

• #20   8. sep 2011 Så hjælp hende med at få den derned. Så kan han fandme lære det. Usselt mandfolk... Det kunne seriøst være sjovt at se ham i hovedet, hvis den pludselig stod dernede, når han kom hjem...

• #21   8. sep 2011 Olivers mor> ja kunne det egentlig. smiley tror han ville blive rimelig pist... smiley deres dyre læder sofa har vist ikke godt af alt det vand.. smiley

• #22   8. sep 2011 TS enhver far som har skudt så mange penge i et bryllup, vil til en hver tid hellere have en lykkelig datter, end en trist. Så han vil da sikkert sige fuck de penge, bare min pige er glad...

Min far ville i hvert fald først og fremmest, flå huden af min kæreste, hvis han opførte sig sådan overfor mig, så ville han komme og hjælpe mig med at pakke mine ting, derefter ville han sige op i røven med penge, min datters lykke er vigtigst...

• #23   8. sep 2011 Tror måske jeg ville være ved hende når han kommer, og samtidig have en anden mand der også...

• #24   8. sep 2011 Det ville min far også til hver en tid.. Men hendes forældre er bare rimelig gammel.dags hvis man kan sige det sådan.. Hvis der var vold i forholdet havde hendes far også skudt en hvid pil efter de penge, da det ikke er penge de ser på deres.konto alligevel. Men "bare" pga "lidt" knus eller uenigheder så løser man dem i stedet for at blive skilt.. Håber du kan forstå.min pointe.. smiley

Beklager alle de mange punktumer, men er på mobilen. smiley

• #25   9. sep 2011 De andre kommer med ret gode råd faktisk (:
    men min mor er også sammen med sådan en klaphat (hun er dog under uddannelse) og han går hjemme det meste a tiden (en ældre herre) alligevel forventer han hun skal gøre ALT ? bliver uvenner hvis hun er for meget over hos min mormor, må ikke ses med mig mere end 1 time når jeg kommer til thyborøn (selvom det er for at besøge hende, dog sover jeg hos min mormor) osvosv.

Og de kan snakke herfra og til jorden går under det eneste der kommer ud a det er skænderi'er s: de dog ikke gift.

Kommentér på:
råd søges (doven ægtemand)

Annonce