770 visninger
|
Oprettet:
hjælp lille victor og hans far sammen igen {{forumTopicSubject}}
stem af ekstrebladet skal hjælpe til
http://ekstrabladet.dk/minsag/article1564325.ece#ixzz1OLnSyvZp
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Det ikke min sag at kæmpe, og ud fra det jeg har set/hørt er faren ikke en skid bedre end myndighederne.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Tænker at stod du der med Nena, var der i afmagt også kommet en uheldig kommentar!!
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
mar 2008
sep 2009
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
mar 2010
Jeg vælger IKKE at dømme nogen som helst og derfor ikke give min støtte for jeg vil ikke ''støtte'' ud fra en side, det ville kræve HELE sandheden og ikke kun set med farens øjne ! Jeg siger det med faren ud fra mere end blot en kommentar ! Jeg siger det ud fra hele han's måde at handle på, og opføre sig ! Havde han nu forholdt sig roligt havde det nok haft en positiv virkning på Victor ! Der er ingen a os der ved hvordan det hele startede for der er ingen der ved om det fra start til slut vi ser !
Faren har gjort et eller andet for at det skulle ske, om det glemt flere samværs aftaler eller sagt han ikke ville udlevere ved jeg ikke ! Men der er sku sikkert sket en masse mere end man lige ved. bare fordi faren siger det !
Ja han kæmper for at få Victor tilbage igen, det samme gør alkoholikeren der bor i sin lejlighed og har fået taget sin datter fordi hun drak (bare et eksempel) de fleste kæmper for at få sine børn igen, men det ikke ens betydning med de burde (siger ikke han ikke burde) siger bare han i mine øjne ikke klarede situationen særlig godt !
Og jeg har vendt den i mit hovede en million gange inden jeg poster min kommentar ''Hvordan ville jeg reagere hvis det var Nena?'' Og Jeg ville have forholdt mig rolig, og beroliget hende og lovet jeg ville gøre hvad jeg kunne for at få hende igen fordi jeg elsker hende ! Og indenvenindig og når hun var kommet afsted havde jeg grædt snot i stænger for hun er min lille pige ! Men min lille pige skal ikke mærkes for livet bare fordi ting går MIG imod !
mar 2010
men jeg siger det som jeg ser det, og jeg dømmer ikke nogen !
Jeg vælger bare ikke at støtte ham fordi jeg ikke ved om det ville være det rigtige at gøre. for synes man skal høre mere end en side a historien !
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 9 Svar: 37
dec 2010
han har haft victor sinden han var 2½ hvordi morden ikke kunne havde ham og så 4 år efter melder hun ham for kipnapning....
mar 2010
Jo og nej ! Jeg ville ikke gøre som ham for det ville skade mit barn mener jeg.
og bare fordi jeg har bragt mig i en situation (ubevidst måske, måske ikke) skal det ikke gå ud over Nena.
mar 2010
Moren har såvidt jeg forstår haft samvær hvor faren har ''glemt'' at udlevere ham nogle gange !
mar 2010
Moren har såvidt jeg forstår haft samvær hvor faren har ''glemt'' at udlevere ham nogle gange !
sep 2009
mar 2008
Jeg havde 110% gjord som dig, og med ret stor overbevisning tror jeg os gerne det er hvad oskar havde gjord, hvis han bare måtte.... Men de 2 bliver jo revet fra hinanden... Forkasteligt!! Forkasteligt !!
dec 2010
er så enigf med det du siger.......
mar 2010
Jeg siger ikke det bliver gjort på den rigtige måde overhovedet.. Men der er ingen der ved om de blev revet fra hinanden i starten ! Victor startede med at sige han gerne ville med hans mor hjem (hørte jeg ikke) men en sagsbehandler eller hvad det var sagde noget i stil med ''Han har jo lige sagt han gerne ville med'' hvor faren svare ''Ja og nu har han skiftet mening'' hvis faren havde forholdt sig roligt og sagt pænt farvel havde victor nok gået ligeså stille og roligt med?
Jeg tvivler på de har sparket døren ind og sagt ''vi går farvel ! ''
det er i det hele taget en sag der er løbet løbsk.. Men jeg mener det i lige så høj grad er faren der pisker en stemning op som det er de andre. (:
mar 2010
Hvor imod havde hun sagt pænt farvel givet mig et kys og sagt vi ses snart (eller sådan) Havde jeg været rolig ved situationen og stolet på hun gjorde det rigtige.
Som i selv siger har han boet hos faren, derfor stoler han på faren !
Og det gør det farens ansvar victor føler sig tryg ! Og victor følte sig LANGT fra tryg ud fra hvad jeg kan høre ! Men tror heller ikke han har kørt sig selv op i den spids ! Noget har tændt ham !
sep 2009
det er fandme svinsk. bare fordi moderen pludselig har lyst til at lege med sin søn igen.
Men sådan som viktor græder og vrider sig, så tvivler jeg på at der er noget galt med Oskar her.
Jeg er virkelig forarget over hvordan dommeren og sagsbehandleren griber det an, der jo ingen følelser fra deres side af. ved godt at det er deres job, men tvivler på at det er deres job at gøre det SÅ grotesk.
mar 2010
Jeg siger ikke der er noget galt med Oskar som far, men han håndtere ikke situationen særlig godt.. og vi ved kun hvor meget moren har været inde i billedet fra HAM a ! Synes jeg det latterlig dumt a moren, ja uden tvivl ! Men det ikke det min begrundelse går på, den går på jeg har hørt en side a historien og ud fra det vil jeg ikke dømme/støtte noget som helst !
Oskar har ''glemt'' at aflevere Victor til samvær, uanset om det her er at overdrive eller ej. har han holdt en aftale tilbage uden at kontakte amtet først, og det er altså forkert retsmæssigt.
Desuden kan Oskar være jordens ringeste far (siger jeg ikke han er) Og stadig ville Victor med stor sansynlighed reagere som han gør, fordi hans far ikke forholder sig roligt ! For børn stoler blindt på forældre, hvilket er en a grundene til så meget misbrug kan finde sted ! børn ved ikke bedre i den alder og det altså sådan det er (:
sep 2009
men hvorfor synes du at han ikke håndtere situationen særlig godt? det eneste han gør er at sige en masse vrede ting og det er jo helt fair. synes da han forholder sig overraskende roligt når man ser på lille viktor skriger og kalder på sin far mens han selv må stå magtesløs og se på de tager hans søn.
mar 2008
Min støtte har han fuldt ud, for det jeg har set, hørt ìg læst har overbevist mig om det er det rigtige han har gang i...
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 367
dec 2010
nadiaa kan endeli ikke forstå du stemmer da du vil havde begge sider og det jo osse det vi vil vi vil havde gravet op i den sag og havde bevis-
mar 2010
Jeg synes han pisker en stemning, løber efter Victor, råber og gør alt andet end at forholde sig rolig ! (:
Sonne..
Det kan godt være det et drømme senarie (:
men det du læser rundt omkring er fra hvad ? Ham, Hans kæreste og HANS venner ? det jo stadig kun en side (: Jeg har aldrig været udsat for det, men jeg var heller ikke der da det skete og derfor er det ikke op til mig at dømme.. jeg tror ikke de Bare tager drengen og slæber ham væk, hvis der er andre muligheder (: men det kan godt være det bare er mig der er Naiv (:
mar 2010
Jeg vil ikke blande mig i noget, som ikke vedrøre mig eller nogle jeg har kære? det ikke min sag, og jeg synes ikke det burde være et offentligt cirkus, at lille Victor har haft så stort et Marridt. (:
Overskiften siger ''hjælp lille victor hjem til hans far'' (eller sådan)
den siger ikke ''hjælp med at finde sandheden om tvangsfuldbyrdelsen a victor'' (:
dec 2010
skriv under her
http://www.onlineunderskrift.dk/login/
mar 2008
mar 2010
Det ikke noget jeg gider blande mig i (:
Jeg siger jo netop ikke at det er rigtig det der skete..
Men jeg synes ikke faren klarede det specielt godt, og det jo bare noget vi aldrig bliver enige om. og så det sådan det er (: ingen sure miner, jeg kan stadig godt lide dig hehe
mar 2008
Nej, lige her bliver vi ikke enige... Men der er i høj grad også fordi jeg har sat mig lidt mere ind i det end du har, og fredvære med det
mar 2010
Jamen jeg læste lige www.Victorstarv.dk tror jeg hjemmesiden hed !
Og jo jeg synes da det skide synd for dem Begge, og jeg synes Victor skulle være blevet ved sin far, og at mor overreagere.. Men Facts er han i sidste ende modsiger sig en dommerkendelse om at victor skulle tilbage til københavn 19.00, fordi Victor ikke ville ! Men så burde han have forklaret victor at hvis han ike gjorde det kunne det blive farligt for far, fordi en dommer havde sagt han blev nød til dfet og at de jo snart ses igen ! For det er altså lidt dum at sætte sig op mod en dommer, selvom det skide hårdt og victor måske græd osv. Skal man jo følge Loven (:
mar 2010
Det jo lige præcis derfor jeg siger jeg ikke vil ?
mar 2010
Det jo lige præcis derfor jeg siger jeg ikke vil ?
hjælp lille victor og hans far sammen igen