{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Nyt job - vil det være helt vanvittigt??? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg står og skal søge nyt job, da det vikariat jeg pt. er ansat i udløber d. 31/8, så jeg er jo allerede igang med, at se, hvad der rører på sig af stillinger.

Jeg er uddannet SSA'er, og 90% af de jobs der er til SSA'er, er med blandede dag/ aften vagter, hvilket vil være meget svært for mig, da jeg er alene med min dreng, og der er svært at arrangere pasning af ham alt for mange aftener pr. mdr. + mange af disse stillinger ligger ca. 1 times kørsel væk

Så jeg tænker lidt alternativt. Der er en del stillinger, som handicaphjælpere, hvor man skal arbejde i døgnvagter og vil have 7 vagter pr. mdr. Dise stillinger lgger dog også et godt stykke vej væk, men da det ikke er flere vagter pr. mdr. vil jeg faktisk komme til at tilbringe kortere tid på vejen, end ved en af de "normale" SSA stillinger der er pt.

Jeg er ved at søge kommunen om en form for aflastning pga. min jobsituation, og jeg får temmelig sikkert bevilliget hjælp, og jeg tænker lidt, at det vil være bedre for Liam, at der er andre, som passer ham 7 døgn på en mdr. (han sover jo meget af tiden + han er i dp) end der er en der skal komme og aflevere/hente ham i dp, når jeg skal have dagvagter, og være hos ham om aftenen når jeg skal have aftenvagter, for det vil jo blive flere gange i ugen.

Men hvad tænker I? vil det være fuldstændig vanvittigt, at få sådan et job (eller i hvert fald søge det).??????

Og er der nogen af jer, som har lidt en ide om, hvordan lønnen er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt job - vil det være helt vanvittigt???
Kommentér på:
Nyt job - vil det være helt vanvittigt???

Annonce