{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Bryllup... :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Jeg kunne godt tænke mig og høre hvad jeres erfaringer/meninger er til nedestående spørgsmål..

Hvad syntes i om bryllup mens man venter sig??
Gerne for og imod...

Ville i have børn inden eller efter i er blevet gift??

Ville i gå i gang med projekt baby nu, hvis i vidste at i skulle giftes sommer næste år (2012)???

Har du holdt bryllup mens du var gravid??
Hvordan var det? Har du fortrudt?

Har du haft nyfødt baby på din bryllupsdag??
Hvordan var det? For og imod...!

Mvh En kommende brud... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllup... :)
  • #1   7. mar 2011 Vil holdt dåb og bryllup og har ikke fortrudt har heller ikke det store behov for vin spiritus normalt så det generede mig slet ikke jeg kun drak velkomst drinken og så sodavand. familien var gode til at hjælp med begge børn så nød festen og trak mig lidt tilbage når jeg skulle amme, der skal man tænke over kjolevalg ved amning. min faster tog sig en del af lillepigen som gengæld til jeg tog mig af deres søn ved deres dåb smiley jeg ville ikke bytte dagen ud med en hvor jeg ikke havde en lille en. eneste jeg kan sætte på dagen var musikken men det var jo ikke min datter skyld men min over mit dårlige valg.

Stort tillykke med det kommende bryllup

• #3   7. mar 2011 Karina: Tusind tak for dit svar... smiley Vi syntes det er rigtig svært om vi skal vente med projekt baby eller ej... smiley

• #4   7. mar 2011 vi havde også bryllup og barnedåb samme dag og det var bare en helt fantastisk dag :o) vi hyggede os rigtig meget og jeg syntes slet ikke det gjorde noget at have min skønne lille søn på lidt over 3 måneder med på vores bryllupsdag, både han og vi var i centrum, det var den bedste dag :o) han var simpelthen så sød hele dagen og familien hyggede sig også med ham :o)

der er billeder fra dagen i et album på min profil :o)

stort tillykke med det kommende bryllup :o)

• #5   7. mar 2011 Jeg skal selv giftes sommeren 2012 og vil personlig selv have dagen for mig selv og sammen med min mand selvfølgelig - men ingen børn..

• #7   7. mar 2011 Tusind tak for jers svar... smiley

Vi er bare mega meget i vildrede om hvad vi skal... smiley

Men det er da rigtig rart at høre at der både er for ig imod... smiley

• #8   7. mar 2011 Jeg skal giftes til aug. Der er Sarah 13 måneder og jeg er gravid i 6-7 måned..

Så kan give en tilbagemelding til aug. smiley

• #9   7. mar 2011 Mette Mor: Det jeg glæde mig til... smiley

• #10   7. mar 2011 Og tillykke... smiley

• #12   8. mar 2011 kunne ikke ha forestillet mig dagen uden mine børn de er en del af os og derfor skulle de også med sådan en dag og på trods af det også var dåb havde jeg ikke nogen følelse af det ikke var vores dag manden og jeg.

• #14   8. mar 2011 vi skal giftes her i april, der er jeg ca 22 uger henne, jeg har egentligt altid sagt at jeg skulle ikke være gravid når jeg skulle giftes, men vi kunne ikke vente og blev gravid, jeg glæder mig til det, selvfølgeligt bliver det ikke helt som min pigedrøm, men jeg glæder mig meget alligevel, det er alligevel ikke et drukgilde så alkohol savner jeg ikke, det eneste er hvis jeg har mange gener til den tid, men det kan man jo ikke planlægge ;o) vi har så vores store søn på 2 år med også ;o)

men var jeg jer ventede jeg ikke, det siger lidt sig selv he he, for det gjore vi jo ikke ;o)

• #15   8. mar 2011 Tusind tak for alle jeres svar... smiley
    Vi ved i nu ikke om vi skal vente med baby eller ej... Vi har da en drøm om at vi godt ville være midtpunkt på denne dag...
    Men jeg vil bare så gerne af med mine p-piller, og tog den sidst i søndags, men manden friede også i søndags... Og så kom det store spørgsmål jo så.. Baby eller ej... smiley

• #17   8. mar 2011 Tania: ja men jeg kan jo også blive gravid med det samme... ! Så... .)

• #19   8. mar 2011 vil bestemt sige man er midt punkt trods dåb oven i så ville også smide pillen. på trods af vi havde en datter på 5 også og der var børn med lagde vi slet ikke mærke til det og nød hver et sekund på nær ham musikeren smiley

Kommentér på:
Bryllup... :)

Annonce