{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Amtet :) {{forumTopicSubject}}

Som nogen af jer ved har jeg været i amtet engang med min eks da han søgte samvær, han fik samvær til af starte med. men udeblev alle gangene af den årsag han enten sq noget ellers så var det ikke noget han gad fordi min søn var forkølet!
Stoppede samværet med ham & skrev til amtet, hørte derefter ikke fra ham - fik en indkaldelse til nyt møde idag hvor vi så har været afsted. Samværet er hermed stoppet & sagen er lukket fordi han ikke kunne tage sig sammen & havde alle mulige andre planer! - Jeg er på en måde lettet over jeg ikke skal blive skuffet hver gang fordi jeg inderst inde godt ved han ikke kommer. Men synes det surt han svigter hans søn!

Lige et opdate her fra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amtet :)
  • #1   31. mar 2011 Kan godt forstå du er lettet, er ikke sjovt man hele tiden skal kæmpe med sådan en idiot og bruge sine kræfter på at være sur og skuffet.. Men ja, det er da ærgligt for jeres søn.. smiley

• #2   31. mar 2011 ååhhh ja lyder lidt som min søns far, her er interessen for hans søn os meget lille, min søn er så bare 10 år så det gør rigtig ondt på ham når hans far brænder ham af til fordel for nye kærester, sprut og venner.

forresten ved ikke om du har lavet en update efter du var ved JM ang den scanning du fik en henvisning på?

• #4   31. mar 2011 okay kunne bare ikke finde tråden hehe

• #5   31. mar 2011 Linda : Jamen hvis han vil søge igen kan han ikke før året er omme, men han gik godvilligt med til af afslutte sagen det siger vel lidt om ham?
    Han skal forsat betale som alle andre skal smiley

De sq lære & tænke sig om de kære mænd, der følger ansvar med et knald smiley & det jo ikke os de svigter det deres børn!

Sabrina : Jeps har opdateret smiley . det er bare noget vi unge er så heldige & få smiley

• #6   31. mar 2011 Linda : Máliks far var gået med til min nye kæreste sq adoptere, men så ville han ikke være med til det alligevel. Pengene er bare ikke noget vi tænker over her hjemme smiley Vil heller have en far på fuldtid til min søn end en der slet ikke gider! smiley Også skal man have boet sammen 2år eller være gift i et vis antal tid os, det kræver faktisk lidt desværre smiley

Vi brugte 20min i amtet & det var allerede fra start aftalt sagen skulle lukkes smiley hende den børnesagkyndige ( staves ) havde mere tralvt med min søn lige have lært & kravle, var ved af få en tand & min graviditet med lilleøster smiley hihi

• #7   1. apr 2011 Vi arbejder på sagen smiley Jeg håber og ber til han ændre mening, det kunne nu være en lettelse for os alle her hjemme smiley

Kommentér på:
Amtet :)

Annonce