Lidt mere brok! {{forumTopicSubject}}
er bare så ked og skuffet i dag.
Jeg havde fået job men har intet hørt fra hende ìg har kimet hende ned uden held- lagt tusind beskeder på Tlf svaren og stadig intet hørt.
Så nu smider jobcentret mig ud i en børnehave hvor jeg skal stå i køkken og gøre rent- fordi jeg har da ikke mindre end 2 brugbare udd bag mig. Ikke nok med det får jeg den besked at jeg skal starte på mandag og jeg er ikke berettet ferie- SÅ BLIVER JEG GAL- og hvad så ja tror i man kan få kontakt med nogen nej de lukker kl 12- god weekend- ja tak for lort.
Var ellers så glad. Skal hente mine bonusbørn om lidt og om en uge skal vi til Bornholm.... Eller de skal!
KÆFT jeg er GAL og ked... Og prøver at blive gravid så ønsker sku jeg er det... Men tror det desværre ikke-suk
Skulle bare af med lidt- håber i forstår!
God weekend til jer
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Kan du ikke bare selv betale for din ferie???
Håber at arbejdsgiveren vælger at ringe tilbage alligevel
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
Håber sku os hun ringer tilbage-suk!
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
I så fald så har du altså ferie ...så ringer du bare til a-kassen mandag og snakker med dem der.
De kan ikke bare trække den tilbage.
feb 2010
Har været dernede hun er på ferie så ja jeg venter og venter
feb 2010
feb 2010
Nej fatter det heller ikke og fatter ikke hvorfor de skal være sådan nogen kællinger. Har læst jeg ikke må starte uden en jobplan hmmm
feb 2010
Ønsker mig nu bare en positiv test
feb 2010
Men jo heller ikke et ønske om at være i systemet!
feb 2010
Godt klar over de har regler- det har jeg forståelse for MEN når det er ordinært arb så burde man sku få lidt støtte-DET JO DET DER ER MENINGEN.
Plus at jeg har sagt jeg gerne vil ud som ssaér og ik som alt muligt andet da jeg mangler erfaring... (står endda i min jobplan) Men kommer man det selvom man selv har fundet et sted NEJ NEJ NEJ!
JA REGLER MEN HVEM HELDVED LÆSER DEM- tror sku ik der er mange som gør!
Har handlet i god tror og det bøder jeg nu for-ville bare brokke mig lidt... behøver ikke blive skudt mere i dag af folk!
Lidt mere brok!