Tilbage igen .. :) {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen ..
Ja det er MEGET længe siden jeg har været på siden ..
Men der er bare sket SÅ meget det sidste stykke tid ..
Vi fik Thilde tilbage i November 2009, og siden da er der bare sket SÅ meget ...
Vi har døjet meget med asmatisk bronkitis ved Thilde, og det er bare noget hun døjer rigtig meget med, og det er ved at være tit hun får sine "anfald" ... Men det er der medicin mod, så det er super dejligt for det hjælper ..
Derefter har vi købt et helt nyt hus i det Sønderjyske, og det er super dejligt at være kommet herned af igen ... Vi bor nu i Skærbæk ude på landet .. Men vi savner dog til tider Esbjerg, da vi havde det hele lige ved hånden ..
Så blev vi i September 2010 gift på rådhuset, så jeg er nu Fru Wollmann ..
Vi havde en helt igennem fantastisk dag, med de nærmeste, og weekenden efter holdte vi en stor fest hvor vi fejrede os og så holdte vi Thildes navngivelsesdag samtidig ..
Super hyggelig dag ..
Og så er babyprojektet gået igang igen, så vi håber der snart er gevindst, så Thilde kan blive storesøster ..
Det var lige lidt fra mig ..
Dejligt at komme igang herinde igen .. Og ikke mindst kigge på alle de lækre ting i har til salg herinde ..
Jeg er i fuld gang med at oprette album med billeder af huset, og de nyeste billeder af vores lille prinsesse ...
Tak fordi i læste med ..
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
Og tillykke med den efterhånden store pige, huset og brylluppet
Pøj pøj med projekt lillebrøster
aug 2010
Følger: 37 Følgere: 36 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 210
feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
Citat : "Vi fik Thilde tilbage i November 2009..." Hvad mener du med tilbage?
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 74
Tilbage igen .. :)