{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Forårs-kreativitet.. {{forumTopicSubject}}

Hej Piger..

Efter jeg havde afleveret Oliver i legestuen gik jeg sådan at tænkte hele vejen hjem HVAD kan man lave af kreative ting, med materialer udefra her i foråret?

- Og hvad kan i godt li' at hive ind af blomster i foråret?
Tager I også grene ind i vaser og pynter? Hvis ja med hvad?

Indtil videre har Oliver og jeg samlet en masse muslinger, og nogen af dem vil jeg bruge til at lave "lyskranse" (eller hvad de hedder), I ved de de ståltråds nogen med forskellige ting på som man sætter rundt om sine bloklys f.eks.. smiley
- Nogen af muslingerne vil Oliver gerne male på, og så regner jeg med de skal ligge på en bakke med lys eller i mine lysestager hvor man kan skifte pynten ud nede i dem! smiley

Kom med jeres gode ideér...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forårs-kreativitet..
  • #1   11. mar 2011 Jeg kunne godt finde på at klippe nogle grene fra et træ eller sådan noget.
    Synes simpelthen det er så smukt at se bladene folder sig langsomt ud. smiley

Også er der heller ikke noget mere hyggeligere at være ude i sin have/terrasse og gøre lidt forårsrent smiley feje blade væk og gøre borde og stole rent. smiley

• #2   11. mar 2011 Pernille - Baaah, det med haven synes jeg også, sagen er den at vi bor på 1 sal, så her bliver det allerhøjst til et par altankasse, og det er IKKE det samme!
    Altså sidste år kom min mor med jordbær i potter?? Det er ikke rigtigt smiley .. Hehe!! ..
    Håber snart vi får et rækkehus!!! ... smiley

- Og ja, det er super smukt med sådan nogle grene.. Men min farmor tager sådan nogle bøgegrene ind og min mor tager sådan nogle andre nogen som giver gule blomster..

• #4   11. mar 2011 plejer man ikke og tage de der grene ind med gæslinger eller hvad de nu hedder :o) og sådan nogle grene med gule blomster på. vi bor lige op af en stor skov og der rigtig mange annemoner som vi plejer og plukke og tage med ind :o)

• #5   11. mar 2011 trine - hihi. nej så kan jeg godt se det er svært. smiley Jeg kunne også godt tænke mig at spendere lidt penge på at gøre min terrasse hyggelig. Med urtepotter osv. Indtil videre har jeg et cafebord og to stole smiley Men det skal jo nok komme.

Kommentér på:
Forårs-kreativitet..

Annonce