{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Barnedåb {{forumTopicSubject}}

Puuhh så det vores tur i morgen.. sys godt nok jeg føler mig lidt stresset smiley hehe ikke fordi der rigtig mangler noget... udover blomster vi købte de flotteste blomster i går og da vi kommer der ud i dag så er de bare grimme og hænger med hovedet smiley så har bare sat halvdelen af aftenen og prøvet og finde nogle nye blomster.. det ikke let en lørdag aften smiley Meen nu er problemet løst, heldigvis kommer min kærestes lillebror og kæreste ikke i kirken så de køber nogle med og tager lidt tidligere ud til festen og får dem sat i smiley

Men nøøøj jeg glæder mig til i morgen smiley til selve festen men egentlig også lidt til det er overstået smiley Så stresser man ikke over det mere hehe

Ville egentlig ikke ngoet med denne tråd smiley udover dele min spændening for i morgen hehe smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnedåb
  • #1   13. aug 2011 tillykke med jeres prinsesse endelig får sit "navn" i morgen...

jeg håber i får en uforglemmelig dag smiley

• #2   13. aug 2011 Mange tak smiley

Håber selv på en rigtig go dag smiley men har det bare lidt som om jeg har glemt noget smiley men satser på jeg ik har at både kæresten og min meget hjælpsomme veninde har styr på det som jeg har overset smiley

• #3   13. aug 2011 det bare dejligt...

jeg stod med det meste selv første gange med hjælp fra min mor da jeg stresser meget og mig og kæresten så desværre godt kan blive lidt irreteret (staves) på hinanden hehe

og anden gang stod jeg med det hele selv men fik hjælp med maden fra min moster smiley men jeg havde det også som om jeg havde glemt en masse

• #4   13. aug 2011 Er så glad for jeg har haft min gode veninde og min svigerfar til at hjælpe, og så svigermor med til at vælge kjole.. ppuuhh jeg havde været død af stress hvis jeg skulle ha klaret det hele selv hehe.. smiley

Ej alligevel godt klaret du har klaret to gange næsten helt selv... det sku sejt gjort smiley

Jeg har bare været lidt uheldig her de sidste par dage, i går ringede min veninde der skulle stå i køkkenet at hun ik ku alligevel så måtte haste ud og finde nogle andre... det lykkedes så heldigvis.. og i dag kommer man ud til blomster som hænger med hovedet smiley puuhh det var en øver

Kommentér på:
Barnedåb

Annonce