{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fredag aften - ferie :D
  • #1   11. feb 2011 Årh hvor spændende Camilla smiley

• #2   11. feb 2011 jeg har lige nydt et fabelagtigt måltid bestående af rødspættefileter fra skagenfood, persillerodpure, stegte persillerødder og persillesalat , simpelt og uhmmm det var lækkert smiley

nu står den på sofahygge,

imorgen skal vi til champagnebrunch med et sæt venner, dem spiser vi også aftensmad med og søndag er det de huslige pligter såsom vasketøj og rengæring der kalder smiley

vinterferie har vi på fyn først i uge 8, her skal jeg et pardage i sommerhus på sydsjælland smiley

• #3   11. feb 2011
    Håber du finder ud af det, min mor blev gift i august 2010 og jeg fik virkelig kulder bare af at se hende prøve de forskellige fantastiske kjoler ..

Bonnie : i forstår bare det med god mad hjemme ved jer smiley

• #4   11. feb 2011 Hvor skal du prøve kjoler ?

• #5   11. feb 2011 jeg følger såmænd bare (næsten) opskriften - jeg stegte dog rødspætterne vendt i mel istedet for at bage dem....

opskrift her : prøv den det smagte bare så godt og det var nemt

http://skagenfood.dk/recipe.html?recipeid=2149

og ja vi lever godt, jeg kan jo lide at lave mad....gggg.....

• #6   11. feb 2011 jeg skal holde fødselsdag for familien i aften, glæder jeg mig til og imorgen drager jeg til nyborg hvor jeg skal mødes med en gruppe af talblindheds piger hvor vi får nogle test tilbage smiley og senere på dagen imorgen drager kæresten og jeg til blåvand i sommerhus hele ugen smiley

• #7   11. feb 2011 jeg skal holde fødselsdag for familien i aften, glæder jeg mig til og imorgen drager jeg til nyborg hvor jeg skal mødes med en gruppe af talblindheds piger hvor vi får nogle test tilbage smiley og senere på dagen imorgen drager kæresten og jeg til blåvand i sommerhus hele ugen smiley

• #8   11. feb 2011 min aften skal gå som resten af dagen, liggende på sofaen uden at lave noget, har sovet omkirng 7 timer usammenhængende de sidste 2 døgn óg har ingen ro i kroppen så orker bare ingenting... ska måske li se om jeg ka finde en der gider trille i fakta for mig smiley men ellers ingenting smiley

• #10   12. feb 2011 Familien petersen; lyder da skønt:D

Jeg har enligt "fri" weekend, men jeg valgte at spise med min datter & eks'en igår .. Så hyggede jeg med sushi og tv hele aftenen smiley

Idag skal vi ud og flytte min hest, bliver så dejligt at få overstået ..
    & resten af ferien er der ikke så mange planer andet en veninde & hendes søn, legeland og hest smiley

Kommentér på:
Fredag aften - ferie :D

Annonce