{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om mens... :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Håber i måske kan hjælpe... smiley

Vi smed p-pillerne d 1 april.. Jeg fik min mens d 6 og den sluttede d 10...

Jeg ved jo ikke hvor lang min cyklus er uden p-piller.. Så vi høre jer hvornår jeg evt kan regne med at jeg få min mens igen.. smiley
Håber jo den bliver væk, men ved det jo ikke...

God dag til jer...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om mens... :)
  • #2   26. apr 2011 Som udgangs punkt siger man at en cyklus er 28 dage... Som de kalder normalt... Men kroppen skal jo lige over p-pillerne så der kan gå nogle gange inden det blir normalt... Men den kan være lidt kortere og lidt længere...



  • #3   26. apr 2011 Tak for jeres svar... smiley

    Jeg håbet den bliver væk... smiley

    Er det lorent at ens cyklus er fra første mens dag til næste første mens dag..??? smiley

    Ja er jo lidt ny i det her... Har altid kun været på p-piller.. smiley


Kommentér på:
Spørgsmål om mens... :)

Annonce