3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
Er så ked af det :'( (langt) {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
Ved ikk rigtig hva jeg vil med det her indlæg, nok bare ud med lidt af hvert..
Mig og min kæreste har haft et sån nogenlunde forhold, det vil sige at vi har altid kunne diskutere og sån men er altid blevet gode venner igen hurtigt..
Så har vi været hos min familie hele weekenden og hygget os, og igår kommer vi hjem efter en stressende dag i ikea..
Da kl 21.45 køre han lige på tanken for at købe smøger og da der er gået en halv time er han stadig ikk kommet hjem, syns det var lidt underligt eftersom det tager 10 min maks..
Da der er gået en time blir jeg rigtig bekymret og skriver en besked til hans bror om han er sammen med ham ( ska lige siges hans tlf lå herhjemme ) der er han så ikk, så skriver lidt rundt til nogen af hans venner som jeg ved han måske ku være hos, uden held.
Efter 2 timer skriver jeg i desperation til hans søster om han er der, hun ringer s med det samme og siger det er han ikk og hun spørg ind til det hele..
Hendes kæreste og hende selv blir enige om og køre ud og lede efter ham, for det er da underligt hvor han er..
10 min efter ringer hun og siger han sidder oppe ved en kiosk sammen med en "ven" og drikker øl (HALLO KL ER 24.00 OM NATTEN OG DET ER MANDAG, HVA LAVER HAN)..
Nå jeg går så i seng og vågner kl 3 ved at han vælter ind af døren og er pisse stiv og sur på mig over at jeg har ringet og skrevet rundt til alle..
Jeg ligger mig så bare til og sove igen..
Idag har vi så passet hans lillebror så vi har bare ikk kunne snakke tingene igennem og jeg er bare pisse ked af det..
ved spisetid ska hans lillebror så hjem så han går op og aflevere ham og jeg køre ud og handler ind til mad.
Da han kommer ind af døren skynder han sig ind og tager sit badetøj på for han ska lige pludselig ud og bade med sin fætter, så vi aftaler at jeg laver mad til en time efter og så kommer han hjem, nu sidder jeg så her alene med mad der har været færdig længe og han er stadig ikk kommet hjem..
Jeg er bare så dybt ulykkelig, er det bare mig der er hysterisk eller hva?
Undskyld det blev langt..
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
han kan da ikk værer det bekendt :S mon han skal rase af inden han skal være far ?
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.612
Jeg kan stadig blive sur over det, selvom vi har været sammen længe.. Men et eller andet sted, så er jeg bare begyndt at indstille mig selv på, at han kommer når han kommer, og så vil jeg ikke bryde mit hovede for meget om det..
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
Syns bare det nok nu..
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
Når han er hjemme igen, så snak med ham om det
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg havde godt nok givet ham den største skideballe.
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Jeg ville nærmere synes du var skudt i låget hvis du ikke havde ledt efter ham.
Synes det er respektløst ikke at give lyd fra sig, hvis man kommer senere hjem.
I aften har han brudt en aftale, hvilket IKKE er ok hos mig. Du har lavet mad, og nu står du her og han er ikke kommet hjem.
HAN MÅ HAVE EN FORKLASRING.
Du ejer ham ikke, men han kunne sgu lige ringe hjem og sige han bliver forsinket.
mar 2011
På nogen punkter har jeg lyst til bare og sige det var det, men elsker ham jo overalt på jorden, ellers ville jeg jo ikk ha barn med ham..
Jeg græder konstant, og er slet ikk mig selv længere, jeg øsnker bare ikk og blive ødelagt pga et forhold for så syns jeg ikk det er det værd længere..
mar 2008
Så du er nød til at snakke med ham, og se om i ikke kan finde ud af det, og ellers må du jo tage en beslutning.
mar 2011
Sagde til ham tidligere at jeg havde lyst til og hygge med ham idag når hans bror var afleveret, og til det sagde han bare jeg gider ikk rigtig idag..
Jeg ved ikk rigtig hvor jeg ska gøre af mig selv længere..
mar 2008
For hvis det var min mand der sagde nej til sex, jeg har ikke rigtig lyst idag, så var det virkelig alvorligt,
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Jeg vil ikke finde mig i at sidde og vente på han har tænkt sig at komme hjem. Det har jeg bare ikke nerver til.
mar 2011
HAN FATTER BARE INGENTING..!
Har så meget lyst til og pakke en taske og så skride fra ham imorgen inden han står op..
Han gør mig så ked af det..
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
mar 2011
Havde bare lyst til en aften kun mig og ham..
mar 2008
Snak med ham, og sig hvad du tænker og føler. Du er gravid og du bære dine følelser udenpå tøjet.
mar 2008
Nu har han ringet hjem, for at gyde olie på vandet, for han ved SGU GODT at du er gal. (med rette)
mar 2011
Han er slet ikk til det, men vil da prøve og nå ind til ham idag, for kan mærke på mig selv at jeg bare ikk kan mere..
Har ingen energi..
mar 2011
Og ved godt jeg ikk kan forlange alt, men hvor er den mand der bare ligger mærke til en, og kan se når man er ked af det eller bare trænger til et kram( ved godt det er plat, men jeg er bare typen der elsker og få et kram af de personer jeg elsker)
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
og han vil med granati blive ved at gøre det han gør nu, når du har født.
og så vil du bare komme til at stå alene med, samtidig med at du går og er ked af det over ham.....
havde jeg været dig havde jeg sluttet forholdet nu, så jeg kunne komme til at nyde det sidste at min graviditet....
apr 2008
mar 2008
Jeg siger ikke du skal blive for en hver pris, men prøv at give ham èn chance, og virker det ikke, så må du tage en beslutning om hvor sundt det er for dig og dit barn at blive.
mar 2011
Men håber da inderstinde at vi kan rede det, men tror desværre ikk rigtig på det mere..
mar 2011
Men jeg vil prøve og snakke med ham idag og så må vi se..
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Self skal du ikke finde dig i alt, men snak med ham når han kommer hjem, forklar ham at nu har du fået nok, og at du ikke er en dørmåtte, men den med bare at skride synes jeg ikke du kan være bekendt over for den lille i maven....
Jeg har selv haft lign problemer, og vi kæmper endnu, jeg lod den dog køre lidt for længe, og kan ikke anbefale dig at lade det køre SÅ længe.... for det slider på en.....
Igen, snak med ham..... det er altså vejen frem...
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 22 Svar: 477
mar 2008
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Der var han lige startet på hans arbejde og de har det med at mødes ude ved deres mekaniker om Fredagen og drikke en fryaftensøl eller 2, hvilket også er helt fint med mig...
Men den første gang Anders var med, havde jeg ringet fra kl.12.15 (han har fri kl.12 om fredagen og det tager MAKS 10 min og køre hjem, og det er hvis der er rødt i alle lyskryds) og jeg kunne ikke komme i kontakt med ham, kl.15 ringer han først og spørg hvad jeg ville? JAAAA hva tror du spasser.... Siden der giver han ALTID besked, hvis der er noget han VED kan trække ud!
apr 2008
du kan prøve et eksperiment:
pak en taske og tag hjem til en veninde eller noget... uden og sig det til ham..... og så se hva han gør...... for elsker han dig virkelig, vil han med det ringe og høre hvor du er.... på den måde kan du finde ud af om han virkelig gider dig, eller bare har dig for at have dig.. hvis du forstår hva jeg mener....
mar 2011
jun 2008
Men HVIS det viser sig at være sådan så er det da bedre for både dig og baby at du opdager det nu, og vænner dig til tanken om at være alene inden baby kommer til verden + at så bliver du ked af det, men det går over igen, og så kan du bare koncentrere dig fuldt ud om dig selv og din baby!!! ...
Der er ikke noget værre end og spilde kræfter og energi på en som alligevel bare er ligeglad og ikke respektere dig!
mar 2008
Det nytter ikke at stikke halen mellem benene og stikke af fra det hele....
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 47 Svar: 331
jun 2008
Havde en eks der opførte sig på den måde også, og den eneste måde han fattede det på var hvis man gjorte det samme mod ham!
- Og når manden ikke engang kan overholde en simpel aftensmads aftale uden lige at smide en sms eller et opkald, lyder det ikke til at det er noget der interessere ham specielt meget...
apr 2008
men TS, er det ikk bedre og finde ud af om han elsker dig eller hva han gør før baby kommer.... og finde ud af om i skal være sammen eller ikk....
for hvis ikk skal være sammen, ja så er det nu i skal finde ud af det... også sådan at du kan starte en hverdag op alene med baby.....
heller en glad mor frem for en ulykkelig mor
mar 2008
Det letteste ville være at trække stikket ud, men der er altså et barn i ovnen, som man lige skal tænke på også.
Min kæreste og jeg havde også nogle "opgør" da jeg var gravid. Han var klar til at blive far, men det skræmte ham på samme tid. Det er et KÆMPE ansvar, som nogle mænd bliver skræmt for om de kan magte. Man må som kvinde og mand give hinanden rum til at have bange følelser.
Hvem ved om trådstarters kæreste har det som min kæreste havde det.
Men se at få snakket om det. Om han så vil snakke eller ej, det må prøves.
mar 2011
Michael H: Jeg forstår godt hva du mener, og jeg burde nok også ha omformuleret mig lidt, for søgte faktisk et råd men også om det bare var mig der var noget galt med..
Og nej jeg syns bestemt ikk jeg bare sidder og ska ha melidenhed, jeg skrev herinde da jeg sån set var rimlig desperat efter nogen råd og ikk ønskede og sætte min familie ind i problemerne..
Jeg kunne ha skrevet meget mere om ham end jeg gjorder, så nej syns bestemt ikk jeg overdriver.. !
Men vi har snakket om tingene, så godt som man nu kan når ens kæreste ikk er typen der gider og snakke, men det blev han nød til..
Vi fik snakket tingene igennem og han kunne godt selv se at det ikk var så smart det han havde gjort overfor mig..
Jeg havde pakket en lille taske til han kom hjem og så sagde jeg at hvis han ikk ville snakke tingene igennem med mig så ville jeg tage væk et par dage..
Han blev selvfølgelig ked af at jeg havde det som jeg havde, han var ikk klar over at det var så slemt som det var, men da jeg fortalte ham alle de ting der havde gået mig på, ku han jo godt se det ikk var pænt gjort..
Som jeg sagde til ham at tænk hvis det var dig der var så trofast og jeg behandlede dig sån, og det ku han godt se..
Så nu håber jeg at det har reddet det hele..
mar 2008
mar 2011
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
mar 2008
mar 2011
Ja det var rart vi fik snakket det hele igennem, men som sagt gik alvoren også først op for ham da tasken var pakket.
mar 2008
mar 2011
Sofie * : det skam helt okay, syns faktisk det var sjovt og læse med
Er så ked af det :'( (langt)