{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

p-pillers beskyttelse {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte om de p-piller man har taget hele tiden, lige pludselig ikke beskytter en så godt mere?
Her tænker jeg at kroppen har vænnet sig for meget til dem, eller om efter at man har fået ny partner, måske har en bedre sædkvalitet.

Det er ikke noget jeg har tænkt over før nu, og synes selv det lyder lidt underligt hvis det kan passe, men ville lige høre om nogen som har erfaring med det eller sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-pillers beskyttelse
  • #1   9. feb 2011 det kan godt ske.

efter nogle år på et mærke, begyndte jeg at pletbløde over et par måneder, og jeg tog til lægen. jeg skulle skifte p pille mærke, til nogle der var lidt stærkere eller hvad man kan sige, for min krop havde udviklet sig lidt mere og pillerne virkede nu ikk som de skulle....

fik nye, og har ik haft problemer siden..

• #2   9. feb 2011 jeg har nu haft p-piller siden jeg var 15 år og er ikke blevet gravid på dem, så man må sige de virker.

Men det jeg tænkte på var om hvis man fandt en partner hvis sædkvalitet var helt i top, om der så er en større chance for de ikke dækker så godt. hehe.. Hvis nu man hele vejen inden kun har haft mænd med lav sædkvalitet

• #3   9. feb 2011 har heller aldrig hørt noget om det eller noget ligende...
    har egentlig ikke skænket det en tanke før nu her du nævner det.

Jeg er selv blevet gravid på p-piller.
    og jeg havde taget dem i 6 år i træk inden det skete.. de helt samme og regelmæssig osv.. og det samme mærke i 6 år
    så ja de har da virket på mig.. dog indtil ja 6 år smiley heh smiley

• #4   9. feb 2011 hehe jeg tror nu ikke det har noget med mandens sædkvalitet at gøre om man blir gravid på p piller... jeg har taget p piller siden jeg var 17 og er 26 nu, blev gravid på p piller og fik min søn da jeg var 23 år...

jeg tror det er fordi at selvom man ik lige har mærket noget, så har kroppen ændret sig lidt og pillerne beskytter ik optimalt og så kan der ske en upser hvis man er uheldig/heldig - det jo som man tager det smiley

• #5   9. feb 2011 ah ja smiley kroppen ændrer sig jo haha..

finder man så måske først ud af det når man rent faktisk står og er gravid?

Hvis der ikke er andre tegn på det?

• #6   9. feb 2011 ja kroppen kan rent faktisk ændre sig med tiden...
    jeg havde plet blødt 2 gange i løbet af et par måneder, men det tænkte jeg ik nærmere over, da jeg har fået af vide at det ku man godt gøre engang i mellem selvom man er på piller, så jeg havde ik nogen mistanke før jeg opdagede jeg var gravid, pga udebleven mens, ømme bryster og træthed..

efter graviditet og amning var slut begyndte jeg på p-piller igen, men fik et nyt mærke hvor der var lidt mere hormon i, så hvis jeg pletbløder det mindste, eller begynde at bløde mere eller mindre, jah så vil jeg kontakte lægen..

• #7   10. feb 2011 Tusinde tak for hjælpen:)

• #8   10. feb 2011 så lidt, men ellers forhørdig ved din læge, de ved lidt mere end mig..bare lige lidt smiley

• #9   12. feb 2011 hehe er du sikker ? hi hi smiley

det var også bare lige en tanke som slog mig forleden med alt det her

Kommentér på:
p-pillers beskyttelse

Annonce