7. jul 2010 Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Barnedåb {{forumTopicSubject}}
Puuhh så det vores tur i morgen.. sys godt nok jeg føler mig lidt stresset hehe ikke fordi der rigtig mangler noget... udover blomster vi købte de flotteste blomster i går og da vi kommer der ud i dag så er de bare grimme og hænger med hovedet
så har bare sat halvdelen af aftenen og prøvet og finde nogle nye blomster.. det ikke let en lørdag aften
Meen nu er problemet løst, heldigvis kommer min kærestes lillebror og kæreste ikke i kirken så de køber nogle med og tager lidt tidligere ud til festen og får dem sat i
Men nøøøj jeg glæder mig til i morgen til selve festen men egentlig også lidt til det er overstået
Så stresser man ikke over det mere hehe
Ville egentlig ikke ngoet med denne tråd udover dele min spændening for i morgen hehe
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 34 Svar: 283
jeg håber i får en uforglemmelig dag
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Håber selv på en rigtig go dag
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 34 Svar: 283
jeg stod med det meste selv første gange med hjælp fra min mor da jeg stresser meget og mig og kæresten så desværre godt kan blive lidt irreteret (staves) på hinanden hehe
og anden gang stod jeg med det hele selv men fik hjælp med maden fra min moster
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Ej alligevel godt klaret du har klaret to gange næsten helt selv... det sku sejt gjort
Jeg har bare været lidt uheldig her de sidste par dage, i går ringede min veninde der skulle stå i køkkenet at hun ik ku alligevel så måtte haste ud og finde nogle andre... det lykkedes så heldigvis.. og i dag kommer man ud til blomster som hænger med hovedet
Barnedåb