{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

starte forfra, hvor starter jeg? {{forumTopicSubject}}

Ja, min situation er en smule kompliceret...
men sagen er den, at jeg skal flytte kommune, fra min kæreste med min lille søn.. Han bliver 1 år inden længe og jeg skal ha fundet lejl i Kolding Kommune, samme tidig med jeg skal ha skrevet ham op til dp...
meeen, sagen er den, at jeg ikke rigtig kan få noget hjælp fra den kommune jeg bor i, da det drejer sig om flytning til en anden kommune, så de mener det er Kolding som skal hjælpe mig, men Kolding vil ikke hjælpe, da jeg står under Åbenrå kommune.. så føler bare jeg står helt på bar bund smiley
Nogen som har prøvet dette, og som ved hvordan og hvorledes jeg lige skal gribe hele flytningen an????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.
  • Installation of lamps in my new apartment, with electricity wiring 1.000 kr.
  • John deer havetraktor lækker benzin gennem overløbet. Og går så istå. 1.000 kr.
  • VVS-installatør 2.500 kr.
  • Trappevask M.M 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starte forfra, hvor starter jeg?
  • #2   5. jul 2011 Nemlig, synes bare jeg møder modstand hele tiden...
    Og det er ikk fordi jeg vælter i penge, men jo, flytter pga job, og en masse andre ting os.. men mest pga job smiley
    Har været skrevet op i snart 6 mdr, og de har os lejligheder, men ved ikk om i kender det, men der er altid visse områder som man bar ikk vil bo i pga diverse ting, men uroligheder og dårligt kvarter, så vil ikk gå på kompromi heller, da det gerne skulle være en fast bopæl, for mig og theo...

• #4   5. jul 2011 Jo, altså min nye arbejdsgiver kender en der har en lejl ledig, men det er privat, og bor privat til leje nu, og synes bar ikk der er andet end bøvl hvis der er nogle mangler.. Så ville klart foretrække gennem boligforening... Men står os og er ved at være i knibe synes jeg, da jeg skal starte på job d.1 sept, og skal så gerne ha lejl fra d.1/8, da jeg også skal have tid til at komme på plads, og have startet Theo op i ny dagpleje.. :s
    Har set sååå mange lejligheder de sidste par måneder, alle privat, og der har bare ikk været noget som passer både prismæssigt og kvalitetsmæssigt smiley

• #5   5. jul 2011 hvorfor ikk bare leje den lejlighed midlertidigt ?

vi havde også et mellemstop før vi fik den rigtige lejlighed.... sådan er det bare nogen gange....

det kan jo også være at du bliver glad for den lejlighed og at udlejer er en ordenlig en der ornder tingene når de er opstår....

• #6   5. jul 2011 Ja, muligheden er der self, men jeg har bare svært ved at gøre det overfor theo... Vil gerne ha at overgangen med flytningen bliver så nemt og smertefrit som muligt...
    Synes i forvejen der skal ske nok for den lille mand, med ny dagpleje, og ikke ha sin far i hverdagen, og ja.. Oveni det en stresset mor indtil vi falder på plads... smiley

• #7   5. jul 2011 det kan også blive rigtig dyrt at flytte. Hvis du først flytter et sted med indskud og så få måneder efter skal finde penge til et nyt indskud. Jeg ved det af erfaring smiley

• #11   5. jul 2011 Okay, tak for al jeres info.. det er meget brugbart smiley
    Jeg har ikk en lejl på hånden lige nu, er stadig søgende både privat og ved boligselskaber... Så kommunenen kan ikk hjælpe mig endnu.. Synes godt nok bare det er op af bakke når man skal flytte...
    især når man har barn, skulle det jo gerne foregå nemt og smertefrit..

• #13   5. jul 2011 skal jeg li ha undersøgt, om der overhovedet er nogen i familien som vil være behjælpelige.. :s
    men tusind tak for rådet ihvertfald smiley

• #14   5. jul 2011 Dina - i køge kommune er det strafbart at flytte adresse til et familie medlem, "bare" for at få hjælp. Hvis de opdager det selvfølgelig.

• #16   6. jul 2011 Puha... Så kan jeg godt fornemme det er noget af en krig jeg skal igang med da smiley
    Øv øv.. Havde li håbet det hele kunne foregå nemt og hurtigt...

Har simpelthen os bar såå svært ved at skulle fortælle vores dp det, for jeg ved hun er så glad for Theo, og han for hende..

Håber godt nok at Kolding kommune, lige vil gå ind og hjælpe os, så vi ikk står helt på bar bund..

Kommentér på:
starte forfra, hvor starter jeg?

Annonce