starte forfra, hvor starter jeg? {{forumTopicSubject}}
Ja, min situation er en smule kompliceret...
men sagen er den, at jeg skal flytte kommune, fra min kæreste med min lille søn.. Han bliver 1 år inden længe og jeg skal ha fundet lejl i Kolding Kommune, samme tidig med jeg skal ha skrevet ham op til dp...
meeen, sagen er den, at jeg ikke rigtig kan få noget hjælp fra den kommune jeg bor i, da det drejer sig om flytning til en anden kommune, så de mener det er Kolding som skal hjælpe mig, men Kolding vil ikke hjælpe, da jeg står under Åbenrå kommune.. så føler bare jeg står helt på bar bund
Nogen som har prøvet dette, og som ved hvordan og hvorledes jeg lige skal gribe hele flytningen an????
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Og det er ikk fordi jeg vælter i penge, men jo, flytter pga job, og en masse andre ting os.. men mest pga job
Har været skrevet op i snart 6 mdr, og de har os lejligheder, men ved ikk om i kender det, men der er altid visse områder som man bar ikk vil bo i pga diverse ting, men uroligheder og dårligt kvarter, så vil ikk gå på kompromi heller, da det gerne skulle være en fast bopæl, for mig og theo...
jan 2011
Har set sååå mange lejligheder de sidste par måneder, alle privat, og der har bare ikk været noget som passer både prismæssigt og kvalitetsmæssigt
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
vi havde også et mellemstop før vi fik den rigtige lejlighed.... sådan er det bare nogen gange....
det kan jo også være at du bliver glad for den lejlighed og at udlejer er en ordenlig en der ornder tingene når de er opstår....
jan 2011
Synes i forvejen der skal ske nok for den lille mand, med ny dagpleje, og ikke ha sin far i hverdagen, og ja.. Oveni det en stresset mor indtil vi falder på plads...
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
jan 2011
Jeg har ikk en lejl på hånden lige nu, er stadig søgende både privat og ved boligselskaber... Så kommunenen kan ikk hjælpe mig endnu.. Synes godt nok bare det er op af bakke når man skal flytte...
især når man har barn, skulle det jo gerne foregå nemt og smertefrit..
jan 2011
men tusind tak for rådet ihvertfald
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
jan 2011
Øv øv.. Havde li håbet det hele kunne foregå nemt og hurtigt...
Har simpelthen os bar såå svært ved at skulle fortælle vores dp det, for jeg ved hun er så glad for Theo, og han for hende..
Håber godt nok at Kolding kommune, lige vil gå ind og hjælpe os, så vi ikk står helt på bar bund..
starte forfra, hvor starter jeg?