{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Barnedåb og mad hjælp {{forumTopicSubject}}

hvordan holdte i jeres barnedåb?? Har i nogle gode forslag til hvad man kan lave til tagselvbord?? Bare for at se om der kommer nogle flere forslag end dem jeg selv har tænkt på ;0)
Barnedåb for de to store holdte vi på kro. Er der noget galt i at leje et forsamlingshus og selv lave et lækkert tagselvbord denne gang??
Mere fordi at jeg er i tvivl om det er at gøre for meget forskel på dem ;0(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnedåb og mad hjælp
  • #1   27. aug 2011 du kan sagtens holde i forsamlingshus selvom de andre er blevet holdt på kro - tror altså de er ligeglade. vi har selv diskution her hjemme for tiden fordi de 2 ældste har været store barnedåber med 50 til 60 gæster og nu vil jeg gerne have det cuttet til omkring 30, men manden mener også det er forkert med forskel. men tror vitterligt ikke de bekymre sig om det.

vi har bestilt mad udefra og gør det også denne gang, for orker ikke at stå med det selv, synes også det er svært at finde ud af hvad man skal lave smiley

• #3   27. aug 2011 Vi får pigerne døbt i den kirke min far blev begravet i - så holder vi festen hjemme i stuen og vi bliver 50 mennesker.

Kjolerne har vi syet selv udfra det mønstre som min mormor lavede familiekjolen af for 40år siden.

maden bestiller vi fra "jysk dinner" og det er 99kr pr pers.
    så henter vi øl / vin og vand fra tyskland.
    dessert kagen laver jeg selv om lørdagen smiley

Bordene låner vi fra midtsjællandsbordservise

bestik stole og servise låner vi fra rødekors i tølløse

alt i alt bruger vi 7000kr

• #4   27. aug 2011 lav lidt kød - kartofle salat eller blande kartofler - pastasalat og salater

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #5   27. aug 2011 Til tag selv bord kunne du lave:
    minifrikadeller
    Kartoffelsalat
    pastasalat
    stegt kylling
    røget laks med asparges
    kold hamburgerryg
    sild

• #6   27. aug 2011 her blev vi omkring de 50. jeg lavede selv det hele... vi fik tun mousse med rustikt italiensk landbrød til forret.
    hovedret var så buffet der var:
    Kartoffel/gulerods gratin, kold italiensk kartoffelsalat, tomatsalat, agurk salat med ægte feta. rødkålssalat med appelsin, salat med sotørrede tomater og vilde ris, broccoli salat med bacon, kokos/chili marineret kyllingespyd, helstegt oksefilet, og en rigtig lækker pebersauce... desserten var dåbskage jeg selv havde lavet sammen med ananas fromage, petit fours, frisk udskåret frugt også havde vi købt 3 kg quality street til kaffen smiley

• #7   27. aug 2011 Rikke : Ligenu bor vi i søborg - dog flytter vi om 14dage til hus nær holbæk smiley

Kommentér på:
Barnedåb og mad hjælp

Annonce