{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

Er så træt af mærketøjs emner. {{forumTopicSubject}}

Detter er ikke pyntet på det indlæg der køre længere nede..

Hvorfor køres der så tit heads på folk der køber andet end tøj fra HM, Bilka og tøj og sko??

Jeg forstår ikke hvorfor der skal laves 140 enmer om folk der altid skal have SÅ ondt et vis sted over at nogle køber lidt dyre tøj.

Jeg disser sørme heller ikke folk fordi de køber Hello Kitty, cars peter plys osv og giver deres børn på selv om jeg personligt synes det er grimt?? eller disser folk og deres børn fordi de kun har råd til HM eller genbrug. Jeg er da flintrende ligeglad, så længe de og deres børn er glade.

Så hvorfor skal alle dem der nyder at købe lidt dyrere tøj til deres børn konstant hagles ned, fordi de er

"forældre der kun går op i image"

Fordi de "blærer sig med at have råd"???

Bruger ikke flere timer på at fjerne en plet hvis mit barn får en plet på tøjet.. det blir vasket som det andet og hvis pletten ikke går af, smider jeg det ud..

Mine børn får lov til at lege som andre børn.. lege med mudder, hoppe i vandpytter, ligge på græsset osv osv..

Lad dog folk købe det tøj de syntes er pænt.. og lad dog vær med at have så ondt i r*ven.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så træt af mærketøjs emner.
  • #1   28. jul 2011 Ihh er SÅ enig... Hvorfor kan man ik hva ligeglad med hva tøj mærke nabo pigen har på uden og se det som noget negativt.. årh lad dog vær altså og køb da det tøj du selv vil ha dine børn har og på og vær glad for det.. det andet er sku spild af tid og ja så sys jeg os det er ret barnligt..

• #2   28. jul 2011 Ja jeg er også helt enig, er pisse træt af at folk ikke bare kan være ligeglad med hvor meget jeg bruger af penge på min datters tøj.

• #3   28. jul 2011 Husk at holde en ordentlig tone, ellers bliver tråden slettet!!
    Mvh Christina

• #4   28. jul 2011 Forsætter vi egenligt ikke bare her hvor vi slap i den anden tråd lidt?

Jeg har dog heller ikke mere og sige angående mærketøj idag smiley

• #5   28. jul 2011 Hvad andre folks børn har på af tøj er heller ikke noget der gør nogen forskel for mig.
    Men jeg går op i mine børns tøj ja lige så vel som jeg går op i mit eget:) Men uanset set hvad må det vigtigste vel være at børn trives uanset hvad tøj de har på,.

• #6   28. jul 2011 Mangler en *syntes godt om knap*
    er enig..

• #7   28. jul 2011 Der bliver også oprettet albums med tøj der ikke er "mærketøj" lige så vel som folk viser billeder af deres børns værelser, deres eget hjem, nye sko og alt muligt andet. Altså ting og køb de er glade for smiley
    Jeg kan personligt godt lide og kigge på albums med nyt tøj, men det er fordi jeg går op i tøj. Andre går måske op i alle mulige andre forskellige ting som de så viser frem.

• #8   28. jul 2011 Kan ikke forstå at folk undrer sig over hvad andre gør. Det er vel ikke andres hovedpine hvad jeg giver min datter på kroppen!
    Skal jeg så også undre mig over folk der kunne giver deres børn økologisk mad? Er det for at signalere at de har mange penge?! Ej synes folk skal passe deres egen nærringsvej, så passer jeg min smiley

• #9   28. jul 2011 Kunne = kun

• #10   28. jul 2011 hørt hørt

• #11   29. jul 2011 Er så enig. Det er så træls gang på gang at læse. Her går min dreng kun i mærketøj, og jeg har mine grunde for det - men hvorfor skal folk blande sig i det.? For mig ja det sku da være total ligemeget hvorfor vi hør det.. Jeg tror mange gange folk har ondt i røven fordi de ikke selv har råd til det, men sådan er livet nu engang.. Vi har ikke alle samme midler, samme holdning osv. Synes folk skal lade vær med at blande sig i hvad andre gør, det er jo vores børn og ikke mindst penge..

• #13   29. jul 2011 Altså jeg har godt se at man kan se prismærker men billederne er stort set altid taget så langt væk at man aligevel ikke kan se hvad det koster jo? Jeg har endnu ikke kunne se prisen på noget i et album.
    Desuden så ved os hvad der godt kan lide de forskellige mærker som regel også godt hvad de forskellige ting koster i forvejen.

• #14   29. jul 2011 David - Ja det kan jeg godt være enig i HVIS Bangladesh også er en by i Tyrkiet eller Ukraine f.eks ... smiley

• #15   29. jul 2011 Hold da op nogle folk har da alt for travlt med andres liv smiley om det er mærketøj eller billigt tøj er da vel fuldstændig ligemeget ?? bare børnene har tøj på og det er rent smiley
    jeg er fløjtnende ligeglad med hva tøj andre giver deres børn på, jeg køber både mærker og billigt, kommre an på hva man lige falder over jo smiley min datter lever fint tror hun er ret ligeglad bare hun får tøj på smiley
    og vil jo mene at så længe barenet ik går i møg beskidt tøj konstant og ser ud til at trives og er glad så kan man jo være ligeglad... smiley

• #16   29. jul 2011 så længe man ikke præger børnene til at mærketøj er det eneste rigtige, kan det jo være bedøvende ligemeget, for hvis man gør det overstående er det klart at det føre til mobning på et tidspunkt smiley

• #18   29. jul 2011 Nej jeg forstår heller ikke hvorfor folk blander sig hele tiden.

Jeg prøver på at stoppe med at skrive i disse indlæg men kan bare ikke lade være, da jeg simpelthen synes jeg er nød til at forklare mig gang på gang nemlig.

• #22   29. jul 2011 Ja jeg har den nye Odder Zip model til hjemme, og en emmaljunga til dagplejen og en klapvogn i emmaljunga.

Når min datter så også kommer i molo tøj, molo sengetøj osv. ja så ved jeg ikke hvorfor men de flester virker som om de synes jeg er syg i hovedet, jeg er ret træt af at blive (mobbet) med at min datter har så forfærdeligt meget og alt alt for dyrt.

• #24   29. jul 2011 Folk har seriøst nogle problemer med sig selv, hvis de kan undre sig over hvad andre giver deres børn på kroppen, så længe det dækker barnets behovs.

Pas jeres egen pengepung, så passer jeg min!

• #25   29. jul 2011 Sofie * Jamen hvad skal vi andre bruge det til ? At du synes det er mærkeligt? Det ændre jo hverken fra eller til. Der er en grund til at folk gør det og den behøves du ikke forstå. Forstår ikke hvorfor man går op i hvad andre gør af den slags ting.

• #26   29. jul 2011 Jeg spurgte engang hvordan dælen folk fik råd til det.. Kun fordi jeg synes det er nogle vilde priser mange gange.. Jeg gider ikke give 200 for en body, men hvad andre gør må de da selv om..

Jeg synes også der er fedt tøj mellem både h&m, ellos, Molo, småfolk mv. Og min datter har da også en burberry jakke hængende, en verre de terre (?) jakke, timbaland støvler mv. ligesom hun har dyrt og billigt legetøj. som nintendo ds, en ATV, dyre og billioge barbier mv.

Så mærkevarer og forældre der har dette har jeg intet imod, og heller ikke forældre der køber h&m, eller genbrugstøj eller lign. Det kan jeg selv finde på, faktisk har jeg lige været i h&m fordi knægten vokser som en sindsyg så der skal købes nyt tøj konstant. 5 bukser, 5 langærmet bodyer, og 2 t-shirts = 500.. Det er da til at overkomme smiley

• #27   29. jul 2011 Mor til snart 4 - jeg skriver som det behager mig! Er ved at være træt af at folk skal spørge ind til mærketøj og hvorfor vi giver vores børn det. Kan ikke se hvad det vedkommer andre hvad jeg giver mit barn på! smiley

Vil også give Sofie ret. Fint at lave albums med det, men der er altså nogle der har travlt med at smide prismærket helt op i linses. Det kunne godt undværes. Udover det, så finder jeg da bestemt inspiration af andres albums

• #28   29. jul 2011 Linsen *

• #29   29. jul 2011 Jeg skriver ikke grimt nogle steder. Jeg skriver bare at folk skal passe sig selv. Den var ikke møntet på dig, men på dem som har noget så travlt med os der køber hvad vi vil. Kan ikke se at det er forkert at skrive. Bliver jeg frosset for det jamen så er det sådan den er. Så skal de smide 50 andre brugere i samme frostboks smiley

• #30   29. jul 2011 Sofie - enig, nu må folks behov for at købe mærketøj være uddebateret smiley

• #31   29. jul 2011 Jeg synes bare det er lidt ligegyldigt om man kan se mærkerne eller ej ?

Os der godt kan lide at kigge på nye tøj køb i fotoalbums ved jo som regel godt hvilke mærker der er tale om uanset om der hænger mærke på tøjet eller ej og om mærket er oven på eller nedenunder kan da være hip som hap?

Jeg har været herinde i over 3 år og har ikke en gang set et album hvor man ligefrem kunne se priserne på mærkerne.

• #32   29. jul 2011 jeg køber primært mærketøj, men køber også en sjælden gang føtex, bilka osv, men det er ik så meget, mest fordi det faktisk er sjældent jeg er i bilka og føtex osv da jeg bor på landet smiley og så foregår 90% af mit tøjkøb over nettet, fordi det er nemmere at sidde på min flade og købe mens ungerne sover end at stå i hogm med 3 skrigende unger smiley og der er ik så mange netbutikker med billigt tøj synes jeg. og så synes jeg ikke det er så dyrt igen hvis man gider lede nettet tyndt for gode tilbud:) og ja så kan jeg bare godt lide katvig, småfolk, molo, hummel, danefæ osv. synes godt om farverne/ print osv. men der er også dele jeg ike kan lide og så blir det heller ik købt og synes også det holder hvis man passer godt på det.

jeg synes ik de ting vi har fra hogm osv holder så meget bedre end de dyre og så er det altså også lidt kedeligt i farverne osv.

jeg er ikke bange for mine unger blir fanatiske modedyr - de aner jo ik hva det hedder eller hva det koster. min søn fandt en af de sjældne gange vi var i føtex den grimmeste bluse med kizz (staves) men den ville han have og så fik han den smiley så det er ikke fordi de ikke kan gå i andet smiley

• #34   30. jul 2011 grunden til man ligger billeder ind kan vel være ligegyldig. og da især hvis folk ikke gider hører efter/tror på en, når man så begrunder smiley jeg ligger ikke billeder ind, men kan godt lide at kigge albums med tøj også for inspirationens skyld og jo de har allesammen hjemmesider, men alle hjemmesider/netbutikker køber jo ikke de samme styles hjem, så er det da lidt nemmere at spørge her end at søge nettet tyndt smiley

• #35   30. jul 2011 og har da i øvrigt også set masser af tøj albums med "billige" mærker og også hvor man kan se mærkerne, det er så måske for at understrege man er fattig eller hva? smiley

• #36   30. jul 2011 den var nu heller ikke myntet på dig smiley

• #37   30. jul 2011 nej det var nu meget generelt smiley svaret til dig var ang hjemmesiderne smiley

• #38   30. jul 2011 Jeg er selv vild med tøj både dyrt og billigt. og kan godt lide at se hvad andre har købt til deres børn. Det er jo forskelligt hvad interesse man har, det behøver ikke lige være fordi man gerne vil prale.

• #39   30. jul 2011 Og så kan der vist snart ikke være mere at sige i den tråd:-)

• #40   30. jul 2011 Come on selv....
    Jeg sidder da ikke og lyver når jeg skriver at jeg godt kan lide at se hvad andre har købt specielt når det handler om de mærker jeg selv kan lide... Du kan ikke udtale dig på andres vejne om hvad grunden er til de gør hvad de gør, og når de selv kommer med en begrundelse så fejer du dem bare af... OMG......Der er vist en der bare VIL havde ret... også selv om du faktisk sidder og kqlder andre for løgnere....

• #41   30. jul 2011 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ENIG Sofie...:P

• #42   30. jul 2011 Nåå skal vi ikke bare slutte den her tråd af nu?

Så indrømmer jeg da at jeg gerne vil prale lidt siden jeg kun køber dyr barnevogn og dyrt tøj, ja det er alene for min ejen skyld jeg har købt det og ikke mit barns.

Var det ikke det i gerne ville høre?

Så takker jeg af i denne tråd smiley

• #44   30. jul 2011 Ja men jeg kan da også begynde at give igen af samme skuffe men nej vil ikke begynde at disse andre for hvad de køber til deres børn.

• #45   30. jul 2011 Jeg køber gerne noget bestemt tøj for at undgå at mit barn bliver mobbet pga. påklædning.

• #46   30. jul 2011 Nu er min datter kun 1 år, så hun ved ikke hvad der er mærkevare eller ej endnu.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at få hende til at tro kun at mærkevare er det eneste rigtige, og at dem som ikke har det skal mobbes, det er jo sygt efter min mening, og de forældre som fortæller deres børn hvor meget og hvor dyrt og fint det de har er, ja det er sgu alt for meget efter min mening, og det kunne jeg aldrig selv drømme om.

• #47   30. jul 2011 Sofie * Det synes du men det synes jeg ikke.

Folk viser også deres "billige" tøj frem men det er åbenbart okay så?

• #48   30. jul 2011 Jeg tror nu at det er MEGET få forælde der siger til deres børn at de skal mobbe andre pga. de ikke har det "rigtige" tøj på.

• #49   30. jul 2011 Hvorfor tror folk så at børn med dyrt mærketøj mobber dem som ikke har mærketøj?

• #50   30. jul 2011 Fordi der er børn der mobber andre børn pga. tøj. Men det behøves ikke komme fra forældrerne.

• #52   30. jul 2011 Jeg har selv en datter på 4 år så jeg ved det godt:)

• #54   30. jul 2011 Nej ikke rigtig for pædagogerne har aldrig nævnt noget om mobning og har heller ikke selv hørt børnene snakke om tøj på den måde.
    Der hvor hun er er børnene årgang 2007- 2008, der er også en anden gruppe for 2006 og der kan det måske godt være der er sådan noget i den gruppe.

• #55   30. jul 2011 Endnu engang ENIG med Sofie..:D

Hvis jeg skulle vise alt det frem som jeg køber til børnene af Katvig, Ver de terre, småfolk osv. ville jeg da ikke kunne lave andet end ligge op, VENDE MÆRKER, tage billeder og ligge på nettet....:P

Det gider jeg da godt nok ikke...
    Jeg har en veninde der spurte mig hvorfor jeg gad give 450-600,- for et sæt sengetøj til børnene, "Der er jo ingen der kan se du har det" siger hun så??? Jeg har det sku da ikke på deres senge for at alle andre skall se det.... JEG synes det er sødt og fedt med æbleprint! KUN derfor!!!!

Børnene synes heldigvis også det er fint så det er jo bare fint..:)

Til gengæld kunne jeg ALDRIG finde på at købe det forfærdelig grimme print fra MOLO, har et par trøjer hvor jeg synes printet er ok, men kunne godt nok aldrig finde på at købe det med dyr osv. det er simpelhen for grimt (dyrt eller ej):)

• #56   30. jul 2011 *Eller på min egen seng for den sags skyld..:)
    Jeg har endda ikke engang en seng der står fremme med det på så folk der kommer kan se det..:)

Katvig laver det mest lækre sengetøj og man kan ånde i det..:) Det er det eneste min søn kan ligge i uden at dø af varme og hovedpuden skal vendes hver halve time for at være kold..:)

• #57   30. jul 2011 Jeg synes så Molo er meget flot smiley Jeg er tilgengæld ikke så vild med Ver de Terre og Phister og Phillina f.eks synes det er så kedeligt....

Men kan du ikke være ligeglad om andre ligger billeder ind?
    Det er fint du ikke selv har lyst men man behøves ikke være negativ overfor folk der har.

Jeg ligger også selv billeder nogle gange, ikke af alt tøjet men når jeg lige orker det så gør jeg, og noget af det er der mærker på, andet er der ikke. Det er lidt forskelligt og rimlig tilfældigt om mærket stadig hænger på.

• #64   30. jul 2011 Min datter går heldigvis heller ikke op i hvilket mærke hun har på endnu men hun går op i hvad farver hun har på smiley
    Vil også gerne lære hende at hun ikke skal dømme andre børn ud fra hvilket tøj de har på.

Kommentér på:
Er så træt af mærketøjs emner.

Annonce