{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.111 visninger | Oprettet:

Påsætning af hairextensions?? {{forumTopicSubject}}

hejza Piger<3

Har lige nogle spørgsmål..Jeg har forsøgt mig lidt med hair extensions clips on. Og synes det er vildt besværlligt at sætte i selv, så det sidder ordenligt;) Såå ville hører om der er nogen som der kan anbefale en/nogle der påsætter det omkring Holbæk området??? Og evt nogle hjemmesider;)
Hvilke måde synes du/i der er bedst at få sat det på, og hvor længe holder det sådan ca ??

Hov det indlæg blev lidt længere end beregnet, men håber der er nogle der kan dele deres erfaringer herinde..;)

Mvh Janni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påsætning af hairextensions??
  • #1   8. mar 2011 Det kommer helt an på hvordan du behandler dit naturlige hår.
    For mig er clips bedst fordi jeg vasker hår hver dag, så er det meget praktisk at jeg kan ta dem ud så de ikke bliver ødelagt.
    Men det kræver jo så at du kan sætte dem i selv.
    Har du prøvet at kigge på youtube? Der findes garanteret en masse videoer.

• #2   8. mar 2011 Mit hår er blevet lidt længere..;) De korteste steder er det imellem 5-10 cm..

Jeg synes bare at de er så svære at sætte i selv, jeg ved ikke om det er fordi man ikke kan se sig selv i nakken;) eller om det er fordi at mit får er forholdvis kort..Hmmm;)

• #3   8. mar 2011 jeg har altid fået at vide at hvis man vil holde sit clip on extension skal man ikke sove med det, (å det kan ikke betale sig at få en til at sætte dit clip on i hvis det er det du mener) hvis du gerne vil have extension i synes jeg du skal vælge at få en frisør til at sy eller lime det i måske. det kommer også til at blive løst og falder ud hvis du går med det i mange dage i træk..

jeg har fået syet noget i engang og det gave jeg 300 for at få gjort + hårets pris og det holdte i 5 måneder og så slipper man for at skal døje med at få lim ud af håret, det har jeg nemlig også prøvet smiley

• #4   8. mar 2011 Fie- Okay, jeg vil nemlig gerne have det permanemt i hvis du forstår;) Men koster det ikke mange tusinde kroner hvis man skal have syet håret på, og kan man gøre det når mit hår kun er de der 5-10 cm langt??
    Jeg vil nemlig gerne det der holder længst, og fandt hurtigt ud af at det der clips on ikke lige var mig.. hehe;)

• #5   8. mar 2011 Hende jeg kender kan sy det i hvis det håret går lige til under ørerne som det korteste, men hun befinder sig godt nok i aalborg. jeg har givet mellem 700-1000 for håret og så de 300 for at få sat det i så det er ikke så voldsomt som det kunne være, har fx en veninde der bruger 4000-5000 på at få sat hendes i fordi hun har penge nok.. eller hendes mor har. såmvil sige at 1300 er billigt for det hele, men det er nok noget af net problem når du bor så langt herfra smiley

• #6   8. mar 2011 jeg har tit sover med mine clip on extensions... det sker der altså ikke noget ved. de er rigtig nemme at sætte i, men jeg har os noget længere hår.... tror os som de andre skriver at det ville være bedre for dig at få sat noget fast....

• #7   8. mar 2011 Nåå okay..;) hehe, jaa det er jo ikke galt må man sige;)

jaa det er godt nok ærgeligt at jeg bor så langt væk, øv øv! Mit hår er bare ikke lige langt i begge sider, såå det bliver sikkert lidt besværligt..Meeen må lige prøve at se om der er nogen omkring roskilde området der evt. kan se mit hår og give svar på om det kan lade sig gøre nu, eller om jeg skal vente til det bliver længere;)

• #8   8. mar 2011 jaaa... her i Holbæk, koster det omkring 6700kr at få syet i! det synes jeg bare er mange penge må jeg ærlig indrømme!

Men jeg torr også at det er bedst for mig at få noget som der sidder fast;)

• #10   8. mar 2011
    Man må IKKE sove med clips extensions i ...
    Både pga håret, men også pga ens hovedbund ..

Her koster det ikke 3000 kr for extensions med tape påsætning smiley

Kommentér på:
Påsætning af hairextensions??

Annonce