{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

lorte dag :'( {{forumTopicSubject}}

jeg har i dag været på sygehuset for at starte en ny smertebehanding af min ryg. jeg skulle starte på den behandling der hedder TENS, som er noget stød der går ind og hjælper på smerterne.
for det første så spørg hun mig: er du gravid eller kan du være gravid? jeg svare selvfølgelig at det kan jeg sagtens være, hvor hun så siger at så skal vi udsætte TENS behandlingen. ö

det er så hvad det er. men så laver hun alle de øvelser med mig og noget extra, hvor hun så finder ud af at mit bækken er extremt asymmetrisk og at det kan have konsekvenser med en graviditet og at jeg højest sandsynligt skal have kejsersnit når jeg skal føde smiley og at jeg nok ikke skulle tage at få mere end 2 børn, og at det var en god ide at få dem hurtigst muligt :S

sikke da en "fed" besked at få smiley lige lidt øv fra mig.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lorte dag :'(
Kommentér på:
lorte dag :'(

Annonce