{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

snart arbejdesløs:-( {{forumTopicSubject}}

Hej piger skal lige ud med min frustration!!

Sagen er den at jeg har barsel lignu, har jeg til og med den 17 maj, derefter er jeg arbejdesløs, da jeg er nødsaget til at sige op på mit nuværende arbejde, da det er skiftehold og jeg er blevet alene med mine 2børn!

Jeg har ingen til at passe dem hver anden uge når jeg skal arbejde aften arbejde:-( Har snakket med min chef flere gange og de kan ikke tilbyde mig noget fast dagarbejde:-(

Jeg har så i løbet af 1,5 mdr været i konkakt med min fagforening, hun ville nærmest have at jeg skulle ned og tigge og be om et fast dagarbejde, som ikke er muligt!
Nu vil hun sende mig på en masse skod kurser som handler om noget jeg slet ikk interessere mig for!!

Har ringet til min tillidsmand nede på arbejdet 6 gange og han ringer sku ikke engang tilbage!! ARGG synes det hele er noget møg!!! Heldigvis får jeg ingen karantæne fordi jeg bliver nød til at sige op!!!

Andre der er arbejdesløs, og bliver i sendt i aktivering og kurser?? Hvor tit gør i det??

Jeg er kun 24 år, så kan kun stemple i 6 mdr:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snart arbejdesløs:-(
  • #2   30. mar 2011 nu blev jeg ikke selv fyret under fyringsrunderne opppe ved os, men dem der blev fyret fortlate os at de var til alle mulige kurser og nogen af de kurser var de samme som de havde været til 3 gange, :o(

• #3   30. mar 2011 Jeg har ikke være, men har en veninde der er det efter endt uddannelse og hende er de nu begyndt at sendde rundt tul diverse kurser og aktivering... Det sammen hr min mor været efter at den børnehave hun arbejde i lukkede pga nedskæringer... Og praktik på arbejdspladser som hun sagde var rent ydnyttelse, da man skal arbejde fuldtid, men stadig kun får dagpenge

• #5   30. mar 2011 okay tak for jeres svar piger;-) Ja håber virkelig også at jeg finder et andet arbejde, ´men de hænger desværre ikke på træerne for tiden:-(

• #6   30. mar 2011 tusind tak:-) Jeg vil også i gerne med en uddannelse af en slags, men har desværre ikke råd til det:-(

• #7   30. mar 2011 Baby 14: Ja det er rigtigt med dagpengene at man har ret til dem i 2 år, men er det ikke noget med at beløbet falder meget efter 6 mdr uden arbejde??

• #8   30. mar 2011 Linda: Ja det er sku træls uden arbejde efter sin barsel:-(

Har man 3 mdr uden de sender en ud??? Altså hvor man selv skal søge arbejde eller hvordan?

• #9   30. mar 2011 jeg er selv arbejdsløs og gravid og sygmeldt når men det er sådan i min a-kasse at de ik sender mig ud inden jeg føder med mindre jeg ønsker det og når jeg igen efter barsel måske ik har arbejde kan jeg gå 4 mdr uden de sender mig ud der efter må de sende mig ud til det de ønsker

• #10   30. mar 2011 linda. jeg er sygemeldt til uge 18 og derfter skal jeg så stemple ved min akasse til jeg skal føde og har fået lovning på at jeg ik skal søge eller på kursus medmindre jeg selv ønsker det har det endna på skrift

Kommentér på:
snart arbejdesløs:-(

Annonce