{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.159 visninger | Oprettet:

Åh hvor det KLØR! Hjæælp! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tror jeg har udviklet noget allergi. Måske noget græs tænker jeg. Men det er SIMPELTHEN så forfærdeligt! min næse løber, nyser konstant, og det klør og kradser i min hals hvor det samtidig stikker i ørerne når jeg synker. Men ikke mindst mine øjne! åhr, det ligner at jeg aldrig sover fordi de bare bliver helt røde og fuld af blodsprængninger, de løber selvfølgelig også i vand. Jeg er ved at blive VANVITTIG!

- Hvad kan jeg gøre?
Jeg har købt nogle benadryl men de virker slet ikke. Og så tager jeg hals om natten til halsen. Har bestilt til hos øre-næse-hals men jeg kan først komme til om en måned. Holder jeg så længe?? - Og make-up har jeg selvfølgeli droppet når jeg efter 5 min alligevel har gnedet det ud så jeg ligner en panda.... Hjælp piger..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh hvor det KLØR! Hjæælp!
Kommentér på:
Åh hvor det KLØR! Hjæælp!

Annonce