{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  agurg salat..
  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #1   23. maj 2011 Vand sukker og eddike.

• #2   23. maj 2011 jeg bruger eddike og en pokkers masse sukker ingen vand og kan også bruge lidt groft kværnet peber.

• #3   23. maj 2011 liane: de gange jeg har brugt vand også har det nemlog heller smagt af ret meget og så fortalte min mor mig at det slet ikke var nødvendigt så nu hvor jeg kun bruger eddike og sukker smager det af meget og du kan faktisk bruge lagen til to omgange ;o)

• #4   23. maj 2011 oki samager det så ikk for meget a edike.. og koger du det op sabrina..salt og peber bruger jeg oz både i lagen og salt til a trække væden i agurgerne ud self..

• #5   23. maj 2011 jeg plejer dog ikk a koge det op prøvde så sidt jeg lavde det og må indrømme jeg syntes det smager a mere hvis man ikk koger det først

• #6   23. maj 2011 Liane, ned jeg blander bare eddike og sukker sammen og som skrevet der skal en del sukker til og så smager du ikke rigtig det eddike,og når sukkeret er opløst så putter jeg agurkerne i, så det er meget simpelt ingen kogning eller noget og synes du det er for stærkt i smagen kan man sagtens hælde lidt vand ved :o)

• #7   23. maj 2011 har fået lavet en nu uden kogning med 2 dl eddike 1/ 2 del vand starde med 2 spise sker sukker men syntes ikk det var nok så ved ikk lige hvor meget sukker jeg kom i he he men nok en del mere ind jeg ellers ville gøre og så en hel del groft kværnet peber og lidt selleri salt ganske lidt og piskede godt i gemmen og lod det trække 15 min piskde igen og det smagt ok faktis lidt a det hele og så agurkerne i og nu trækker det igen med agurker på køl så er spændt på hvordan det smager:=)

Kommentér på:
agurg salat..

Annonce