459 visninger
|
Oprettet:
For at smide kilo: Hva gør i? {{forumTopicSubject}}
Beregner i kcal ? Man siger jo en voksen person må indtage 2000 - 2500 kcal alt efter aktivitetsniveau..
Eller hvad gør i for at smide de extra kilo?
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
kiloene er bare raslet af mig, og har tabt i hvert fald de første 12 kg, tror også det er mere endnu..
jeg tog 18 kg på i det hele.
det eneste jeg døjer med er min mave som hænger.
men fik aks, så skal lige vente til jeg har været ved lægen torsdag for at høre at nu må jeg gå i gang igen...
jeg er tilbage i mit eget tøj, så det er rigtig dejligt, og har faktisk været det i 5, næsten 6 uger nu (fødte for 8 uger siden)...
tror bare jeg har været en af de heldige...
mar 2008
så sys da 7 er flot..
de sidste 21 uger og 3 dage tog jeg kun 8 kilo på..
så det behøver ikk være fordi du tager så meget på...
ved godt spørgsmålet ikke var til mig, men ville lige fortælle..
også kan jeg da fortælle at jeg absolut IKKE spiste sundt, altså selvfølgelig spiste jeg ikke udelukkene usundt, men spiste hvad jeg havde lyst til, og var stjerne lige glad med hvor meget jeg tog på, for mit barn skulle bare ha alt den nærring han havde brug for..
fødte også en basse på 4130g...
mar 2008
men jeg har allerede strammet meget op på den, fordi jeg har gået mange barnevognture..
det at gå med barnevognen strammer alt på skulle jeg lige hilse og sige...
nu har jeg så fået lov at låne de gamles løbebånd, så om aftenen skal jeg begynde at gå en rask tur på det inden jeg skal sove..
også skader mavebøjninger jo ikke, men den slags må jeg ikke endnu...
lige så snart jeg må begynde igen er jeg så heldig at jespers kammerat kim arbejder i fitness.dk så vi kan få venne rabat, også er hans (kims) søster lige blevet uddannet som diatist, og har lovet at ligge en kostplan for mig, så jeg kan amme og tabe mig.. rigtig fedt...
mar 2008
tænkte jeg lige ville berolige dig lidt :O)
mar 2008
jeg gir den så bare gas med barnevognen..
fredag har jeg også en barnevogns date med en fra hundegalleri..
viskal ud og gå en god lang tur med barnevognen..
hun har en datter på 9 mdr, og jeg har jo noah på 2mdr på fredag :O)
også har jeg lige fra jeg kom hjem 1½ døgn efter fødslen rendt rundt som om jeg havde ild i røven..
der har ikke været en stille stund længe..
og når vi aftaler at se film om aftenen så ender jeg altid med at fise rundt og rydde op..
alt gir jo lidt i længden :O)
Jaa.. det er bare super fedt.. snakkede tilfældigvis med ham om det, at når jeg måtte skulle jeg bare træne og ha tabt mig..
så sagde han så at hans søster kunne hjælpe mig med kostplan, og nu har han så for nogen dage siden fået arbejde i fitness.dk, og kunne give os vennerabat., det er bare så fedt sys jeg :O)
mar 2008
kan sku godt forstå du ikk er meget for at gå med barnevognen så...
her er der i det mindste fortorv...
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
mar 2008
jeg har bil, eller vi har min kæreste og jeg, men jeg har ikke kørekort, så når jeg skal noget, er det med barnevogn og det offenlige.. hehe..
ellers skal jeg vente på han kommer hjem..
kan godt forstå du ik er meget for at gå i vejkanten, men så er det da godt du kan tage med rasmus, og gå lidt imens han træner :O)
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Men det jeg selv havde det allerbedst med, og blev hurtigst afhængig af, er motion. Det giver den pæneste krop, og du kan have baby med. Når jeg er færdig med at amme, vil jeg gå de 5 km derned med barnevogn....
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
For at smide kilo: Hva gør i?