{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Rygestop... {{forumTopicSubject}}

JEg vi jo enormt gerne stoppe med at ryge, men helt uden hjælp kan jeg ikke =)
Har været på apoteket og få lidt hjælp til hvilke midler jeg kan bruge i dag. Kommer hjem og prøver at google lidt rundt igen. Tadaaa, gravide må ikke bruge plastre da det skader barnet, så hellere fortsætte rygningen til graviditeten er overstået. Mååååbe!!!
Nu er det er halv gammel artikel, så er der nogen der ved om det er ok at bruge nu. Og hvad har I evt ex rygere gjort ?? =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygestop...
  • #1   6. jul 2011 Stavefejl er gratis i dagens anledning ;o)

  • #3   6. jul 2011 Her d. 2. august er det 5 år siden jeg stoppede med at ryge... Jeg stoppede fra den ene dag til den anden, udelukkende fordi jeg tænkte at nu varede det ikke længe inden jeg mødte manden i mit liv, og skulle ha børn, også ville jeg gerne give mine børn en røgfri tilværelse.... Det var hjælpemiddel/motivation nok for mig, at vide mine børn ikke skulle vokse op i røg... også ville jeg gerne nå og være stoppet inden jeg blev gravid.... 1 år og 3mdr senere blev jeg gravid med den første, og er SÅ glad for vi er ikke rygere hjemme hos os....

  • #4   6. jul 2011 Jeg tog os en kold tyrker.

  • #5   6. jul 2011 Jeg har den der kunstige cigaret, og den er vist mit støste fejlkøb ;o)
    Jeg er 27 uger henne. Ryger ikke meget, men vil jo gerne slippe de sidste smøger også. De har været min (og drengenes) redning når det har været for slemt herhjemme....


  • #6   6. jul 2011 Ej hold lige op med at være så standhaftige alle sammen *g*

  • #10   6. jul 2011 Det var det så ikke her. Jeg erkender da jeg har svært ved det...

  • #11   6. jul 2011 Stop lige en halv de damer. Mit indlæg var ikke for at blive punktet over hvor dårlig en kommende usund mor jeg er, og hvor meget jeg skader barnet. Det var et ? om plastret. Havde jeg kunne stoppe uden, så havde jeg såmænd nok gjort det. Det er da dejligt at I kunne stoppe uden, det kan jeg så ikke. Men jeg erkender dog jeg ryger, men også at jeg gerne vil stoppe. Det må da for pokker være en start!

  • #12   6. jul 2011 jeg stoppede med en elektronisk cigaret (du skal bare bruge den mere end 10 sekunder ad gangen, det gør man jo heller ikke med en cigaret)

    og ellers tror jeg ikke rigtig jeg kunne stoppe med andre ting.. har prøvet tyggegummi og det hjalp slet ikke ud over at jeg fik halsbrand.


    Jeg har hørt at testvinderen der virker bedst for rygestop er en mundspray.. den stoppede min far også med, den har jeg dog ikke selv prøvet men har kun hørt godt om det


  • #14   6. jul 2011 jeg har brugt plaster til og stoppe med at ryge i mennes jeg var gravid. jeg ringede til lægen og hun sagde at jeg gerne måtte bruge det.

  • #15   6. jul 2011 Jeannie, sjovt de ikke nævnte mundsprayen på apoteket. Den må jeg lige forhøre mig om så =) tak.

  • #16   6. jul 2011 Tanja, så må du undskylde =) Det er mig de har misforstået. ( det hele var nu heller ikke til dig *g*)

    Iine, hjalp plastret dig?


  • #17   6. jul 2011 ja.



  • #18   6. jul 2011 Første gang jeg stoppede blev jeg hypnotiseret, det var virkelig en succes og holdte i 7 år, og så dummede jeg mig. Jeg stoppede så igen nu her efter jeg blev gravid ved hjælp af bogen "endelig ikke ryger", den har givet mig nogle redskaber om ikke andet, men slet ikke så nemt som hypnosen. Blev hypnotiseret ved Ali Hamman, du kan gøre det online.


  • #19   6. jul 2011 Tja også kold tyrker her, jeg vidste at der inden længe ville være en bitte baby i maven.

    Men jeg havde så heller ikke noget valg, min mand har aldrig røget og sagde at hvis vi skulle være forældre så skulle jeg stoppe med at ryge.

    Så det er "bare" at lade vær smiley Held og lykke med rygestoppet smiley

    /FruStolpe


  • #20   6. jul 2011 elektron cigaret uden nikotin

  • #23   6. jul 2011 Da jeg ventede mit første barn, valgte min krop selv at sige stop! med rygningen - jeg blev simpelthen dårlig.
    Under 2. graviditet var det meget sværere - jeg var nok ca 4 mdr henne før jeg helt kunne stoppe og det var ikke med et stort smil at jeg holdt op med at ryge.
    Denne gang med 3. baby i maven er også svær. Jeg bruger nikotin plastre og det går fint, men der smuttede alligevel 5 smøger igår smiley

    Alle ved hvor usundt rygning er - så langt kan alle være enige. Jeg er af den fulde overbevisning, at plastre er bedre end at ryge. Man får trods alt ikke tjære og selve røgen ind i kroppen.

    Håber for dig - og mig - at vi kan holde os fra smøgerne smiley


  • #24   6. jul 2011 Dina, hvad mener du med det?!

    Bonnie, det håber jeg også vi kan =) Alt held og lykke til dig.


  • #26   6. jul 2011 Helt enig med Dina... smiley

  • #29   6. jul 2011 Tanja hvilken en af "modellerne" brugte du?

    Fru skruk, det er ikke det eneste galleri jeg er bruger på - men fælles for dem alle er at noglr folk er ved at blive kvalt i deres glorier *g*


  • #31   6. jul 2011 synes heller ikke man behøver nogle til at punke en. Man ved det jo godt selv, ellers laver man jo ikke et indlæg og spørger efter hjælp.

    Synes derimod det er positivt at langt størstedelen og i det meste af tråden indtil næsten nederst i tråden, at ingen punker men kommer med gode råd i stedet der faktisk kan bruges.
    Det er jo også sådan noget der gør at man tør spørge herinde, hvilket der jo netop er mange der ikke tør fordi de ved hvordan folk punker en herinde.
    Så lader de være og ingen hjælp får og fortsætter fordi de ikke har fået noget hjælp eller nogen råd da de ikke turde søge det!

    Held og lykke med dit rygestop. Jeg elskede at ryge men fik stoppet alligevel. Det var hårdt men det lykkedes. Man skal bare over de værste og første 3 uger. De 3 uger skal bare holdes ud. Det skal nok forsvinde. Jeg brugte så den elektroniske til når det var aller værst for at jeg ikke røg en smøg, og den gjorde at jeg kunne komme igennem når det var værst uden at falde i med en rigtig. Og blev ikke afhængig af den elektronsike.Det er de for kedelige til. Det var kun som slem abstinens dulmer.


  • #32   6. jul 2011 og lige et godt råd. Man kan ikke komme abstinens frit gennem et rygestop, man er nødt til at holde ud, men når du så får rygetrang så lad være med at tænk at du er nødt til at have noget og så prøve at gå ud og spise en masse mad i stedet for at glemme trangen og fylde den ud med et måltid i stedet.
    Man får lyst til at putte noget i munden i stedet men lad være. Ikke fordi man tager på, men fordi at alle rygere ved at en af de bedste smøger er den der efter aftensmaden -dagen største måltid.

    Så lige så snart du har proppet dig med mad i stedet for at ryge, så får du bare endnu større rygetrang i stedet fordi du er stopmæt og prikken over i'et er en god smøg baggefter.

    Rygetrangen bliver meget værre af at du går ud og spiser. Det er nok det der gør den mest uudholdelig så aktiver dig selv i stedet uden smøger. Eventuelt gå ud. Bare undgå at spise dig prop mæt i den tid du forsøger at holde op. Tung mad giver virkelig rygetrang


Kommentér på:
Rygestop...

Annonce