{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

hey derude :-) hva står dagen på i dag {{forumTopicSubject}}

hejsa tøser smiley
hva står dagen på hjemme hos jer??
her har min søn sidste dag i dagpleje (han flyttes ud hvor vi bor), så er igang med at bage kage til "ungerne" til i eftermiddag, og så fik jeg lysten til at bage boller da jeg var igang...mums.. ;-D så tror jeg heller ikk jeg når mere inden jeg skal afsted ind til de små til hygge smiley -og tror da lige jeg kører forbi kærestens arbejde med en gang boller eller kage til dem i deres eftermiddagspause smiley hehe så blir de nu så glade når der kommer noget uventet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey derude :-) hva står dagen på i dag
  • #1   31. mar 2011 jeg har lige været ude med min datter som har sidste dag i børnehaven og har stået og lavet lidt frikadeller til alle dem der skulle rutsje ud :O)

og så har jeg lige lavet agurksalat så den er klar til aftensmaden nam nam.

• #2   31. mar 2011 Ej hvor lækkert....
    Jeg rydder lidt op, syntes der er legetøj/ting over alt her i stuen...vaskemaskinen er igang og så skal jeg hente trine pigen og vi skal til frisør kl 14-nem mad da hun skal til fodbold senere

• #3   31. mar 2011 jeg har været ved dyrlægen da men han kat hade betændelse der løb ud af munden her til morgen ;-( venter på han ringer med blodprøve svar frygter han skal aflives ;-( eller laver jeg ikke så meget end o vente..

• #7   31. mar 2011 jeg skal bare lave lidt her hjemme... som at ligge tøj sammen og vaske tøj, må ikke lave det hele vild(ordre fra JM og læge) , skal dog ud og gå tur sener...

Kommentér på:
hey derude :-) hva står dagen på i dag

Annonce