{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryllups menu... Ideer modtages...
  • #1   20. mar 2011 ja kokke har vel altid nogle forslag- men det kommer jo an på om det er klassisk, fint eller bare stille og roligt i forventer jeres bryllup skal være

  • #2   20. mar 2011 Vores bryllup er ikke et slots bryllup men nok megt almindeligt.... smiley

  • #3   20. mar 2011 Hej Pia..
    Foret Rejecoctail
    Hovedret Oksemørbrad med bagtkartofel & salat
    Desert Vanilliepannacotta m hindbær sauce
    Kaffe & Bryllupskage
    Natmad suppe m boller eller biksemad, æggekage smiley
    Håber det gav lidt inspiration...

    vilken dato i Juni og har i fotograf? Min svigerinde og bror kommer hjem fra USA i juni da min lillebror skal giftes der.. Hun har vundet mange gode fotopriser for hendes billeder. Men da flybilletterne til danmark er dyre i Juni så vil jeg prøve at finde nogle brylluper eller folk da vil have fotograferet børn her i dk så de kan tjene lidt penge til rejsen hjem igen.. så hvis det er nået for dig så send mig lige en pb så kan vi evt finde ud af nået.


  • #4   20. mar 2011 Mor til dejlige *Magnus*: Ja det gave helt sikkert lidt at tænke over... smiley

    Jeg kunne da rigtig godt tænke mig og høre lidt mere om hvad hun kan og sådan.. Hendes priser.. Hjemmeside.. Og andet info om hende... smiley


  • #5   20. mar 2011 nu ikke for at genere nogen, på nogen måde smiley de mere normale forretter er jo nok ovre i supper/reje cocktail/tun mousse eller fiske duo/trio
    personligt ville jeg have lavet en fiske trio med fx. noget skindstegt rødfisk, polenta bagt hajmalle, og griillet tun i citron olie anrettet med en lækker frisk krydderurte salat med gulerods julienne og vendt i citron olivenolie.

    til hovedret ville jeg selv vælge fx helstegt kalve mørbrad svøbt i kalvebacon, confit af selleri vendt med frisk persille og måske nogle petit kartofler bagt- vendt med salt,peber og smør

    til dessert ville jeg nok vælge en lækker let luftig dessert evt noget med friske bær pga årstiden.


  • #6   20. mar 2011 har lige været til min morfars 80 års fødselsdag, og til forret fik vi Timbale af røget laks fyldt med rejemousse - anrettet med citron og asparges. MUMS det var godt!! smiley
    Hovedretten var Gammeldaws kalvesteg med bønner indbagt i bacon, perleløg, dertil kalvestegssovs og persillekartofler.
    Til dessert var der hjemmelavet vaniljeis med frugt og chokoaldesovs smiley
    Det var bare super godt det hele! smiley kan varmt anbefales..


  • #7   20. mar 2011 Det var nogle rigtig lækre forslag... Jeg bliver helt sulten... smiley Den med stenbidderrogn og toast som et hjerte det er bare for sødt... smiley

  • #8   20. mar 2011 grillede jomfru hummer haler er lækkert til forret, og til at komme i nærheden af prismæssigt..

Kommentér på:
Bryllups menu... Ideer modtages...

Annonce