{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

vredes udbrud (langt) {{forumTopicSubject}}

godformiddag piger (og få drenge)

jeg vil først lige sige jeg vil ikke noget med det indlæg her har bare brug for at komme ud med det.


sagden er den at jeg har en farmor og farfar som jeg ikke har stor kontakt med og aldrig haft.
det har jeg ikke da jeg og min bror aldrig har været yndlings børnebørn i deres øjne.
min farmor og farfar har ca 20 børnebørn og 3 oldebørn.
jeg bliver så gal i mit hoved når jeg tænker på dem fordi jeg ALDRIG har betydet noget for dem. den sidste julegave + fødselsdags gave fik jeg da jeg var/blev 10 år og det har ikke været til fødselsdag eller ringet og sagt tillykke siden. så er der mine kusiner og fætter (dem som er ynglings) som stadig får gaver hvert år bøde jul og fødselsdag og de ringer til dem og siger tillykke... jeg føler det er så uretfærdigt os fordi det går ud over mine børn som de ikke ringer til eller giver gaver eller bare i det heletaget har kontakt med.

jeg ved hvordan det føles at side hvert år og føle sig glemt som barn og det skal mine børn bare ikke igennem. har derfor valgt at mine børn ikke skal have kontakt med dem det sker dog vi mødes ude ved min far men næste gang jeg ser dem får de ren besked.

er det forkert af mig??

hvad ville i selv gøre/føle??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vredes udbrud (langt)
  • #2   11. jul 2011 nej vel.... det der gør mig mest tosset ved dem det er de godt kan gå og prale med de er blevet oldeforældre min datter var deres første oldebarn...

    men hvorfor?? hvis de ikke betyder noget for dem!!


  • #5   11. jul 2011 Sådan er det også med min mormor og morfar. De har altid haft nok i mine andre kusiner. Har aldrig fået fødselsdagsgaver eller julegaver af dem. Har taget det for hvad det var, og heller ikke involveret dem i mir liv.

    Men nu hvor jeg selv skal være mor, og de sidste par år er de begyndt at interessere sig og har sendt kort til min fødselsdag. Så vi er så småt begyndt at hve kontakt igen.

    Men jeg forstår hvor du kommer fra. Har selv overvejet at skrotte dem helt, men nu hvor de selv prøver , kan jeg ikke lide at holde dem udenfor længere. Havde de ikke selv taget kontakt, havde jeg heller ikke haft noget med dem at gøre.


  • #6   11. jul 2011 Havde givet dem ren besked.... kom ud med det.. og syntes det er rigtigt at du også gør det til dem.


  • #7   11. jul 2011 Nu jeg tlnker over er det faktisk det samme med min kærestes mormor og morfar. De har indtil nu 5 oldebørn, 5 oldebørn, og de 4 af dem får gaver til jul og fødselsdag. Men min niece (svogers pige) får aldrig en skid. Jeg synes det er noget udnerligt noget at gøre forskel på sin familie på den måde....

  • #8   11. jul 2011 Sådan har min farmor også altid været men må ski erkende det rager mig en høst blomst det er hende der går glip af mig og mine børn jeg savner ikke hendes opmærksomhed for den har hun givet til mine fætre og kusiner i stedet (altid) så hvis det var mig var jeg sprunget let og elegant forbi dem og var de til den fest/fødselsdag jeg kom til ville jeg bar evære kold og sige hej og så var de ord som skulle veksles vekslet og færdig var ikke begyndt med en lang samtale for det er der jo ingen grund til

  • #9   11. jul 2011 Forstår godt din beslutning. Du beskytter dine børn som du skal.


  • #10   11. jul 2011 dejligt at høre folk har samme mening som mig. tak for i ville læse det piger/drenge

  • #11   11. jul 2011 Syns det er fint og sige det til dem, så kan de sidde tilbage med dårlig smag i munden..

    Min far valgte for mange år siden og stoppe kontakten til sine forældre fordi min farfar var dybt alkoholiker og min farmor aldrig har været sød ved min far..
    Så valgte jeg for nogen år siden og kontakte dem igen da jeg mente at selvom min far ikk snakkede med dem kunne jeg da godt, og det gik også fint i starten, så sku jeg til familie fest med hele deres familie og da vi ankommer blir omtalt som "Rene´s datter" og de ved nok vores søn der ikk vil snakke med os mere, og det gjorder ondt og der blev virkelig gjort forskel på mig og min kusiner og fætre..

    Noget tid efter ska jeg besøge dem, da jeg ankommer får jeg smidt den besked i hovedet at de vil ikke se mig mere, for de havde regnet med at min far også ville se dem igen, og hvis de ikk ser ham, vil de ikk se mig.
    Det gjorder godt nok ondt og få smidt i hovedet..

    Så syns bestemt du ska sige det til dem..


Kommentér på:
vredes udbrud (langt)

Annonce