{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Tilbage igen .. :) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen .. smiley

Ja det er MEGET længe siden jeg har været på siden .. smiley
Men der er bare sket SÅ meget det sidste stykke tid .. smiley

Vi fik Thilde tilbage i November 2009, og siden da er der bare sket SÅ meget ... smiley
Vi har døjet meget med asmatisk bronkitis ved Thilde, og det er bare noget hun døjer rigtig meget med, og det er ved at være tit hun får sine "anfald" ... smiley Men det er der medicin mod, så det er super dejligt for det hjælper .. smiley

Derefter har vi købt et helt nyt hus i det Sønderjyske, og det er super dejligt at være kommet herned af igen ... Vi bor nu i Skærbæk ude på landet .. Men vi savner dog til tider Esbjerg, da vi havde det hele lige ved hånden .. smiley

Så blev vi i September 2010 gift på rådhuset, så jeg er nu Fru Wollmann .. smiley
Vi havde en helt igennem fantastisk dag, med de nærmeste, og weekenden efter holdte vi en stor fest hvor vi fejrede os og så holdte vi Thildes navngivelsesdag samtidig .. smiley
Super hyggelig dag .. smiley

Og så er babyprojektet gået igang igen, så vi håber der snart er gevindst, så Thilde kan blive storesøster .. smiley

Det var lige lidt fra mig .. smiley
Dejligt at komme igang herinde igen .. Og ikke mindst kigge på alle de lækre ting i har til salg herinde .. smiley

Jeg er i fuld gang med at oprette album med billeder af huset, og de nyeste billeder af vores lille prinsesse ... smiley

Tak fordi i læste med .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbage igen .. :)
Kommentér på:
Tilbage igen .. :)

Annonce