18. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 69 Svar: 273
Så blev manden flyttet :( {{forumTopicSubject}}
Idag måtte min "mand" bede om at blive flyttet fra åbent fængsel til frivillig isolation, indtil at der er plads til ham i på en halvåben afdeling
Dette skyldes at jeg tilsyneladende har en ex-mand som ikke hælmer før han har gjort alt for at prøve at ødelægge vores liv
Igår blev min kæreste hevet udenfor af en anden indsat, som kan fortælle at min ex-mand mener at han skylder ham penge (Det er en lodret løgn!!!!) og hvis ikke han kunne aflevere 5000kr inden næste fredag, så ville han kunne se frem til et længere sygehus ophold
Hva fanden er det for en verden!!! Er simpelthen i chok! Hvorfor kan han ikke bare komme videre og lade os andre være i fred
Har SÅ dårlig samvittighed overfor min kæreste over at han skal gennemgå det her, bare fordi han har valgt at elske lige præcis mig
Puha, skulle bare ud med det Vil gerne frabede mig ondsindede kommentarer da jeg virkelig ikke er i humør til det
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 69 Svar: 273
Camille ^ - Desværre er alting ikke så nemt når man har en mand indenfor murene
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.612
apr 2010
Ja det er hans egen skyld han sidder inde, men forstår godt hvorfor han i sin tid gjorde som han gjorde..
apr 2010
Da min kæreste var lille havde hans mor en kæreste som tævede ham, den mand fik hans mor så 2 børn med inden de gik fra hinanden...
Forrige sommer var hans søskende så på ferie ved ham, og sad og stortudede mens de fortalte om de prygl de fik af deres far, at han kørte rundt med dem i bilen stærkt påvirket af piller og hash, og at de ikke måtte tage noget at spise når han sov, for så ville de få tæv når han vågende (dette har flere gange været meldt til de socialemyndigheder, men intet er sket, til trods for at manden lader sine børn sælge narko for ham).
Dette eksploderede min kæreste så over, og i en rus af piller og alkohol, tog han selv og 3 andre op til manden en af de efterfølgende dage... Det var kun meningen at han skulle have tæsk, men ja, det gik alt alt for vidt, og de endte samtidig med at tage penge med fra stedet...
Dette er altsammen fortid, og min kæreste har vendt sit liv 200%! Og det retfærdiggør ikke hans handling, men som jeg sagde tidligere, så forstår jeg ham faktisk godt..
Dommen lød på 2,5år, da det er en formildende omstændighed at motivet var hævn..
apr 2010
Så ja, det er den rigtige kæreste jeg har..
Så blev manden flyttet :(