{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ændring i en eksisterende Autocad tegning 2.200 kr.
  • Fejning og vask af 8 hovedtrapper 1.000 kr.
  • Emhætte reparation 1.000 kr.
  • Fuge mellem epoxy gulv og fodpanel 850 kr.
  • El stik flyttes og køleskab på plads 600 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine som ind imellem ikke tømmer vandet ud. Der er nogle hjemme på torsdag og igen på mandag. 573 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tale eller andet til bryllup..
  • #1   9. mar 2011 Altså jeg synes en tale der kommer lige fra hjertet, er fantastisk!

Men jeg kender flere der har lejet sangere som kommer og synger en sang for manden eller konen smiley Selvf. en sang som betyder noget for dem begge eller noget som udtrykker hvordan man har det med modparten.

En sang ville jeg ALDRIG bevæge mig ud på. HADER de der traditionelle sange hvor halvdelen ikke kender melodien og den anden halvdel ikke vil synge...

• #2   9. mar 2011 Line H: jeg vil på ingen måde hyre en sanger for det er ikke lige os.... smiley

Det vigtige for mig er også at talen kommer fra hjertet.. Men tænker at der er mange gode måder at gør det på, der bare lige blank for ideer...

• #3   9. mar 2011 Pia: Okay ja så er det i hvert falde nok ikke lige den vej du skal gå smiley

Hmm jeg er ikke så god til det der, men hvis det var mig, ville jeg bare holde en tale og fortælle ham hvor meget jeg glæder mig til at spendere resten af vores liv sammen. Og jeg glæder mig til den dag han bliver gammel og vi skal sidde i haven og snakke om naboerne og ungdommen nu til dags osv.

sådan forestiller jeg mig i hvert falde mig og min kæreste når vi bliver gamle smiley

• #4   9. mar 2011 Line: ja jeg har også et billede af to gamle rotter der brokker sig og de unges musik og sådan.... Griner... Jeg har da også gjort mig nogle tanker omkring hvad min tale skal indeholde, men jeg er bare så god til at tude når jeg skal holde taler... smiley men jeg må i tænke boks og se om jeg får en lys ide... smiley kunne jo også finde en digt og læse op for ham... Eller..?? Er det en dårlig ide...?? smiley er det for upersonligt eller...?? smiley

• #5   9. mar 2011 min tante fandt den sang som hun syndes der baskrev deres kærlighed allermest. og hun startet med og fortælle lidt om ham hvor særlig han var osv. så spillet hun sange for han ( alle var rørt til tåre) og sluttet af med hun håber de ville få mange flre dejlige år sammen

• #6   10. mar 2011 Michelle: ja det var jo også en rigtig god ide... smiley kan lige forstille mig en stor tude fest... smiley

• #7   10. mar 2011 Lene: det var faktisk en rigtig god ide... smiley jeg må hjem og billede jagt... smiley

• #8   10. mar 2011 Pia: Jeg er også en tudeprinsesse uden lige så den dag jeg skal holde tale bliver det med kleenex og en masse pauser smiley Det lige før det er pinligt smiley

Et digt kan også sagtens være en god ide, men hvis man ikke er så poetisk anlagt, er det måske lidt for fjernt?

• #9   10. mar 2011 Line: Ja jeg har bestilt en pakke kleenex i fakta som bliver leveret ved siden af min stol til vores bryllup... smiley Jeg er heller ikke den store digter men vil helt sikkert prøve... smiley

Kommentér på:
Tale eller andet til bryllup..

Annonce