{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor sker der ikke en skid???:)
  • #1   21. maj 2011 vi lige kommet hjem fra motorfastival i allingåbro pyha det var varmt og hårdt hihi

• #2   21. maj 2011 Her har vi kærestens grankusines datter på besøg, Malthe er lige blevet lagt, vi har lige spist og der er lækker chokoladekage i ovnen også ser vi ørkenens sønner. ellers skal vi bare i aften se cirkus revyen og hvad vi ellers finder på, spise en masse slik, chips og kage og indtage en masse sodavand.. også prøver jeg at glemme mine smerter. Jeg har ligget/siddet fra da jeg stod op ved 9:30 tiden til 14:15 hvor jeg gik lidt i haven og vi spillede wikingespilet (alle andre end mig samlede pindene op) også gik vi ind og spiste frokost også sad jeg ned til kl. 16 ca hvor jeg kom til at smække en chpokolade kage dej sammen som nu står i ovnen da vi skulle bruge ovnen til maden. Så nu skal jeg bare slappe af, har også en del plukveer. (undskyld et lille side spring og at det blev lidt langt)

• #3   21. maj 2011 Prøver at få lillemanden til at sove, så jeg kan spille bingo banko smiley

Kommentér på:
Hvorfor sker der ikke en skid???:)

Annonce