{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

MIN FAR {{forumTopicSubject}}

hej. min far har desvæære fundet 3 knuder i lysken og har idag været ved lægen og fik afvide at det nok er leukæmi så at han skulle igennem alverdens prøver og undersægelser og ha fjernet knuderne.. mit spørgsmål er , er der en stor chance for han blir rask, jeg fik det afvide til aften, så har ikk kunne spørger andre,, jeg ber bare til min far ikke er så syg eller at ahn blir rask, kan ikke undvære min far og heller ej mine børn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MIN FAR
  • #1   2. feb 2011 mange mange tak, ja jeg håber så meget de er kommet længere eller det er de selvfølgelig;)

• #2   2. feb 2011 Nej det kan jeg godt forstå og jeg ville aldrig selv kunne klare tanken om hvordan jeg ville ha det hvis jeg skulle forlade mine børn tidlig, min er er kun 46 så det alt alt for tidlig, så selvfølgelig blir han rask. Han havde en blodprop i hjertet for 2 månede siden, så sys nok snart vi har været igennem nok..:(

• #3   2. feb 2011 Min kammerat har haft det. Han fik kemo og kan af den grund ikke få børn men han blev helt rask igen

• #4   2. feb 2011 Han skal nok klare den søde, og det skal i nok også.
    Som jeg sagde til din søster så ringer i eller skriver bare hvis i har brug for det, tager også gerne ungerne et par timer, jeg bor jo ikke så langt væk.

• #5   2. feb 2011 jeg fik os lige at vide i weekenden at min farmor på 70 har kræft , til at starte med troede de kun det var i lungerene men det er i hele kroppen smiley og hun har fået at vide hun nok kun har 3 mdr tilbage og leve i , vildt frustrende når at i onsdag var der ingenting og nu er det hele bare ramlet sammen

men krydser fingre for at din far klare den

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #6   2. feb 2011 Min lillesøster fik Leukæmi da hun blot var 2 år gammel.
    Og blev først erklæret rask som 9 årig. Idag er hun 11 år, går stadig ti kontrol. Men er en frisk og rask pige smiley
    Ta det ikke for ilde op. De har ikke sagt at han HAR leukæmi, men at der er en cahnce. Afvent svar for lægernes prøver. Måske det bare er fedtknuder, eller godartede celler.

• #7   2. feb 2011 Puha... mistede min elskede far for 7 mdr siden så kan bestemt godt forstå dine tanker:/
    Vil så sige at der er mange muligheder i dag for behandling, selvfølgelig går det stærkt for nogle, men feks. min mors kæreste har kræft og har mere eller mindre fået dødsdommen flere gange, men nu er det 3 år siden han fik konstateret kræft med spredning, og kemo formår at holde det nede så kan kan leve livet på bedst muligvis.... Men tror det kommer meget an på positiv indstilling og at man har troen på at det hele nok skal gå...

• #8   2. feb 2011 Men selvfølgelig har det stor betydning om der er spredning til andre dele af kroppen, for ellers tror jeg nu godt de kan fjerne knuderne og at han kan blive helbredt... Håber det bedste or dig og din familie:)

Kommentér på:
MIN FAR

Annonce