{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

nupo kur {{forumTopicSubject}}

hej tøser smiley

nu må det være min tur til at spørge rigtig dumt , men jeg er virkelig helt blank på det her smiley

Nupo kuren ..... erstatter den ALLE måltiderne eller hvordan foregår det ?

jer som har prøvet og har erfaring med det , måske i ville fortælle mig lidt om hvordan i gjorde eller hvordan det foregår ?

taaak ... og fortsat god dag ... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nupo kur
  • #1   28. apr 2011 du kan erstatte ethvert måltid med en shake, jeg har prøve og persomligt vil jeg ikke anbefale det! jeg blev rigtig dårlig af alt det pulver blanding, og desuden lærer man jo ikke hvordan man skal apise "rigtig" for at holde vægttabet... jeg er selv på kur og har tabt 14,1 kg siden september ved hjælp af www.madlog.dk ...

• #2   28. apr 2011 Magnus og mor :

jamen det vil jeg da så osse lige kigge på ....
    har bare hørt så meget snak om nupo at nu måtte jeg vide lidt om det....

vil så gerne tabe mig bare 10 kilo evt gg

• #3   28. apr 2011 Jeg har prøvet nupo, og det har fungeret udemærket for mig. Har tabt 12 kg. Jeg kan ikke så godt lide det rent, så blender det som en smoothie med frugt i. Deres Spicy Thai Chicken smager himmelsk smiley
    Husk at læse på nupos hjemmeside hvordan det er bedst at følge den. Det er ikke en mirakelkur og laver du ikke om på dine vaner tager du kiloene på igen. Nupo har skrevet nogle gode råd og sammensat et godt briksystem som en hjælp til at holde vægttabet efter kuren smiley

Noget jeg til gengæld er helt tosset med, er Slimfast. Det smager fantastisk. Det indeholder dog ikke så mange vitaminer som Nupo gør.

• #4   28. apr 2011 S&J : ok jamen så må jeg lige ind der osse og studere lidt smiley

dejligt med lidt forskellige råd og erfaringer hehe

• #5   28. apr 2011 Sjovt for sidder faktisk med Nupo foran mig nu. Er ikke så meget til de shakes men er ret vild med deres Chicken thai soup. Det virker rigtig godt for mig og jeg erstatter dog ikke ALLE mine måltider med det, men enkelte. Spiser f.eks andre ting i løbet af dagen som gulerødder eller rugbrød uden smør med kyllingpålæg på og så kan jeg finde på at tage en Nupo suppe som aftensmad. Som supplering.

Men ja det er meningen at man kan erstatte alle måltider med det, men det gør jeg ikke for jeg ville blive dårlig af det fordi jeg ville føle at jeg fik for lidt fast føde.

Jeg så tests af slakekure og diæter på nettet og der vandt Nupo'en. Det kan sikkert findes igen ved at google

Kommentér på:
nupo kur

Annonce