{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

wuhu skal ud og ride i dag {{forumTopicSubject}}

ja det er bare skønt, efter 7 års pause, skal jeg ud og ride men en meget god veninde her kl. 12:00 har vi aftalt at mødes smiley

man hvor jg glæder mig... smiley håber ikke det skader baby i maven men det regner jeg bestemt ikke med at det gør, skal bare ud og hygge mig og have en dejlig ridetur, ikke noget vildt og voldsomt... smiley

men ville bare lige dele min glæde med jer andre...

mille den glade som er 7 + 1 i dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wuhu skal ud og ride i dag
  • #1   24. sep 2008 det var så skønt, nød det virkelig. det er parcelgården jeg red på. der arbejder min veninde som er uddannet dyrepasser med heste som speciale... så hun er knald dygtig til både at arbejde med dem fra jorden men sandelig også i sadlen smiley

dt var en rigtig hyggelig tur som endte mest i trav og skridt da mine ben bare var ømme efter kort tid haha... men ja det er som sagt også 7 år siden. men regner med at starte op igen når jeg får råd...

• #2   24. sep 2008 hmmm nu siger i at man bare kan ride men en jeg kender er meget overrasket ovet at jeg turde for jeg kan jo miste barnet siger hun....

flere hun kender har mistet pga. ridning... bliver da pisse nervøs nu smiley

håber bare ikke at jeg mister min lille guldklump inde i maven den skal blive hvor den er...

• #3   25. sep 2008 lad være med at være nervøs, men det er rigtig nok, de fraråder sportdyrkelse som:

Ridning, boldspil og kampsport.

fordi der ved de 3 ting eller lignende er så stor fare for at der kan ske noget og er det først sket er det næsten for sent, så de råder til at man finder noget andet at gå op i indtil man har født. Andre sportsgrene, svømning eller andre ting hvor man ikke risikerer de hårde slag uventet.

• #4   26. sep 2008 Jeg red indtil uge 20 og måtte stoppe pga begyndende bækkenløsning. Jeg savner bare at kunne svinge mig op og tage en skridttur, når nu de går lige udenfor døren.

Jeg ville nok være lidt betænkelig ved ridning når det ikke er ens egen hest, da man jo ikke kender dens skøre indfald og bevægelser.

Kommentér på:
wuhu skal ud og ride i dag

Annonce