{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Hygge tråd =) {{forumTopicSubject}}

.. Jeps, vi trænger til en hyggetråd syntes jeg ..

- Hvad har i lavet idag ?
- Hvad laver i nu ?
- Har i haft en go' weekend ?

Jeg har haft en dejlig weekend, fredag havde vi 4'års dag, så der så vi film og hyggede os hele aftenen, Lørdag skulle vi til 18'års fødselsdag hos kærestens kusine kl 14. (dumt tidspunkt, når vi har små børn der skal sove og spise der.) Kl 18.30 blev de hentet af Mormor & Morfar, så mor og far her kunne drikke og slå sig løs. Hvilket vi osse gjorde vi kom i seng kl 7 til morgen. Og jeg kastede op lige til kl 9 :o( Havde vist fået aaalt for meget indenbørs, Men det var en skøn dag . Idag hentede jeg børnene kl 10. og jeg var aaalt for træt.. Efter vi er kommet hjem og har handlet har vi bare ligget med dyner og puder på sofaen, og hygget med Osterejer, cola & madagaskar.. Også har vi leget og bare hygget os hele dagen .. NU sidder jeg bare og venter på kl 21 så jeg kan komme i seng, og få en ordentlig gang søvn hehe..

SÅ her har vi haft en dejlig weekend..

Knus Lykke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hygge tråd =)
  • #2   20. feb 2011 Sofie - aah, ja den har været god =)
    Men det lyder da osse til du har haft en hyggelig og stille og rolig weekend ..

• #3   20. feb 2011 har ligget syg siden fredag og gør det stadig, har bare lavet hjemmeside hele dagen
    Lige nu slapper jeg bare af..
    Min weekend har været kedelig =)

• #5   20. feb 2011 Dina - det er osse bare super skønt når man får rydet ud og ordnet sådan nogle ting.. jeg elsker sådan noget .. så man kan komme af med alt det ragelse man har =)

*Tumling* så har du da ikke haft en særlig god weekend ??
    - syntes osse at alt det sygdom skal forsvinde nu, er rigtig træt af det vi har været hårdt ramt i år

*Camilla - åh ha, det er så trist. men heldigvis har han ikke været en af dem der har lidt i meget lang tid.. det er måske godt nok ??
    iih glemmer aldrig da lærke var i svømmehal første gang =)

• #6   20. feb 2011 fredag var jeg ude og spise med kæresten, lørdag var jeg til min nieces 3 års fødselsdag om formiddagen og så var jeg til min kærestes mosters fødselsdag om aften. og i dag har vi ikke rigtig lavet noget.. vi er vist begge 2 ved at blive syge smiley

• #8   20. feb 2011 Jeg har været sammen med kæresten og vores dejlige datter! De ældste er hos deres mor og skal være der til onsdag. Vi har bare slappet af og ordnet huset.. smiley
    Lige nu sidder jeg og prøver at få prinsessen til at sove, men hun vil kun ligge i mine arme, og jeg har sunget; nu er solen rød mor, 1 mio gange! Det er super hyggeligt smiley Jeg har haft en hård weekend med en lille datter som har fået mellemørebetændelse smiley

• #9   20. feb 2011 bli nu - arg, jeg vil osse gerne snart ud og spise ..

Dina ja, så er det jo x-tra lækkert =)

Stephanie - ej, det lille pus.. hader når de små er syge smiley

• #10   20. feb 2011 Jeg har haft en dejlig søndag faktisk. En af mine gode venner sov hos mig og vækkede mig hvor han lå og nussede mig. det var squ lang tid siden jeg har prøvet det. også har jeg strøget, malet og sovet smiley
    Min søn er kommet hjem her til aften fra sin far smiley

Jonathan gider ikke lege med mig lige nu, så jeg tager mig lige en slapper mens han fræser rundt i hele lejligheden og snakker som et vandfald smiley

synes nu ikke jeg har haft en god weekend. glæder mig for engangsskyld til at den er overstået!!

Kommentér på:
Hygge tråd =)

Annonce