{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

kreative piger... HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt vild med Hay's dot puder, men synes de er alt for dyre, da jeg gerne vil have 9 stk.
Jeg har derfor snakket men en bekendt som selv har syet hendes, af noget der hedder superwash stof, eller sådan noget, ved ikke om det er filt eller uld, og jeg skal også bruge nogle knapper der er betrukket med noget lignede stof i samme klare farver.
Men når jeg søger på netter efter det, finder jeg kun garn.
Er der nogen der kan hjælpe?
Puderne ser sådan her ud:
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kreative piger... HJÆLP
  • #1   6. jun 2011 Ja shit de er dyre!! De ser ret enkle ud at lave. Hvad er det du søger efter, er det stoffet eller knapperne eller?

Har du prøvet stof2000? De har lidt af hvert på deres hjemmeside. Ellers kan du vel vælge hvilken som helst slags stof, mønstret eller ensfarvet, behøver det være superwash - hvilket jeg ikke aner hvad er ;o)

• #2   6. jun 2011 Knapperne vil jeg mene du selv kan lave når du har stoffet. Find nogle gamle pudeknapper i en genbrug eller stofbutik, evt møbelpolstrer.
    Klip bittesmå stykker ud og lim dem godt fast på knappen og om på bagsiden. På bagsiden kan du evt lige tage en tråd og hæfte dem sammen i en "tobaksposesutur" - ja det hedder det når man syr den slags i menneskekroppen,aner ikke hvad det hedder i den kreative verden.
    Det ville jeg gøre, tror nok det skal holde godt.

• #3   6. jun 2011 Tak for dine gode svar smiley Men det skal være superwash, for at det kan blive vasket uden at krympe eller miste farve så vidt jeg har forstået.. Og det er både sfoffet og knapperne jeg søger. Jeg er slet ikke kreativ, så jeg vil hellere købe mig til knapperne, istedet for at de ikke bliver særlig pæne smiley

Ja de er nemlig vildt dyre, derfor jeg gerne vil sy dem selv smiley

• #4   6. jun 2011 Nåh ok :o) Nej så kan jeg godt se det er et problem :o) Kan du ikke få din veninde eller bekendte til at lave dem til dig?

Så det er en slags uldstof, prøv at ringe til stof2000. Eller har de det måske i en garnbutik alligevel?

• #5   6. jun 2011 Hvad med det her?

(link fjernet)

Kommentér på:
kreative piger... HJÆLP

Annonce