{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Tøj som er brugt {{forumTopicSubject}}

Hej med jer....
Rydder op i ungernes tøj og syntes der er en masse som er for godt til at smide ud...

Syntes i man kan vider sælge det-altså det jo ikke nyt og nogen af det er h&m og mærketøj

Hvor går jeres grænse for at købe brugt tøj...

Syntes bare der er en masse som "forventer" nypris af alle deres ting på fx brugt tøj...

Syntes bare der er en del som er for godt til at blive smidt ud...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj som er brugt
  • #1   8. maj 2011 Okay.
    Syntes bare man har set på nogen annoncer at nogen næsten forventer nypris og tænker bare det vil jeg da aldrig give.

• #2   8. maj 2011 Kender du ikke en som kan aftage det???

Jeg har et par veninder hvor vi udveksler tøj rundt når de vokser ud af det..:)

Jeg plejede også bare smide det hele i en tøjcontainer men nu har vi fundet en løsning på at det der ikke fejler noget ryger videre selv om der måske går noget tid før end den næste kan passe det...

Det er både alm billigt tøj og mærketøj som hummel, molo osv.

Jeg gider ikke sætte det til salg så hellere give det til en man kender som man kan se får glæde af det..:)

• #3   8. maj 2011 jeg køber personligt aldrig brugt tøj til Marcus, og sys heller ikke jeg vil sælge det, vi beholder det vi kan bruge til den næste, og så har fætteren fået det hans forældre kunne lide resten kommer nok i en container engang.

• #4   8. maj 2011 Jeg køber gerne brugt tøj til mine børn, så længe det er pænt og uden pletter og huller ovs..

Køber dog ikke undertøj brugt smiley

• #5   8. maj 2011 jeg køber gerne en brugt trøje eller 3 hvis jeg syntes det er noget han bare må have (svampebob , spiderman, osv) men ellers ikke sådan helt vildt smiley

• #6   8. maj 2011 jeg har lige solgt lidt over en stor flyttekasse fuld tøj til 300kr.
    og så vidt jeg ved er køber rigtig glad for det, personligt er det sjælendt jeg bruger brugt tøj til Nena, men Jeg har lidt da ^^

• #7   8. maj 2011 Jeg har ikke noget imod at købe brugt når de er små inden de begynder at kravle, da det som regel ikke er brugt ret meget. Oliver har f.eks slidt hul på de fleste af hans bukser fra den tid hvor han kravlede og når de begynder at spise syntes jeg også tit der kommer pletter på bluserne. Men man jan da sikkert være heldig at finde noget fint brugt tøj til de store også.

• #9   8. maj 2011 Jeg syntes det er svært med tøj. Har også haft prøvet at sælge vores datter's brugte tøj, men syntes det var for besværligt.
    Kunne aldrig selv købe brugt tøj fra fremmede, og vores datter har aldrig arvet noget tøj. Syntes det er rigtig svært.

Men sæt det til sal for en skilling, og så håb på at den der køber det bliver glad for det. Der er jo folk der ikke har mange penge at gøre godt med, så er det jo fint med billigt brugt tøj.

• #10   9. maj 2011 Ja men tror bare jeg prøver. Ungerne vokser jo som jeg ved ikke hvad så der er meget tøj som stort set ikke er brugt...
    Vi kender ikke nogen som kan bruge det. For de er de størrste i flokken mine bonus børn. Jeg må da prøve....

• #11   9. maj 2011 Heidi - Ja der sker aldrig noget ved at prøve.

• #12   9. maj 2011 Bare mest tanken om at sælge det billigt eller give det væk i forhold til det bare bliver smidt ud...

Kommentér på:
Tøj som er brugt

Annonce