{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Lidt mere brok! {{forumTopicSubject}}

er bare så ked og skuffet i dag.
Jeg havde fået job men har intet hørt fra hende ìg har kimet hende ned uden held- lagt tusind beskeder på Tlf svaren og stadig intet hørt.
Så nu smider jobcentret mig ud i en børnehave hvor jeg skal stå i køkken og gøre rent- fordi jeg har da ikke mindre end 2 brugbare udd bag mig. Ikke nok med det får jeg den besked at jeg skal starte på mandag og jeg er ikke berettet ferie- SÅ BLIVER JEG GAL- og hvad så ja tror i man kan få kontakt med nogen nej de lukker kl 12- god weekend- ja tak for lort.
Var ellers så glad. Skal hente mine bonusbørn om lidt og om en uge skal vi til Bornholm.... Eller de skal!

KÆFT jeg er GAL og ked... Og prøver at blive gravid så ønsker sku jeg er det... Men tror det desværre ikke-suk

Skulle bare af med lidt- håber i forstår!

God weekend til jer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt mere brok!
  • #1   17. jun 2011 Kan godt forstå at du er skuffet.

Kan du ikke bare selv betale for din ferie???

Håber at arbejdsgiveren vælger at ringe tilbage alligevel smiley

• #3   17. jun 2011 Jo ville gerne betale min ferie selv. Men det er jeg åbentbart ikke berettet. Har sku aldrig hørt det før. Min a kasse har skrevet feriekort under osv.

Håber sku os hun ringer tilbage-suk!

• #4   17. jun 2011 Heidi - Har din a-kasse skrevet under på din ferie der?
    I så fald så har du altså ferie ...så ringer du bare til a-kassen mandag og snakker med dem der.

De kan ikke bare trække den tilbage.

• #5   17. jun 2011 Jeg melder jo dagpenge fra når jeg er på ferie så fatter det ikke!
    Har været dernede hun er på ferie så ja jeg venter og venter

• #6   17. jun 2011 Grunden til jeg ikke kan få ferie er at jeg ikke har meldt det på min side på jobcentret men hey jeg havde ligesomfået arbejde og derfor var ved at trykke mig ud af systemet da jeg fik af ide jeg skulle vente til jeg havde skrevet under.

• #8   17. jun 2011 Er bare så ked og gal nu... Ja håber jeg også at jeg gør!
    Nej fatter det heller ikke og fatter ikke hvorfor de skal være sådan nogen kællinger. Har læst jeg ikke må starte uden en jobplan hmmm

• #10   17. jun 2011 Ja- og så fordi jeg er under 30 siger hun- ja hvad Helved kan jeg bruge det til!
    Ønsker mig nu bare en positiv test smiley

• #12   17. jun 2011 Ja men prøv dog og hør her kære ven. Jobcentret anbefalede mig jo ikke at melde ferie da det intet problem var. Og ja regende med jeg havde job. Nej siger jo ikke at jeg bare skal gå og klø mig i røven - men betaler ligesom selv min ferie ìg ikke som ANDRE der bare tager på ferie mens de får penge af det offentlige!

Men jo heller ikke et ønske om at være i systemet!

• #13   17. jun 2011 Forresten så har jeg været i virksomhedpraktik og en anden ting aj smid mig en i børnehave som køkken/rengørings damen-de da derfor jeg har to gode udd bag mig-DE FATTER JO INTET!

Godt klar over de har regler- det har jeg forståelse for MEN når det er ordinært arb så burde man sku få lidt støtte-DET JO DET DER ER MENINGEN.

Plus at jeg har sagt jeg gerne vil ud som ssaér og ik som alt muligt andet da jeg mangler erfaring... (står endda i min jobplan) Men kommer man det selvom man selv har fundet et sted NEJ NEJ NEJ!

JA REGLER MEN HVEM HELDVED LÆSER DEM- tror sku ik der er mange som gør!

Har handlet i god tror og det bøder jeg nu for-ville bare brokke mig lidt... behøver ikke blive skudt mere i dag af folk!

Kommentér på:
Lidt mere brok!

Annonce