Ingen mens. i 7½mdr..? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har haft flere indlæg og det kan sikkert flere af jer huske, men må nu prøve igen...
Ja for at gøre en snart lang historie kort så besluttede jeg at holde pause med pillerne som min læge dengang jeg startede skulle hvert andet år. så det gjorde jeg i midten af februar fik min mens fredag/lørdag og søndag var den væk som den plejer.. Men siden dengang har jeg ikke set skyggen af mens, udflåd eller andet der kunne minde om det..
har haft blærebetændelse 2 gange siden da og kun være i behandling 1 gang, den senere i sidste uge pga syge smerter...
Jeg tog til lægen forring uge da jeg skulle ha piller mod blærebetændelsen og spurgte så om han kunne give vished om hvorfor jeg ikke har haft menstruation i næsten 8mdr...
Men han kunne ikke give et svar, men vil se mig om 3mdr´s tid hvis ikke det er kommet...
Jeg sidder stadig tilbage med undren om hvorfor det ikke er kommet..
Manden og jeg "prøver" at blive gravide, men det er ikke noget nogen af os tænker over overhovedet, og slet ikke da jeg jo ikke bløder.. så det kan ikke være pga. tanken om at ville være det..
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Tror simpelthen bare kroppen kan gå i stå , og min løsning var at jeg tog p-piller en måned og så prøvede og stoppe igen . Og vupti så kom min mens regelmæssig
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 60 Svar: 282
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Ingen mens. i 7½mdr..?