{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Billig hjemmeside. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden set mange her inde som leder efter en billig hjemmeside, og jeg har også set mange som bruger 123 hjemmesider, og ja det er da også fint hvis man vil have noget som ligner alle andres..

Jeg fandt en hjemmeside, tog kontakt & fik lavet en skøn hjemmeside til billige penge forhold til alle andre priser jeg har set..

http://hh.sbb-net.dk/

Hvis i ønsker billeder af min hjemmeside må i sige til, så klare jeg det. =D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig hjemmeside.
  • #1   27. jul 2011 Jeg har selv en 123hjemmeside, både fordi den er billig, men også fordi den er nem at betjene, og det er altså også væsentlig ofr mig, at jeg selv kan finde ud af, at sætte den op og tilføje nye sider osv

• #2   27. jul 2011 Det er da også fint. =) ' Men min mening er bare at alle ligner hinanden.
    Hjemmeside hjælpen tilbød mig dengang også en nem og overskuelig hjemmeside hvor jeg selv ville kunne logge mig ind på selve siden med brugernavn og kode også kunne jeg enkelt rette i det.

Men jeg valgte bare at kontakte dem når jeg havde noget der skulle laves, også gik der ikke mere end 1 dags tid så var det opdateret. smiley

• #3   27. jul 2011 ja 123hjemmeside.dk ligner hinanden, det giver jeg dig ret i. Men sådan er det jo, når man skal masse producere et standartprodukt smiley

• #4   27. jul 2011 123 er faktisk dyrer end andre betalende hjemmesider

• #5   27. jul 2011 Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad 123hjemmesider koster, troede faktisk det var gratis? Det burde det være da.

Gitte J : Det behøver ikke ligne hinanden bare fordi det er "masse producere" her inde http://hh.sbb-net.dk/produkter.htm tilbyder de nemlig php opsætning og det er egentlig også noget der er masse produceret, dog ser det meget bedre ud. smiley Sorry, men er altså ikke fan af 123hjemmesider. Hehe. :o)

• #7   27. jul 2011 Jeg laver mine hjemmesider i et program på min computer, og uploader så via firefox FTP til et webhotel som jeg har hos domain direct smiley

Webhotellet koster 9 kr i måneden for 2 domæner (bliver betalt 1 gang årligt)

ud over det skal jeg så til DK hostmaster betale 45 kr om året pr. domæne..

Man må ikke linke til hjemmesider i forummet, så i kan gå ind på min profil hvis i vil se den ene af mine hjemmesider smiley

• #8   27. jul 2011 Tanja *Katja d. 26 maj 2009 * : Bruger du frontpage? & Det er en fin hjemmeside som ikke ligner alle andre, det synes jeg er rigtig dejligt. smiley Og de priser du oplyser for domæne, du skal vel også betale lidt penge for et webhotel så du har noget plads at ligge dine ting op på?

• #9   27. jul 2011 Nej, jeg bruger Stone Webwriter smiley

• #10   27. jul 2011 De 9 kr er for 2 hjemmesider hvor jeg kan lægge det på jeg il og have op til 10 mail adresser på hvert domæne smiley

Kommentér på:
Billig hjemmeside.

Annonce