7. sep 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Møgweekend :-( (ikke for sarte sjæle) {{forumTopicSubject}}
Fy for pokker sikke en træls weekend vi har haft!
Det startede onsdag med at jeg havde diarré. Torsdag var det væk igen, så jeg vælger at sige til vores dagplejer at jeg holder Simone hjemme til en hyggedag fredag. Det skulle jeg aldrig have gjort....
Natten til fredag får jeg igen diarré og det er så slemt om formiddagen at jeg bare sidder ude på toilettet og Simone flytter alle hendes legesager derud Jeg får til sidst os begge klædt på og vi kommer ned på apoteket for at købe sådan nogle piller, som desværre viste sig ikke at have nogen effekt!
Ud på eftermiddagen får Simone så også tynd mave Men heldigvis er hun stadig i højt humør!
Natten til lørdag starter jeg så med at kaste op også. Har det virkelig skidt om morgenen, så vi vælger at aflyse alle vores planer den dag. Vi skulle have været ude at kigge på et forsamlingshus, hvor vi måske skal holde vores bryllup, vi skulle have været forbi nogle venner og se deres nye hundehvalp og jeg skulle have været til et møde med beagleklubben. Øv bøv!
Da Simone så står op fra sin lur har jeg fået det meget bedre og vi beslutter os for at pakke tasker og bilen og køre hjem til min mor for at overnatte, da vi skulle til barnedåb søndag formiddag i den by - 1 times kørsel herfra.
Vi kører så forbi aldi og køber bleer og da vi kørte derfra står der bare e kæmpe stråle med bræk ud af Simone Ud over det hele, autostol og alt hendes tøj er helt smurt ind.... Fy for pokker! Så vi må jo så køre hjem igen og få alt vasket. Vælger jo så selvfølgelig at blive hjemme, da Simone ikke skal ud på den tur og autostolen er jo helt våd.
Da vi så går i seng er min kæreste ude og kaste op og ja, da jeg så stod op i morges er jeg også lige en tur forbi toilettet igen.
Og så endte det jo selvfølgelig med at vi måtte melde afbud til den barnedåb hos min bedste veninde, hvor jeg skulle have stået fadder Aj, hvor er jeg ked af at jeg ikke kunne komme med....
Hele dagen har vi bare ligget og været totalt drænet for energi. Simone er den, som har det bedst og det er dælme ikke nemt at underholde hende, når man har det så skidt!
ØV! HVOR ER DET BARE TRÆLS DET HELE!
jan 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Men hold da op en weekend, og rigtig god bedring til jer :o)
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 318
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 318
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Møgweekend :-( (ikke for sarte sjæle)