{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

bolig -jer der bor til leje?! {{forumTopicSubject}}

Hvorfor skal det være så svært at finde det rigtige at bo i?
vil meget gerne have en 4 værelses lejlighed eller hus, da vi snart blir 4. men de koster jo en formue- kan det virkelig være rigtigt eller er jeg bare uheldig? hvad betaler i andre og hvordan bor i der bor til leje?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bolig -jer der bor til leje?!
  • #4   3. maj 2011 Vi bor i en 3. værelses på 89 kvm, og vi giver 6085 kr om måenden inkl. alt! Det ligger så i udkanten af Holbæk by..

• #6   3. maj 2011 Prisen afhænger jo af mange forskellige faktorer. Såsom beliggenhed, stand, størrelse, om det er privat eller boligforening osv.
    I mit tilfælde, jeg bor i en mindre handelsby i en 2. værelses, og byggeriet er 5 år gammelt (dvs. det er i rigtig god stand) tilhørende den lokale bolig forening. Jeg betaler ca. 4600 + forbrug.
    Men der er da ingen tvivl om, at en 4 værelses er dyr, ved ikke hvor I vil bo, og om I kigger ved boligforeninger eller private.

• #7   3. maj 2011 jeg giver 5200 og bor på 130 kdm og her er der masser at huse til leje

• #8   3. maj 2011 jeg bor midt i Roskilde
    4 værelses rækkehus med ok stor have. til 7300 inkl vand og varme..
    det syntes jeg er en ok pris at gi når man tænker på hvad andre steder koster. plus beliggenhed..
    vi har alt lige omkring os. børnehaver, skoler. inkøbscenter osv..
    hvad mere kan man ønske sig..

• #9   3. maj 2011 Før vi købte hus boede vi i Viby J på 100 kvm til 8800 om mdr uden forbrug. Det var rimelig nyt, tre værelse og lille have. Det var slet ikke pengene værd men det eneste sted vi kunne finde hvor man måtte have dyr tæt på Århus hvor der også var plads nok. Har i ikke råd til at købe noget? Vi har købt et hus på 260 kvm lidt uden for Århus til 1,5 og vi sidder billigere end vi gjorde da vi lejede...

• #12   3. maj 2011 Jeg bor i en 5 værelset på 115 kvm og giver knap 5000 i husleje i midtbyen smiley

• #13   3. maj 2011 4. værelser, stue lejl med have, i kbh, 95m2 giver 6000 inkl varme vand antænde, betaler kun strøm ved siden af.. smiley

• #15   3. maj 2011 Vi bor på en nedlagt landbrugs ejendom 366 kvm for 3500 inkl. vand men ellers er det + forbrug... Men det er på landet...

Vi ejer en ejendom hvor vi har udlejet huset på 250 kvm, og en kæmpe plads (der tidligere har været produkthandel så pladsen er virkelig stor) og den giver vi 5 eller 6000 for i afdrag om mdr

• #16   3. maj 2011 pt bor vi i en 3værelset lejlighed i udkanten af byen , vi giver 5000kr med vand, varme og vaske (det vi vasker tøj for i vaske kældren) så vi betaler kun for el.

Vi er også på udkig efter hus, eller lign med have, men syntes det er svært at finde noget der ikke koster over 7000kr om mdr. Vi bor i kalundborg.

• #17   3. maj 2011 Vi bor i en 2'er på ca 60 kvm .. Gider 4900,- UDEN forbrug . Jeg bor så også i Viby J som ligger 2 km fra Århus Centrum .

Og ja lejligheden er med nye hårdehvidevare og kun et par år gammel . smiley

• #18   3. maj 2011 Vi bor i en 3 værelses på 80 kvm med ok have, garage, fyrrum og xtra vaskerum udenfor, det gir vi 4400 inkl alt det sys jeg er ganske fint, et super hyggeligt lille hus, men vi vil så gerne ha noget større inden for den nærmeste fremtid, så vi er lidt på udkig efter noget større med større muligheder for kæresten også da han gerne vil ha så han ka rode lidt i biler smiley

• #19   3. maj 2011 Bor i lejet nyt rækkehus ( 1år gammelt, og kun mig som har boet her ) på 102 kvm, 4 værelses, energiklasse A, med en rimelig flisebelagt have og jeg giver ca 8000kr i husleje uden forbrug og bor i en mindre by på vestsjælland .....

• #20   3. maj 2011 Bor på djursland. Og vi har en 3'er på ca 80 kvm - det er gammelt byggeri men med nyt køkken.. Den giver vi ca 5000 kr. om måneden for. Det er med forbrug.
    Vi er skrevet op i boligforeningen til en 4'er - de koster alligevel næsten det samme her om det er en 3'er eller 4'er.. Så vi krydser fingre for der snart er en til os. smiley

Marie - er du medlem af nogle boligforeninger?? - kunne jo være der var noget for jer.. smiley

• #21   3. maj 2011 Nadja: ja vi vil rigtig gerne finde noget i Grenaa, jeg er skrevet op i 2 boligforeninger og tjekker samtlige aviser hver uge og nettet.
    der er bare intet. En masse 2 værelses- men det vil jeg ikke med 2 små børn og en mand. vi kommer til at sidde på skødet af hinanden.

boligforeningen siger der kan gå et års tid før der blir noget ledigt smiley
    er bare træt af at bo her hvor vi bor- der er så mange ting der ikke er i orden smiley

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 55
    #22   4. maj 2011 vi bor i udkanten af kbh og har gå afstand til alt - vi lejer hus på ca 200kvm samt 1000kvm have til 9500kr med vand. alt andet kommer ved siden af smiley det er både dyrt og billigt.
    Vores gamle lejlighed i ballerup var på 100kvm en 4 vær til 7200kr med vand og varme... og det var en af de pænere lejligheder i ballerup!

Håber i finder noget! smiley

• #23   4. maj 2011 evy N: hvordan har i råd til at betale 10 tusind i husleje og forbrug oveni ? i må have en meget go indkomst.... jeg synes det er rigtig mange penge at bruge på husleje...men selvfølgelig, det kom man nok os til hvis man ejede huset..

• #24   4. maj 2011 Vi har 100 kvm hus med ok stor have til 7100 og det ligger lidt uden for Roskilde.

• #25   4. maj 2011 Forresten så skal man huske at når man bor til leje i hus, så skal der os betales vandafledningsafgift. Det er hvert fald ofte man skal det og det er dyrt, omkring 5000 om året giver vi alt efter vandforbrug self.

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 55
    #26   4. maj 2011 jamen vi tjener ikk mere ind alle andre. Kæresten betaler huslejen og den ene bil og resten betaler jeg. underligt nok bruger vi mindre EL end i lejligheden og vi har et kombi fyr. ( brænde/olie fyr)
    vi har faktisk kun få udgifter... det løber rundt uden problemer :0) indtil videre ;0)

vi har ikk fundet det hus vi ønsker at eje endnu. det tager tid smiley

• #27   4. maj 2011 Vi bor i lejet rækkehus på 93 kvm. 10 min. fra Odense Centrum.
    Nybygget i år 2005.

Vi gir 6500+ forbrug.

• #28   4. maj 2011 Vi bor 7 km. fra Ringsted, i et rækkehus. Det er en 4 værelses, med ok stor have, man må have dyr og det er i ok stand. Vi giver næsten 8000,-

Vi ville bo billigere hvis vi købte en hus herude smiley

Kommentér på:
bolig -jer der bor til leje?!

Annonce