{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Føøøøøøj!!!! {{forumTopicSubject}}

Føj altså.
Det startede med at jeg var hjemme ved min søster. Og hun går så ud i gangen for at sætte vasketøj over. Da hun så er på vej ind af døren, (der er et lille trin ned) råber hun op "Ej maja. Er det dig der har lagt et plastik dyr her" Og jeg sidder med min nevø og ligner et kæmpe spørgsmålstegn og siger nej. så siger hun, jamen det ligner en forvokset edderkop eller sådan noget, måske det er en flagermus. jeg griner lidt og siger pjat. Hun bliver så ved i 5-10 minutter med at snakke om det dyr der. og jeg tænker, ej pjat. og går ud og kigger, der var så absolut INGENTING. og min søster bliver ved med at påstå at der VAR noget. Der går så 10 minutter ca så vil hun gå ud med skraldet, og så råber hun efter mig. Jeg når så at se et eller andet der kravler ind under et rum under trappen. Og jeg som normalt overhovedet IKKE er bange for dyr står bare og nærmest ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv. Vi lukker døren og står og snakker lidt. Jeg åbner så døren igen, og vupti, det klamme dyr er kommet ud igen. jeg henter kamaraet og taget et billede, da der ikke er lys derude. Og føøøøøøøøj. Så var det fandme en klam flagermus!! .. Ad!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føøøøøøj!!!!
Kommentér på:
Føøøøøøj!!!!

Annonce