362 visninger
|
Oprettet:
p-pillers beskyttelse {{forumTopicSubject}}
Jeg tænkte om de p-piller man har taget hele tiden, lige pludselig ikke beskytter en så godt mere?
Her tænker jeg at kroppen har vænnet sig for meget til dem, eller om efter at man har fået ny partner, måske har en bedre sædkvalitet.
Det er ikke noget jeg har tænkt over før nu, og synes selv det lyder lidt underligt hvis det kan passe, men ville lige høre om nogen som har erfaring med det eller sådan noget?
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
efter nogle år på et mærke, begyndte jeg at pletbløde over et par måneder, og jeg tog til lægen. jeg skulle skifte p pille mærke, til nogle der var lidt stærkere eller hvad man kan sige, for min krop havde udviklet sig lidt mere og pillerne virkede nu ikk som de skulle....
fik nye, og har ik haft problemer siden..
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
Men det jeg tænkte på var om hvis man fandt en partner hvis sædkvalitet var helt i top, om der så er en større chance for de ikke dækker så godt. hehe.. Hvis nu man hele vejen inden kun har haft mænd med lav sædkvalitet
jul 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
har egentlig ikke skænket det en tanke før nu her du nævner det.
Jeg er selv blevet gravid på p-piller.
og jeg havde taget dem i 6 år i træk inden det skete.. de helt samme og regelmæssig osv.. og det samme mærke i 6 år
så ja de har da virket på mig.. dog indtil ja 6 år
jul 2008
jeg tror det er fordi at selvom man ik lige har mærket noget, så har kroppen ændret sig lidt og pillerne beskytter ik optimalt og så kan der ske en upser hvis man er uheldig/heldig - det jo som man tager det
dec 2008
finder man så måske først ud af det når man rent faktisk står og er gravid?
Hvis der ikke er andre tegn på det?
jul 2008
jeg havde plet blødt 2 gange i løbet af et par måneder, men det tænkte jeg ik nærmere over, da jeg har fået af vide at det ku man godt gøre engang i mellem selvom man er på piller, så jeg havde ik nogen mistanke før jeg opdagede jeg var gravid, pga udebleven mens, ømme bryster og træthed..
efter graviditet og amning var slut begyndte jeg på p-piller igen, men fik et nyt mærke hvor der var lidt mere hormon i, så hvis jeg pletbløder det mindste, eller begynde at bløde mere eller mindre, jah så vil jeg kontakte lægen..
dec 2008
jul 2008
dec 2008
det var også bare lige en tanke som slog mig forleden med alt det her
p-pillers beskyttelse