2.111 visninger
|
Oprettet:
Påsætning af hairextensions?? {{forumTopicSubject}}
hejza Piger<3
Har lige nogle spørgsmål..Jeg har forsøgt mig lidt med hair extensions clips on. Og synes det er vildt besværlligt at sætte i selv, så det sidder ordenligt;) Såå ville hører om der er nogen som der kan anbefale en/nogle der påsætter det omkring Holbæk området??? Og evt nogle hjemmesider;)
Hvilke måde synes du/i der er bedst at få sat det på, og hvor længe holder det sådan ca ??
Hov det indlæg blev lidt længere end beregnet, men håber der er nogle der kan dele deres erfaringer herinde..;)
Mvh Janni
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 38 Svar: 237
For mig er clips bedst fordi jeg vasker hår hver dag, så er det meget praktisk at jeg kan ta dem ud så de ikke bliver ødelagt.
Men det kræver jo så at du kan sætte dem i selv.
Har du prøvet at kigge på youtube? Der findes garanteret en masse videoer.
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 43 Svar: 310
Jeg synes bare at de er så svære at sætte i selv, jeg ved ikke om det er fordi man ikke kan se sig selv i nakken;) eller om det er fordi at mit får er forholdvis kort..Hmmm;)
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 91 Svar: 673
jeg har fået syet noget i engang og det gave jeg 300 for at få gjort + hårets pris og det holdte i 5 måneder og så slipper man for at skal døje med at få lim ud af håret, det har jeg nemlig også prøvet
feb 2009
Jeg vil nemlig gerne det der holder længst, og fandt hurtigt ud af at det der clips on ikke lige var mig.. hehe;)
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 91 Svar: 673
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
feb 2009
jaa det er godt nok ærgeligt at jeg bor så langt væk, øv øv! Mit hår er bare ikke lige langt i begge sider, såå det bliver sikkert lidt besværligt..Meeen må lige prøve at se om der er nogen omkring roskilde området der evt. kan se mit hår og give svar på om det kan lade sig gøre nu, eller om jeg skal vente til det bliver længere;)
feb 2009
Men jeg torr også at det er bedst for mig at få noget som der sidder fast;)
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Man må IKKE sove med clips extensions i ...
Både pga håret, men også pga ens hovedbund ..
Her koster det ikke 3000 kr for extensions med tape påsætning
Påsætning af hairextensions??