{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SEX - hvor tit?
  • #1   30. aug 2011 vi har en søn på 8 mdr og vi dyrker sex ca hver 3 dag nogle gange mere nogle gange mindre, grunden til vi ikk dyrker mere sex ja..... syntes ikk altid overskudet er til det når man kommer i seng er det meget rart bare og ligge og putte og ja sove hihi.

• #3   30. aug 2011 Her hjemmer har vi også ca en gang om måneden & har en søn på 7½ måned, før han kom til verden var det næsten hver anden dag, men lysten fra min side er der ikke så meget mere, desværre ( ved ikke hvorfor ) men min kæreste vil vildt gerne. smiley

• #5   30. aug 2011 Ja det er jeg.

• #6   30. aug 2011 puha her går det skidt til med sex *G*

vi har haft sex en gang siden vi kom hjem med tøserne og de er 3 mdr.

og da jeg var gravid havde vi kun sex 3 gange - så på 11½ mdr ca har vi haft sex 4 gange *G*

Vi havde normalt sex næsten hver dag eller hver anden dag.

• #9   30. aug 2011 Maja - jeg vidste slet ikke at p-piller kunne gøre det ved en. Så skulle man måske overveje at droppe dem smiley

Her bliver det til 1 gang hver anden uge, for jeg har ikke så tit lyst og når jeg har lyst, så er min kæreste sååå træt. smiley

• #11   30. aug 2011 Ca. en gang om ugen, nogle gange kan der godt gå lidt længere tid. Jeg er gravid i uge 23, og det er ikke altid jeg har lyst, og sommetider har jeg smerter. Vi har derudover en dreng på snart to år.

• #13   30. aug 2011 Har min datter på 1½ og er i 6 måned...

Her bliver det ikke til meget... Kæresten arbejder nat og er ikke hjemme fra kl 20 til 5 og i weekenderne tager han tit ud til sine venner om aftenen...

Så NÅR jeg har lyst er han der aldrig, ergo er vores sexkvote på MAX 2 gange om måneden...

• #14   30. aug 2011 Tak Maja.

• #16   30. aug 2011 Jeg har to unger, den yngste er 2½ og ældste er 4½ og vi har sex hverdag.!
    Sex er sku godt og ikke bar noget der skal klares for at tage presses, sex i vores forhold holder gnisten oppe, og vi glæder os til at sexe.! om det er en kvikie om morgen eller om det er elskov med langt forspil om aften- så har vi sex hverdag. og nogle gange flere gange om dagen.!

• #17   30. aug 2011 Og nej, vi er ikke KANINER.!

• #18   30. aug 2011 Vi har sex 2-3 gange om ugen, jeg er 12+1 i dag, og før jeg blev gravid, havde vi også sex et par gange om ugen. Så jeg er egentlig meget godt tilfreds smiley Håber bare det holder ved, når min krop er kommet sig ovenpå fødslen en gang smiley

• #19   30. aug 2011 vi har sex tit nogen gange hver dag nogen gange hveranden , jeg har ligeså meget lyst som inden jeg blev gravid vores datter er 2½ mdr nu og jeg var indklagt 17 dage efter fødselsen og dagen efter vi kom hjem dyrkede vi sex,, jeg syntes tit kvinder siger åh jeg har ikk overskud til min mand og dit og dat det forstår jeg virkelig ikk ja det hårdt med baby men når baby sover om aften og man har slappede lidt af så syntes jeg manden skal forkæles meeen meen mange af kvinder lader heller ikk deres mænd passe baby de tro ikk de kan finde ud af det. i stedfor lære dem det så de kan tage lidt over så kvinderne får overskud til andet ind baby....
    jeg syntes jeg har masser overskud får både bagt og ordnet hjemmet og kæler for min mand smøre hans madpakke og laver eftermiddags kaffe som jeg plejer før vi fik barn.. men har osse en datter der sover 9 timer om natten

• #20   30. aug 2011 vi har sex 2 gange om dagen smiley oh mens jeg var gravid var det hverdag også... hehe mig og manden elsker at vise vores kærlighed på den måde self os på andre måder

• #21   30. aug 2011 Synes det er lidt forskelling hvor tit vi gør det.
    Før jeg blev gravid havde vi sex næsten hver dag. Men efter jeg fødte og flækkede max har jeg lidt svært ved at finde lysten og glæden. Jeg har stadig ondt i aret og det føles som om jeg flækker en smukle hver gang. Fik besked på at vi IKKE måtte sexe før efter 8 uger efter fødslen, men det kunne vi ikke holde, da kæresten blev ved med at plage og så overgav jeg mig 4 uger efter. Det resulterede i at jeg sprang lidt op igen. AV AV AV.

Nu skal det siges at min kæreste er ufattelig udholden, og et hurtigt knald er ikke muligt, da han kan holde i op til 1½ time uden problemer. Et hurtigt her i huset er ca 45 min, og det kan jeg altså ikke holde til dernede mere. DESVÆRRE. Før syndes jeg det var fantastisk.

• #22   30. aug 2011 Puha , efter Emma kom til verden for 9 uger siden er det blevet til EN gang !

Det gør ondt , jeg bløder stadig og jeg føler mig ulækker i min krop for tiden . Brysterne hænger , maven hænger og ja ... Jeg er bare langt fra tilfreds !

Gudskelov kan jeg afhjælpe ham med hans "problem" på andre måder og det hænder da os smiley

Inden jeg blev gravid var det hveranden dag cirka .
    Vi havde et fantastisk sexliv men tror på det kommer igen ! smiley

• #23   30. aug 2011 Puha, her står det dælme sløjt til ! smiley
    Før jeg blev gravid havde vi tit sex, og har altid haft meget lyst til det.. I graviditeten havde vi faktisk også ofte sex i forhold til jeg havde kvalme hver dag de første 4mdr, (der havde vi dog ikke ret meget) men senere havde vi, selvom jeg fik slem bækkenløsning..

Efter jeg fødte gik der lige de der 8 uger hvor jeg var til undersøgelse, alt så fint ud, var helet perfekt og det, og så havde vi sex og der var ingenting.. Men efter noget tid, gjorde det bare så ondt på mig når vi havde det, ku ikke beskrive smerten, men det var højt oppe nærmest i livmoderen, så jeg tog til lægen, som sagde den skulle trænes igen, da jeg havde strukket den meget ud i graviditeten, og med bækkenløsningen..

Så det er bare sur røv lige nu, da vi jo begge rigtig gerne vil, men hver gang vi prøver må vi opgive da det gør for ondt smiley

• #24   30. aug 2011 Hov, og vi har et barn på 10 mdr smiley

• #25   30. aug 2011 Tak for alle jeres svar. smiley

• #27   30. aug 2011 Vi har sex ca. 4 x om ugen. Efter vi fik vores datter har er vi begyndt at have sex meget oftere´, så det er ikke gået "den forkerte vej" efter vi er blevet forældre smiley

• #28   30. aug 2011 Det er meget op og ned hvor meget sex vi har..... typisk er det hver anden dag som minimum... Der er dog nogen perioder hvor det er lidt sløvt..... Det kommer lidt an på humøret og gnidningerne....

• #29   30. aug 2011 & mange tak til Maja mor til skønne Neela < for de gode svar, det er da helt klart noget jeg vil undersøge.

• #31   30. aug 2011 Kan du huske præcis hvad du søgte på, på google? Kunne godt tænke mig at læse lidt om det. smiley

• #32   30. aug 2011 Tak søde Pia smiley

Kommentér på:
SEX - hvor tit?

Annonce