304 visninger
|
Oprettet:

22. apr 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
wuhu skal ud og ride i dag {{forumTopicSubject}}
ja det er bare skønt, efter 7 års pause, skal jeg ud og ride men en meget god veninde her kl. 12:00 har vi aftalt at mødes
man hvor jg glæder mig... håber ikke det skader baby i maven men det regner jeg bestemt ikke med at det gør, skal bare ud og hygge mig og have en dejlig ridetur, ikke noget vildt og voldsomt...
men ville bare lige dele min glæde med jer andre...
mille den glade som er 7 + 1 i dag
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
dt var en rigtig hyggelig tur som endte mest i trav og skridt da mine ben bare var ømme efter kort tid haha... men ja det er som sagt også 7 år siden. men regner med at starte op igen når jeg får råd...
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
flere hun kender har mistet pga. ridning... bliver da pisse nervøs nu
håber bare ikke at jeg mister min lille guldklump inde i maven den skal blive hvor den er...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Ridning, boldspil og kampsport.
fordi der ved de 3 ting eller lignende er så stor fare for at der kan ske noget og er det først sket er det næsten for sent, så de råder til at man finder noget andet at gå op i indtil man har født. Andre sportsgrene, svømning eller andre ting hvor man ikke risikerer de hårde slag uventet.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
Jeg ville nok være lidt betænkelig ved ridning når det ikke er ens egen hest, da man jo ikke kender dens skøre indfald og bevægelser.
wuhu skal ud og ride i dag