Hygge tråd =) {{forumTopicSubject}}
.. Jeps, vi trænger til en hyggetråd syntes jeg ..
- Hvad har i lavet idag ?
- Hvad laver i nu ?
- Har i haft en go' weekend ?
Jeg har haft en dejlig weekend, fredag havde vi 4'års dag, så der så vi film og hyggede os hele aftenen, Lørdag skulle vi til 18'års fødselsdag hos kærestens kusine kl 14. (dumt tidspunkt, når vi har små børn der skal sove og spise der.) Kl 18.30 blev de hentet af Mormor & Morfar, så mor og far her kunne drikke og slå sig løs. Hvilket vi osse gjorde vi kom i seng kl 7 til morgen. Og jeg kastede op lige til kl 9 :o( Havde vist fået aaalt for meget indenbørs, Men det var en skøn dag . Idag hentede jeg børnene kl 10. og jeg var aaalt for træt.. Efter vi er kommet hjem og har handlet har vi bare ligget med dyner og puder på sofaen, og hygget med Osterejer, cola & madagaskar.. Også har vi leget og bare hygget os hele dagen .. NU sidder jeg bare og venter på kl 21 så jeg kan komme i seng, og få en ordentlig gang søvn hehe..
SÅ her har vi haft en dejlig weekend..
Knus Lykke
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
Men det lyder da osse til du har haft en hyggelig og stille og rolig weekend ..
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
Lige nu slapper jeg bare af..
Min weekend har været kedelig =)
mar 2008
*Tumling* så har du da ikke haft en særlig god weekend ??
- syntes osse at alt det sygdom skal forsvinde nu, er rigtig træt af det vi har været hårdt ramt i år
*Camilla - åh ha, det er så trist. men heldigvis har han ikke været en af dem der har lidt i meget lang tid.. det er måske godt nok ??
iih glemmer aldrig da lærke var i svømmehal første gang =)
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 170
Lige nu sidder jeg og prøver at få prinsessen til at sove, men hun vil kun ligge i mine arme, og jeg har sunget; nu er solen rød mor, 1 mio gange! Det er super hyggeligt
mar 2008
Dina ja, så er det jo x-tra lækkert =)
Stephanie - ej, det lille pus.. hader når de små er syge
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Min søn er kommet hjem her til aften fra sin far
Jonathan gider ikke lege med mig lige nu, så jeg tager mig lige en slapper mens han fræser rundt i hele lejligheden og snakker som et vandfald
synes nu ikke jeg har haft en god weekend. glæder mig for engangsskyld til at den er overstået!!
Hygge tråd =)